[SDK] Instalacja i użytkowanie

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez utak3r w 13 Lis 2013, 15:43

Converter działa bez patchowania. Jakby co, najnowsza wersja TUTAJ.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 17:36

@u3 - ten converter do SDK pod CoP?

EDIT.
No niech mnie ktoś powie, jak te SDK pod CoP zainstalować, bo mnie nie wytrzymie, no! Cholera.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez r_populik w 13 Lis 2013, 18:37

Przesiądź się na starego dobrego XP-ka. Ja mam awersję do wszystkich systemów, które wyszły po XP, używam więc angielskiej wersji 64bit (coby 6GB RAMu wykorzystać) i nie mam żadnych problemów z modyfikowaniem Stalkera, również przy użyciu SDK.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 19:03

Bardzo bym chciał zakupić system XP, ale... tata na taki wydatek sobie nie pozwoli :/ . Między innymi dlatego, że za dobry (czytaj nie chińska podróba) system trzeba trochę zapłacić. Wychodzi na to, że gdy sam zarobię, będę mógł kupić XP'ka.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez Pangia w 13 Lis 2013, 19:59

Już teraz ciężko o znalezienie XP w sklepach, a Ty chcesz gdzieś w przyszłości go kupować… Znaczy się: nie to, że ktoś w ogóle kupuje Windowsa - akurat XP jest na tyle dobry, że warto byłoby za niego zapłacić. Zresztą XP ma to do siebie, że jeśli coś na nim nie działa, to albo jest na Maca, albo nie działa na amen.
r_populik napisał(a):Ja mam awersję do wszystkich systemów, które wyszły po XP, używam więc angielskiej wersji 64bit (coby 6GB RAMu wykorzystać)

Już myślałem, że ja jestem jedyny!
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez utak3r w 13 Lis 2013, 21:05

Pangia napisał(a):XP ma to do siebie, że jeśli coś na nim nie działa, to albo jest na Maca, albo nie działa na amen.


Dawno większej bzdury nie słyszałem. Win7 jest pierwszym wartym uwagi Windowsem od czasu Win2k. I jak chcesz to mogę Ci napisać program, który nie działa na XP :P

Co do instalacji: a z czym konkretnie problem? Bo na razie widzę, że z converterem. Sprawdziłeś wersję, którą podałem? BTW, converter nie jest stricte składnikiem SDK... to narzędzie "community", nie od GSC.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 21:32

No bo tak - po pierwsze w Ty opisałeś SDK pod ShoC, a w SDK CoP nie ma np. folderu "level_editor" tylko "editors" (w nim te edytory itp.). Po drugie pobrałem converter pod SDK CoP, tyle że w nim nie było plików takich jak "aiwrapper" i tego drugiego. Po trzecie nie wiem, gdzie "wsadzić" te pliki:
-converter.exe,
-converter.ini,
-fsconverter (mam pod CoP),

Nie wiem, do jakiego folderu wsadzić rozpakowaną gamedatę, choć chcę tylko jedną nową mapkę "przepuścić", by działała. Teraz nie wiem:
-do jakiego folderu wsadzić gamedatę z mapą (nie całą, a tylko pliki z nową mapą),
-do której gamedaty wpisać ścieżkę w pliku "fsconverter",
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez MatrixSTR w 13 Lis 2013, 21:42

Dodatkowo converter działa na wszystkich wersjach Windowsa od XP w góre. Nie wiem jaką Ty masz wersje Windows, ale osobiście NIGDY w żadnym programie czy grze nie miałem problemu że coś nie działa, bo nie jest na 64 bity. W razie czego trzymaj moją wersję: https://dl.dropboxusercontent.com/u/164 ... verter.exe Na pewno działa na 64 bitach.

@ StalkerCell: obojetne gdzie te pliki wstawisz. Musisz tylko zmienić w pliku fsconverter.ltx linijkę
Kod: Zaznacz wszystko
 $sdk_root$         = false| false| E:\CoPSDK\editors\

i dać tam ścieżkę do SDK (u mnie wygląda tak jak wyżej). Nic więcej nie zmieniasz.

gamedata dajesz do editors\gamedata :caleb:
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 21:50

W "editors" mam oryginalną gamedatę (była razem z SDK). Dodać tylko level do tej gamedaty, który będę edytował?

EDIT
A w converter.ini jest ta sekcja:
Kod: Zaznacz wszystko
[3870_config]:3456_config
$game_data$         = E:\Games\COP\gamedata\
$game_levels$         = E:\Games\COP\gamedata\levels\
spawn_version = cop


Tutaj do której "gamedaty" i "levels" ścieżki powpisywać?

Polecenie np. converter -level cop:escape -mode le -with_lods w którym pliku "converter" napisać?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez MatrixSTR w 13 Lis 2013, 22:08

Tej z SDK.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 22:37

Nom... wszystkie ścieżki powpisywałem (dokładnie). Kliknąłem dwa razy na "converter.exe" i wyskoczyła konsnola na dosłownie sekundą. No nic - zedytowałem "converter.exe" wpisując "pause". Kliknąłem znów i wyskoczył błąd, że nie działa pod systemem 64-bit :facepalm: Zmieniłem na "converter.exe", który był pod linkiem, danym przez @utak3r'a. Znów wyskakuje ta konsola, a boję się dopisać "pause" :F

Jeszcze większe jaja - odpalam komendę przez cmd (converter -level cop:escape -mode le -with_lods) i wyskakuje takie cuś:

Kod: Zaznacz wszystko
D:\Program Files\X-Ray CoP SDK\editors>converter -level cop:escape -mode le -with_lods
can't parse line 3
can't initialize the file system

D:\Program Files\X-Ray CoP SDK\editors>
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SDK] Instalacja i użytkowanie

Postprzez MatrixSTR w 14 Lis 2013, 01:51

Może po prostu napisz co chcesz dokładnie zrobić? Bo z tego co widzę to chcesz otworzyć mapę z Cienia, a do tego musisz zmienić kilka linijek w converter.ini
Na samej górze tego pliku powinieneś mieć znaleźć coś takiego jak:
Kod: Zaznacz wszystko
default                             = 3870_config

to jest profil który jest standardowo używany (3870_config). Żeby wypakować mapę z cienia musisz go zmienić na:
Kod: Zaznacz wszystko
default             = 2947_config

dodatkowo niżej musisz znaleźć sekcję tego profilu i w niej również ustawić ścieżki.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości