[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 09 Lis 2013, 15:01

Wklej nam loga tutaj, na forum.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Stalker fan w 09 Lis 2013, 15:09

vandr napisał(a):Wklej nam loga tutaj, na forum.

oto chodzi

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 2999.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 41220 files cached 33 archives, 6379Kb memory used.
Init FileSystem 0.973235 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 2509C64A20413C2B73FC1FEFB686C195

-----loading e:\gry\stalker\gamedata\configs\system.ltx
-----loading e:\gry\stalker\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4027652 K], reserved[65188 K], committed[101400 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[15612 K], process heap[3494 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[14288 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=E:\gry\Stalker\bin\
dir[1]=E:\gry\Stalker\
dir[2]=E:\gry\Stalker\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "e:\gry\stalker\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[e:\gry\stalker\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\gry\stalker\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[e:\gry\stalker\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\gry\stalker\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[e:\gry\stalker\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\documents\stalkercop\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DE1]: NVIDIA GeForce GT 430
* GPU driver: 8.17.12.8562
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 2776 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...

FATAL ERROR

[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : e:\gry\stalker\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg


stack trace:
Stalker fan
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 16 Lip 2012, 17:57
Ostatnio był: 06 Gru 2013, 23:30
Miejscowość: Morąg
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez Stalker fan w 09 Lis 2013, 20:36

a i jeszcze jedno Stalker bez moda mi działa
Stalker fan
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 16 Lip 2012, 17:57
Ostatnio był: 06 Gru 2013, 23:30
Miejscowość: Morąg
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 09 Lis 2013, 21:25

Logi wstawiamy tak:
Kod: Zaznacz wszystko
(Treść loga)


Pkt. 2 dobule post :caleb:

Próbowałeś reinsallować moda?? Jaka wersja? Ile RAM-u?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 09 Lis 2013, 22:21

Brakuje Ci pliku - zapewne nie jednego, a paru(set?). Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest to, że źle zainstalowałeś lub ściągnąłeś moda - spróbuj raz jeszcze, przy czym pamiętaj o przestrzeganiu tego, co napisane w instrukcji.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Stalker fan w 09 Lis 2013, 22:31

ok odinstaluje Stalker, pobiorę od nowa moda i dam wam znać jutro czy mi działa :) (może zainstalować na innym dysku ?)

*

Nie działa :(

Uwagi moderatora:

Edytuj posty
Stalker fan
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 16 Lip 2012, 17:57
Ostatnio był: 06 Gru 2013, 23:30
Miejscowość: Morąg
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez Gwizdek w 11 Lis 2013, 19:22

Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 14 Sie 2024, 01:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 11 Lis 2013, 19:44

Czyli moje męczenie się z tłumaczeniem opisu kuchenki tylko po to, by dowiedzieć się, że jest ona nieprzydatna do niczego jednak stanie się owocne :E

Dobrze, że nie mam na czym grać w Misery. Póki złożę sprzęt, mod będzie pewnie w wersji 2.2 już :P
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Lis 2013, 21:57

Stalker fan:
Przeczytaj instrukcję instalacji i zainstaluj ponownie. Brakuje Ci plików dźwiękowych.

Voldi:
No, niestety tak wyszło. :D
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez STALKER w 11 Lis 2013, 22:05

Czy mógłby mi ktoś wrzucić plik wpn_crosshair_vsk.dds?
Jest gdzieś w gamedata\textures\wpn
Z góry dziękuję.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 11 Lis 2013, 23:24

Skopiuj teksturę zwykłego PSO-1 i nazwij ją tak, jak CI XRay mówi, a nie od razu upload. Najprawdopodobniej moda masz niepobranego do końca i połowy plików brakuje.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 11 Lis 2013, 23:34

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive STALKER.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości