[Zone Cell Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 12 Lis 2013, 20:02

nie męcz się z zadaniem usuń go gry mod wyjdzie na spokojnie do tego podejdziesz :idea:
A gotowy mod dajesz w formie instalki czy spakowane winrarem :?:
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Reklamy Google

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 12 Lis 2013, 20:39

Ja bym to najpierw spakował 7-Zipem i dopiero w instalator (w sumie nie wiem, czy tak można). Co do zadań, to muszą być, tylko bronie będą dodawał? Nół łej :)
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez vandr w 12 Lis 2013, 21:12

StalkerCell napisał(a):Ja bym to najpierw spakował 7-Zipem i dopiero w instalator


nie aby na odwrót? :facepalm:
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 12 Lis 2013, 21:17

do zadań nic nie mam ( oprócz tego co nie chce wejść polecam je usunąć na razie i stworzyć inne zadanie ) :omatko: ale mam 1 najważniejsze na pewno nie tylko mnie nurtujące pytanie {KIEDY MAMY SI GO SPODZIEWAĆ} nie musisz dać dokładną datę ale miesiąc który. Poza tym jestem dla cb pełen podziwu za cierpliwość i umiejętność programowania.Wiem że masz dużo pracy a ja nalegam abyś podał datę dlatego że nie mogę się go doczekać ;)
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 12 Lis 2013, 22:10

Daty na 100% nie znam, ale w Styczniu 2014 będę miał nowe, szybsze łącze internetowe. Do Stycznia trzeba dodać jakieś dwa miechy (bo ciągle uczę się nowych rzeczy, może coś jeszcze dojdzie). Sam kiedyś nie mogłem doczekać się jednego moda i tak samo reagowałem, jak ty :P . Co do programowania, to mówią, że silnik X-Ray jest najprostszy do moddingu. Co dopiero mówić o silnikach typu CryEngine, czy Dunia Engine. Poza tym dzięki za miłe słowa.

vandr napisał(a):nie aby na odwrót? :facepalm:

Popieprzyło mi się :E

Wracając do zadań. Z racji tego, że będzie można robić questy od Najemników (dokładniej jednego - Haka) pomyślałem, że będą od niego zadania typu zaniesienie dokumentów do Sowy. Sowa buli, my musimy podzielić się z Hakiem. Czasami będzie tak że takie coś, że Sowie "wymsknie się" palnięcie jakiejś informacji i dostaniemy "jeszcze bardziej pobocznego questa" na poznanie tej tajemnicy. Jakie jest wasze zdanie. Możecie także podawać pomysły co do tematyki questów (wiem, że co poniektórzy mają świetną wyobraźnię), a nawet prosiłbym o nie.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez vandr w 12 Lis 2013, 22:25

StalkerCell napisał(a): Co do programowania, to mówią, że silnik X-Ray jest najprostszy do moddingu. Co dopiero mówić o silnikach typu CryEngine


CryEngine i wiele innych silników nie ma tak betonowego środowiska edytorskiego jak X-Ray. Choćby CreationEngine ze Skyrima ma sto razy lepsze narzędzia do moddingu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 12 Lis 2013, 22:39

@vandr - podpatrzyłem gdzieś dyskusję, że X-Ray jest prosty w programowaniu (chyba nawet na tym forum to widziałem). Nie chodzi o SDK, ale o np. konfigi, skrypty, czy edytowanie/robienie własnych tekstur.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez vandr w 12 Lis 2013, 22:59

Właśnie tworzenie i edycja tekstur jest tutaj co najmniej dziwna. O ile diffuse mapy robi się w porządku, tak bump mapy to jakaś paranoja. W Skyrimie czy choćby Fallout 3 robi się to sto razy lepiej.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez tytan900 w 13 Lis 2013, 17:39

możesz trochę screenów wrzucić ?
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lis 2013, 18:11

StalkerCell napisał(a):@vandr - podpatrzyłem gdzieś dyskusję, że X-Ray jest prosty w programowaniu (chyba nawet na tym forum to widziałem). Nie chodzi o SDK, ale o np. konfigi, skrypty, czy edytowanie/robienie własnych tekstur.

Nie no, jak robisz to od 5 lat i się na tym znasz, to jest to bardzo łatwe :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez Pangia w 13 Lis 2013, 18:26

tytan900 napisał(a):możesz trochę screenów wrzucić ?

Ja Ci mogę dać screena.
Image
Czego innego oczekiwałeś? Facet robi nowe questy, nawrzucał w ch♥j broni, chciał dać mapę, ale coś mu nie działa i na razie jej nie będzie (przynajmniej gdzieś coś takiego czytałem). Trudno zescreenować coś ciekawego, co najwyżej wgląd w PDA z nowym zadaniem.
Cromm Cruac napisał(a):Nie no, jak robisz to od 5 lat i się na tym znasz, to jest to bardzo łatwe :P

Tu się pewnie rozchodzi o to, że względnie łatwo jest wprowadzić nową broń do gry (mając, oczywiście, wszystkie potrzebne pliki, bo wkleić sobie broń to nie sztuka, gorzej zrobić nową broń :P) czy napisać zadanie - chociaż do tego akurat potrzebna jest pewna wiedza w programowaniu w jakimś-tam języku, nie wiem, czego tam X-Ray używa, ale jak dopisywałem nowe bronie do Żwawego, to wpisanie mu dwóch pistoletów zajęło mi parę godzin, przy czym większość czasu straciłem na ogarnięcie dialogów (najprościej w tym wypadku o wywałkę z brakiem dialogu czy to przy kupnie, czy przy sprzedaży, czy przy losowaniu broni, czy przy wykupieniu wszystkich broni… mnóstwo okazji do zrobienia błędu). Skoro nawet ja ogarniam, o co chodzi (a miałem problemy z TurboPascalem), to chyba każdy człowiek mający trochę większą wiedzę o komputerze niż ograniczającą się do jego włączenia i znalezienia Pasjansa by potrafił to zrobić.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Zone Cell Mod]

Postprzez StalkerCell w 13 Lis 2013, 18:31

Nie, screenów nie wrzucę, ponieważ nie mam dostępnego limitu. Swoją drogą "pobieram' (20MB na dzień :E ) SGM 2.2. Podawajcie te pomysły na misje poboczne.

@Cromm - piszę tylko to, co podpatrzyłem.

Cholera, wkurza mnie to SDK. Nie dość, że polskiego tutka nie ma, jak zainstalować SDK CoP 0.7, to jeszcze nie mogę levelu zaciągnąć do "poziomu" Super Development Kita... (przez nieumiejętność instalacji tegoż programu).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości