[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 20 Lis 2013, 23:02

U, fajnie :) Heh, podobnie jak z tą dużą apteczką. Hm, dostałem zadanie na wyjście z Kordonu (tak mi się wydaje). Podchodzę do bramy i wyskakuje mi komunikat. Klikam "OK" i cofa mnie. Czy muszę coś jeszcze zrobić? Ostatnie moje zadanie to przeszukanie ciał wojskowych (najpierw dwa znaczniki były nad bazą Bandytów, a drugi nad ruinami takimi. Gdy odznaczyłem je znacznik poszedł na samą górę Kordonu. Przeszukałem ciało i znacznik "przerzucił" się na miejsce przed bramą).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 20 Lis 2013, 23:51

O ile pamiętam… A nie, posrało mi się z Drogą do Prypeci. Ale chyba trzeba zagadać do stalkerów na tym posterunku albo na tym południowym, od kogoś tam dostaniesz zadanie znalezienia klucza do kłódki czy tam dostaniesz ten klucz… Czemu nie pobrałeś pełnej angielskiej wersji z ModDB? Dałbym Ci link wcześniej, ale spodziewałem się odpowiedzi, że nie masz transferu i i tak nie będziesz pobierał.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 21 Lis 2013, 03:20

Klucz do bramy na bagna jest w budynku obok w metalowej skrzyni stojącej na półce obok tego wojskowego.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 21 Lis 2013, 13:57

Wie ktoś kiedy wychodzi SGM 3.0?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 23 Lis 2013, 20:23

Witam. Ma ktoś torrenta do Gun Pack'a do SGM 2.2? Te zwykłe zasysać mi będzie z cały dzień, co chwila przerywając.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Lis 2013, 20:40

http://www.moddb.com/games/stalker-call ... all-in-one
Masz całego SGM z dodatkami po angielsku i nie marudź.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 23 Lis 2013, 20:53

Ja chcę tylko Gun Addona :caleb: Nie będę drugi raz pobierał SMG przy tak zaje*iście szybkim łączu internetowym (chyba 300 kb/s nikt nie ma).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Lis 2013, 21:01

Nie-torrenty:
http://www.mediafire.com/?qea99yxiqximime
http://www.mediafire.com/?45ayqvhc45q9h3z
Zresztą trudno będzie Ci znaleźć torrenta, którego będzie ktoś seedował.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HermeSS w 24 Lis 2013, 13:44

A ja właśnie miałem pisać w tej sprawie... Już zasysam dzięki Pangia.
Ale mam jeszcze kilka pytań. Chcę przeskoczyć z wersji 1.6 na 2.2 czy wystarczy odinstalować poprzednią czy też trzeba wywalić gamedatę? A może jeszcze coś trzeba zrobić? Aha i gdzie znajdę spolszczenie? Z góry dzięki... z dołu też ;)
HermeSS
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Lis 2013, 18:07
Ostatnio był: 18 Lis 2015, 16:02
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 24 Lis 2013, 15:14

HermeSS napisał(a):czy wystarczy odinstalować poprzednią czy też trzeba wywalić gamedatę

To chyba na jedno wychodzi - mod to właśnie folder gamedata, a chyba instalator się nie pcha do rejestru, żeby trzeba było go specjalnie odinstalowywać.
HermeSS napisał(a):Aha i gdzie znajdę spolszczenie?

Na drugim stalkerskim forum. W pierwszym linku, który dałem (ten z ModDB) masz kompletne SGM po angielsku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HermeSS w 24 Lis 2013, 16:25

Właśnie ten kompletny sciągnąłem i jakoś gładko poszło... Zarejestruje się u "konkurencji" żeby pobrać spolszczenie i może jeszcze dziś pozwiedzam stare kąty w Zonie :)
Chciałem jeszcze zapytać czy ver. 2.2 jest tak samo stabilna jak 1.6 która po wrzuceniu fixa po prostu idealnie chodzi?
HermeSS
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Lis 2013, 18:07
Ostatnio był: 18 Lis 2015, 16:02
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 24 Lis 2013, 18:09

Nic z tego, przechodzenie pomiędzy lokacjami kończy się "out of memory" i windą na pulpit. Po prostu grać ostrożnie, a ściny i tak będą występować.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości