[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 17 Lis 2013, 20:23

Albert115 napisał(a):Co sie zmienia? Obrazenia? Ilosc mutantow? Ceny?

Poziomy trudności się nie zmieniły, obrażenia w większości są podobne do waniliowych broni - bardziej liczy się teraz rodzaj amunicji (np. amunicja przeciwpancerna 5.45/5.56 jest znacznie silniejsza niż normalna i potrafi uśmiercić jedną serią podczas, gdy zwykłe 5.45 może nawet niespecjalnie zranić gracza, ale to bardzo mocno zależy od kombinezonu). Mutanty są spawnowane losowo, równo o godzinie 0:00 pojawiają się w kilku miejscach na mapie - z dobrą strzelbą i sporym zapasem w plecaku można sobie zrobić całkiem intratną przechadzkę po tych miejscach i zebrać części mutantów, które można sprzedać za ładną sumkę (u Powinności najlepiej schodzą, jakby co). Ceny są względnie podobne, ale i tak przy sprzedaży broń sprzedaje się za obrzydliwie małe pieniądze, więc szkoda w ogóle ją brać (rozładować i wywalić - chyba, że w wystarczającym stanie, żeby jej przez chwilę poużywać). Ogółem mod trochę wzbogaca i utrudnia wątek budowania postaci w porównaniu do waniliowej wersji gry - większość dobrych rzeczy już jest u handlarzy, ale za większe pieniądze, a o te dość trudno.
Omnibus napisał(a):1. Czy dałoby się zmienić żołnierzy w składzie, sprzedających transpondery, na samotników w wojskowych pancerzach?

W sumie to nie taki głupi pomysł - barman też świruje, a to wkurza, jak ma się kilkanaście Kozaków do sprzedania, a ten debil ci ucieknie tuż przed kliknięciem na magiczny przycisk „Handel” (czasem zdążę z klawiatury przehandlować, ale głównie to i tak trzeba klikać od nowa :/)
Omnibus napisał(a):2. Do czego służą te ludki z różnych frakcji w składzie?

Oni mają chyba stanowić element fabuły, o ile w przyszłości trafi do moda.
Omnibus napisał(a):Wpierw kryje się za wszystkimi osłonami, celując w wyżej wspomnianych, a potem strzela do nich zużywając tony drogiej amunicji, uszkadzając kogo popadnie, bądź wybiera jakiś punkt w ścianie i próbuje się przezeń przewiercić. Amunicją przeciwpancerną.

Już było mówione, że jeśli w ogóle brać kompanów, to tylko dawać im strzelby - radzą sobie dobrze jedynie z mutantami, a amunicja śrutowa jest śmiesznie tania.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Albert115 w 17 Lis 2013, 20:30

Nie zrozumielismy sie do konca. Chodzilo mi o to jaka jest np. roznica miedzy graniem na poczatkujacym, a jaka na weterani? Jakie parametry ulegaja zmianie?

Swoja droga znalazlem buga. Po spytaniu o dostepne zadania handlarza oporu w polnocnej czesci kordonu wywala mnie do pulpitu.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 17 Lis 2013, 20:40

@Pangius: Okej dzięki za odpowiedź odnoście tych ktosiów w barze.
Przy okazji wpadłem na pomysł: Pamiętacie zadanie z narzędziami elektro-technicznymi dla Azota w CoP (betoniarnia)? Moze dałoby się zaimplentować coś w tym stylu do gry: np. Części te byłby porozrzucane po mapie, moglibyśmy je sprzedać technikowi, bądź jako nowe zadanie (oczywiście, dające nam renomę w wybranej frakcji). Co sądzicie?
@up:
Image
Pierwsza strona wątku, fixy.

Za ten post Omnibus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Albert115.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Albert115 w 17 Lis 2013, 21:13

Sciagalem wersje podobno z fixami i wszystko co tam bylo w tej paczce dodalem/zamienilem w gamedacie.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 17 Lis 2013, 21:15

Pomysł mi się nie podoba, takie tam małe gówienko tak naprawdę nie istotne, tylko i wyłącznie wymagające dodatkowej roboty. Czy to naprawdę jest potrzebne? Zresztą, czy to pasuję do sandboxowego stylu TFW? Tutaj jedyne zadania jakie póki co są, to questy losowe(jakieś tam). :darthrexfilologbezpracyiperspektyw:

@Albert115 I co, dalej nie działa? :_:

EDIT: Czekaj, czekaj... Jaka wersja z fixami? Tam fixy są oddzielnie. Nie mędrkuj tylko ściągaj je i instaluj.

Za ten post Kenzelek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Albert115.
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 17 Lis 2013, 21:51

Omnibus napisał(a):Przy okazji wpadłem na pomysł: Pamiętacie zadanie z narzędziami elektro-technicznymi dla Azota w CoP (betoniarnia)? Moze dałoby się zaimplentować coś w tym stylu do gry: np. Części te byłby porozrzucane po mapie, moglibyśmy je sprzedać technikowi, bądź jako nowe zadanie (oczywiście, dające nam renomę w wybranej frakcji). Co sądzicie?

Nie z prostego powodu - Smoq ma zamiar pozbyć się możliwości ulepszania wyposażenia, więc zadanie nie ma sensu.
Albert115 napisał(a):Nie zrozumielismy sie do konca. Chodzilo mi o to jaka jest np. roznica miedzy graniem na poczatkujacym, a jaka na weterani? Jakie parametry ulegaja zmianie?

Taka sama, jak w normalnym Stalkerze (i we wszystkich Stalkerach w ogóle) - gracz ma wyższą wytrzymałość. Poza tym to tyle.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 17 Lis 2013, 21:55

Szukanie części nie oznacza że od razu będą one potrzebne do ulepszeń... Ale moglibyśmy mieć wtedy np. tańsze naprawy czy coś.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Albert115 w 17 Lis 2013, 22:01

Faktycznie ten fix pomogl. Dzieki.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 17 Lis 2013, 22:02

Naprawa Beretty zjechanej do 80% kosztuje ok. 80 rubli, naprawa takiego Bizona ok. 400 rubli. Na co Ty chcesz jeszcze rabat? Zresztą i tak po przejęciu pierwszej bazy dostajesz 20000 rubli, a w tym momencie powinieneś mieć już jakąś broń na kal. 5.45/5.56 dzięki poprawieniu się asortymentu u handlarza. Do tego Ekolog, który możesz ulepszyć na 45 pkt. w kuloodporności i wtedy tylko lag może Cię zabić.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 17 Lis 2013, 22:13

Lag i emisja :D

Te ceny wcale nie są aż takie małe, kasa szybko ginie w tym modzie, właściwie niewiele się to różni od nie modowanego Czystego Nieba. Z tym że w TFW pieniędzy jest dużo, niestety szybko przepadają. W "podstawce" starałem się oszczędzać kasę, tutaj jest inaczej - wydaję, potem brakuje mi na ulepszenia/naprawy, potem znów dostaję i wydaję na naprawy i nie stać mnie na ulepszenia i nowe egzemplarze... a mniejsza kasa za naprawy to już coś :E W końcu można też podwyższyć, i za naprawę takiej beretty trzeba by było zapłacić 200, a po przyniesieniu towaru już np. 25% mniej. Wtedy ceny samego kupna też by mogły skoczyć w górę oraz maleć po określonych misjach. No, i to jest już zamysł :D

Sorki jeśli piszę bardzo chaotycznie, niestety dzień był jaki był :P
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 17 Lis 2013, 22:17

@up
Może jeszcze za przykład podasz nam cenę naprawy noża :P
Ceny poważnych napraw co lepszych kombinezonów, broni są już wyższe. Notabene Smoq ma je podwyższyć, i ograniczyć możluiwy stopień naprawy do 95% stanu teraźniejszego.
Nie chodziło mi o "rabaty", tylko o urozmaicenie zadań, które są de facto dosyć ubogie. Albo takie, które są rzadko wykonalne (np. znajdź jakiś-srakiś artefakt, którego na oczy widziałęś dwa razy, bądź, przynieś mały palec u nogi burera, zazwyczaj za śmieszne pieniądze. Z drugiej strony, jako jedyne zadania za realne pieniądze mamy zabójstwa. Naprawdę, latanie ze snajperką, po zonie ma ograniczony zasób grywalności. Prócz tego, możemy zabić coś/grupę ktosiów gdzieś tam. jakieś 5 schematów zadań. A takie rzeczy niewiele by się różnił od "artykułów luksusowych" (różnica w tym jaki typ postaci je skupuje), które już są w grze, a sam Smoq, nie zauważył, by niszczyły sandoxowość moda :P
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Albert115 w 17 Lis 2013, 23:00

No i cos sie pochrzanilo. Dolaczylem do czystego nieba i przechodze sobie do kordonu, a tu gra wywedrowala do pulpitu. No i pojawil sie duzy problem, bo zaden save nie chce sie wczytac..


:

Error Reason:
----------------------------------------
xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files (x86)\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 0023:065A1290, CDialogHolder::shedule_Scale()+1811488 byte(s)

System Error:
----------------------------------------
0x00000012 - Brak dalszych plików.


:

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4027532 K], reserved[51276 K], committed[115432 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10815 K], process heap[675 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7043 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Głośniki (Realtek High Definiti
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no]
3. Głośniki (Realtek High Definition Audio), Spec Version 1.1 eax[5] efx[no] xram[no]
4. Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio), Spec Version 1.1 eax[5] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:5E2]: NVIDIA GeForce GTX 260
* GPU driver: 9.18.13.1422
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 4052 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [198 ms]
"c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 136102 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 186 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
* phase time: 370 ms
* phase cmem: 127020 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 581 ms
* phase cmem: 114187 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 206 ms
* phase cmem: 114187 K
Wczytywanie zapisanej gry "albert_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11002 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24654 objects are successfully loaded
stack trace:

0023:065A1290 xrGame.dll
0023:065A165B xrGame.dll

[error][ 8] : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość