[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 28 Lis 2013, 22:22

ps. nie rozumiem was,mi na 1.6 gra chodziła tak samo szybko jak podstawka,50fps lekką reką z maxymalna jakością i ulepszonym pełnym dynamicznym oświetleniem dx11 (tylko późnym wieczorem czasami spadało do 20-30fps) (a moja grafka to amd radeon hd 8730M 2gb,teraz przechodzimy do tego momentu w którym zaczynacie zazdrościć :P )
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 28 Lis 2013, 22:26

Ta, porównywać 1.6 i 2.2 :P 1.6 nie miało nowych lokacji, to po pierwsze, a po drugie 2.2 jest bardziej rozbudowane (biorąc oczywiście na logikę). Taka prośba - nie pisz posta pod postem, edytuj je.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 28 Lis 2013, 22:27

No to może 1.6, większość jednak gra w wersję 2.2, a ona ma dosyć losową wydajność tj. jednym chodzi dobrze, innym (w tym mi) kiepsko.

No i Cell, dziad jeden, mnie ubiegł. Ty świnko :tm:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Lis 2013, 22:30

Nie trzeba im dawać konserw ale niby czemu nie, potem będzie z nimi jeszcze jedno zadanie. Żeby wejść do bazy najemników trzeba mieć kombinezon najemników i pda z hasłem- znajdziesz go przy ciele najemnika którego zabijesz podczas zadania na uwolnienie agenta tomka.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 28 Lis 2013, 22:42

Czyli trzeba zakupić kolejny kombinezon. Są trochu drogie, ale cieszyłem się jak dziecko, kiedy znalazłem SEVA'ę i wymieniłem CzN-3 i hełm "Wiosna". Tak w ogóle to "jezdem" koksem, bo odblokowałem najłatwiejsze osiągnięcie SGM - przynieść 80 części zamiennych :F . Chyba trzystu headów nigdy nie nabiję, bo niecałą połowę mam.

@nati, ty się znasz, więc może podpowiesz - gdzie jest przejście na Agroprom, Dolinę Mroku i Magazyny Wojskowe? Chciałbym pozwiedzać i przebadać nowe Ogończe, ale przejścia na mapie nie widać, a szkoda. Czy w Czerwonym Lesie będą jakieś ważniejsze postaci, a nie tylko jeden posterunek (bo tylko taki napotkałem)?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 28 Lis 2013, 23:08

fajnie że mi pomogliście ale nadal nie otrzymałem odpowiedzi na pytania które mnie naprawde ciekawią,gdzie jest włóczęga? zniknął z bazy w prypeci,czyżby chciał sie dowiedzieć co sie z nim stało na własną ręke?a może wrócił to monolitu? a i ciekawi mnie też jeszcze jedna rzecz: Oliwki batoniki(a właśnie czemu batonik jest bardziej sycący od bochenka chleba? lub nawet 2) sok sardynki orzeszki czekolada serek topiony i herbatniki,tyle nowego jedzenia a nie stać ich na zwykłą wode w butelce?
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Lis 2013, 23:31

Przejście do agropromu jest w zatonie na wzgórzu tym na które dostać się można anomalią przestrzenną w spalonej wiosce- za helikopterem w kierunku bazy najemników w oczyszczalni zobaczysz ją. Do doliny mroku jest w jupiterze pod pogłębiarką a na magazyny jest w dolinie mroku ale dopiero po zrobieniu zadań nocnych stalkerów czy jak im tam. Czerwony las jest nudny i po odniesieniu preparatów nic się nie dzieje.

Gdzie jest włóczęga nie wiem, nie zwracałam na niego uwagi. Czemu wody nie dali to już do twórcy.
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 28 Lis 2013, 23:40

mam taki problem odnośnie wersji 2.2 otóż zainstalowałem moda,potem fix,potem "polonizację" radosny odpalam grę,sprawdzam ustawienia,czy przypadkiem ich nie pozmieniało potem daje nową gre po wczytaniu włącza mi sie filmik,pomijam go.potem przez dosłownie SEKUNDE widać jak gdzieś stoję i potem xray engine crashuje,odpalam znowu i to samo za każdym razem crashuje sekunde po rozpoczęciu gry.
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 28 Lis 2013, 23:48

problem naprawiony. mam pytanko,czy w 2.2 są dodane bronie takie jak gewehr 47,fn fal,p90 i inne bronie dodane w 1.6?
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 29 Lis 2013, 17:33

Do SGM 2.2 są addony. W samym modzie nie ma nowych broni, jest dodatek - Gun Addon Pack. Waży coś koło 200MB, więc sporo dodaje. Na MODDB jest rozpiska broni w tymże dodatku.

EDIT.
Kurde, no! Łażę pod tą koparą w Kamieniołomach, a przejścia tam nie ma. Gdzie ono jest?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 30 Lis 2013, 10:20

StalkerCell teleport pojawia się w misji w której musisz się tam dostać
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 30 Lis 2013, 18:15

Uf, myślałem, że nie zespawnowało przejścia. Dzięki @DonTheWolfVonPI (trudny do zapamiętania nick :D). Teraz druga sprawa - odblokowałem trzy/cztery piosenki. Kupiłem odtwarzacz, by ich wysłuchać. Co się okazało? Żadna nie działa, przy wszystkich długość to 00:00.

Pomogłem Świ(rowcom)towcom w pokonaniu mutantów... jeżeli fala u Noego będzie większa, muszę kupić Gaussa, RG-6, RPG i Bóg wie jeszcze co :P

I jeszcze jedno pytanie - czy na Agropromie będą jakieś questowe postacie? Czy to kolejna pusta lokacja... znaczy się pełna... anomalii i Najemnego Specnazu :caleb:
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości