[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 25 Lis 2013, 23:22

Będą tam zadania, nawet ciekawe
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 25 Lis 2013, 23:25

Ale tylko główne, bo poboczne są beznadziejne. Typ przynieś/podaj/pozamiataj i jeszcze na czas, aby zgarnąć bonusy.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 26 Lis 2013, 21:22

mam taki problem,otóż nie widzę skinów broni. wyciągam broń strzelam ale nie widać broni jakby brakowało modelu,ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić? błąd ten oczywiście pojawił się dopiero po zainstalowaniu moda

*

dobra już nieważne pobawiłem sie opcjami sgm,powciskałem przypadkowe guziki i włączałem co sie da,wkońcu udało mi sie naprawić i widać już wyciągniętą przeze mnie broń

Uwagi moderatora:

Edytuj posty
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 27 Lis 2013, 18:07

Mam lekko lamerski błąd, otóż kamera rusza się tylko w linii pionowej :facepalm: Błąd ten został zapoczątkowany założeniem celownika na Eliminatora. Zna ktoś komendę, która "odblokuje" kamerę?

Wracając do moda. Oto rzeczy, które mnie denerwują...:
1. Oddziały Alfa, to nic złego. Zła jest wytrzymałość kał of djutowych kolesi. Ich to trzeba granatami zabijać, lub podbiegać i ze strzelby nawalać. Ich celność jest większa, niż bohatera głównego gry Sniper. Rozumiem SWD, ale USP? Takim pistolecikiem pierdział we mnie ze trzystu metrów i na dodatek zabił.
2. Schowek SMG na Skadowsku. Obleciałem calutki Skadowsk, a tego schowka SMG (zaznaczonego na mapie) nie mogę dorwać.
3. Gra w oczko :caleb:
4. Wymiana elektronicznych pieniędzy na Skadowsku. Wymiana opłaca się tylko na Janowie (być może w Prypeci, lub innej lokacji będzie korzystniejsza).
5. Cenniki napraw i modyfikacji.

... a tutaj, które przypadły mi do gustu:
1. Rozwinięcie linii fabularnej.
2. Okulary Diegtariowa :E .
3. Ciekawe nowe postacie i zadania.
4. Przynoszenie niepotrzebnych karabinów do mechanika.
5. Flashe.
6. Schowki SMG.
7. Nowe artefakty.
8. LSD.
9. Części z mutantów.
10. C4 nad Kardanem :E .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Lis 2013, 02:39

Elektronicznej waluty lepiej nie sprzedawać. Można za nią kupić info o narzędziach lub schowkach. Można zrobić sejv potem myk że wykupisz info zrobisz fotkę.lub screen i wczytasz sejv sprzed zakupu i narzędzia powinny być tam gdzie ostatnio ale trzeba mieć je żeby kupić i wreszcie gdyby nie udało się- mi się udało. Alfowcy dobrzy są jak brakuje kasy i dobrej broni, potem tylko wkurzają pojawianiem się w nieodpowiedniej chwili. W oczko też można grać z mykiem na sejvy, pytanie tylko czy komuś się chce wczytywać go co chwile jak przegramy- zrobiłam tak kilka razy gdy potrzebowałam kasy na info o narzędziach. Schowka szukaj, prędzej czy później go znajdziesz choć prawdopodobne że zawartość nie wynagrodzi trudu... zdarza się. Ceny u mechaników będą mniejsze jeśli dostarczysz im ileśtam sztuk części zamiennych- dostaniesz wtedy perka który obniży ceny u danego mechanika oraz jak przyniesiesz im narzędzia wszystkie tak samo obniży to ceny.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 28 Lis 2013, 15:47

Nie wiem czy tego schowka SGM szukasz ale
:

Jeden jest w pomieszczeniu za brodą
Image
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Lis 2013, 16:28

On pisał o schowku sgm
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 28 Lis 2013, 17:02

Siema! Mam pewien problem w zadaniu Kontakt:spotkaj się z łącznikiem ,pokazuje na mapie że mamy sie spotkac w stacji antenowej krug obszukałem wszedzie i go nie ma wiecie może gdzie jest?
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Lis 2013, 17:37

Nie masz znacznika tego łącznika na mapie? Sprawdzałeś wszędzie dookoła, w budynku, w budynku na dole? Nie pamiętam tego zadania. Sprawdź jeszcze rurę betonową- tam niedaleko jest "jezioro" z anomaliami chemicznymi i we wzgórzu między nim a stacja jest ta rura sprawdź tam może
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive szaolin.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 28 Lis 2013, 17:44

W budynku na dole za schodami, z tego co pamiętam.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DrPunk06 w 28 Lis 2013, 18:39

mam pare pytań dotyczących gry (samą gre już przeszedłem w razie czego)
1. o co kaman z tym promieniowaniem psi i zombiakami? czemu ich tyle jest?!
2. czemu podczas ewakuacji po wybraniu opcji "nie" gdy pytali czy chcesz opuścić zone,no czemu mi wtedy zaje*ali wszystkie itemy? ale nie "masz tu seve vipera jakieś gówno (czytaj pb1s) troche naboi i miłej zabawy z armią zombie"
3.czy w wersji 1.6 są już lokacje z poprzednich części stalkera? jeśli tak które są w tej wersji dodane i jak dostać się do tych lokacji?
4.ktoś ma jakiś pomysł czemu gra crashuje gdy podchodze do bazy najemników w fabryce jupiter?
5.i gdzie te nowe artefakty? jak narazie znalazłem tylko 1,związany z misją.
6.jak można dostać się do tego pomieszczenia za brodaczem?
7.gdzie jest Strider? pewnego dnia poprostu zniknął z bazy.
8.jest jakiś sposób by odzyskać "skradzione" rzeczy?(patrz punkt.2)
9.gdzie jest żulus? w wieży go nie ma,w pralni też nie.
10.czy u Nimbla można dostać itemy dodane w modzie kupując specjalne bronie?
11. byłoby miło gdyby ktoś powiedział mi czemu podczas "tuningu" artefaktów pisze że będzie kosztować 5000 a zabiera 24000ru.?
There Is Only 1 Thing Better,Than A Bottle Of Vodka-2 Bottles Of Vodka.
-Ancient Verse From Stalkerum Nobilum.
Awatar użytkownika
DrPunk06
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Lis 2013, 10:51
Ostatnio był: 04 Gru 2013, 16:37
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez szaolin w 28 Lis 2013, 19:36

Ok dzieki był własnie w tej rurze a teraz jeszcze jedno pytanie ,otóż w misji dla noego musimy miec karabin snajperski ja sie pytam jaki ?! Byłem u niego z SkS , L96 i Dragunovem i nadal nie 'uznaje' że mam snajperke.
Awatar użytkownika
szaolin
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 06 Lis 2013, 19:43
Ostatnio był: 18 Lis 2014, 00:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości