[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Eleventh w 26 Paź 2013, 17:28

Pograłem, przetrwałem i mała opinię wyprodukowałem...

Wszystko prezentuje się całkiem przyzwoicie, a składa się na to kilka rzeczy takie jak lepsze oprawa audio-wizualna, nowa ekonomia, nowe przedmioty, mutanty i wiele innych. Poza tym jak jeden z nielicznych modów dodaje tej grze sporo klimatu.

Jako, że w Stalkera gram już premiery pierwszej części to trochę mam doświadczenia i muszę powiedzieć, że byłoby idealnie gdyby nie jeden ważny fakt. Jako osoba, która ukończyła każdą cześć Stalkera na najwyższym poziomie trudności to nie powinienem mieć trudności z zabijaniem przeciwników. Gram klasą zwiadowcy i w sumie z mutantami nie jest aż tak źle ale z ludźmi jest masakra. Nie potrafię się rozprawić z najemnikami z zakładu utylizacji i czy jest jakaś możliwość "zubożenia" ich inteligencji? Trochę jest denerwujące, że dwóch przeciwników jest w stanie mnie zabić jak cały odział w podstawce CoP'a.
Swoją drogą to zmieniłem dane obrażeń w pliku actor.ltx ale to nic nie pomogło. Biorę pod uwagę, że może moja taktyka jest zła lub po prostu mam za słaby ekwipunek.

Także chciałbym was poprosić o pomoc w tym małym problemie. Mile widziane wszystkie sugestie. :wódka:
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Marcin010 w 26 Paź 2013, 17:48

Witam , pisze z pewnym dręczącym mnie problemem związanym z Misery. Otóż polecano mi ten mod wiec również go sobie zaintsalowałem na 1602 a Misery 2.0.2 tak więc wszystko było fajnie, instalacja bezproblemowa, grę uruchomiłem odpaliła się chwile pograłem i teraz problem. Co przejdę parę kroków to mam paskudne zatrzymanie gierki na 1 do 3s jakby chciała coś doczytać czy wytworzyć. Powoduje to ze jest praktycznie niegrywalna dla mnie w tym stanie. Zmniejszanie z maksymalnych ustawień na minimalne nic nie pomaga bo jak już chodzi to płynnie jak cholercia ale i tak zaraz te paskudne ścinki się pojawiają... I tu moje pytanie czy wie ktoś jak sobie z tym poradzić??
Komputer z prockiem Phenom II X3 3x 2,6GHz 4GB Ramu DDR 2 i do tego Radeon 4800 z 1025MB GDDR 3, Win 7 64. Z góry dziękuję za pomoc :)
Marcin010
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Maj 2010, 20:19
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 17:33
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 26 Paź 2013, 17:57

Spróbuj zmniejszyć switch_distance w gamedata\configs\alife.ltx

Lub/i spróbuj zainstalować ten patch (zrób wcześniej kopię) w folderze bin.

NB. jest to eksperymentalny interpreter skryptów LUA skompilowany dziś przez Bangalore'a na podstawie najnowszych kodów źródłowych. Oryginalny plik z CoP-a jest skompilowany ze zródeł z 2008 r.
Co daje (a przynamniej powinien):
- szybszą reakcję silnika
- szybsze przełączanie online/offline
- szybszą komunikację kodu C++ silnika ze skryptani LUA.
- podniesiono limit wykorzystania pamięci co może zmniejszyć ilość wylotów 'stack trace/stack overflow'

Jeśli zauważycie poprawę wydajności po instalacji (lub pogorszenie) proszę zaraportować to w tym poście na forum GSC
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Eleventh w 26 Paź 2013, 19:07

Cromm Cruac napisał(a):- podniesiono limit wykorzystania pamięci co może zmniejszyć ilość wylotów 'stack trace/stack overflow'


Mam takie jedno małe pytanie odnośnie tego zagadnienia, bo skoro podniesiono limit wykorzystania pamięci to mam rozumieć, że po zainstalowaniu tej aktualizacji wykorzystanie RAMu może się zwiększyć? Pytam, ponieważ na obecną chwilę korzystam tylko z 4 gb, a to jest trochę mało, bo na podczas gry (gdy mam wyłączone prawie wszystkie zbędne programy) zużycie pamięci jest poziomie 3.3 GB.
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 27 Paź 2013, 12:14

Mizeria ukończona, aczkolwiek mam kilka pytań:
1. Po odkryciu zwłok pierwszej grupy patrolu mamy informację o monolicie w księgarni. Poszedłem tam od razu ale Wano i Sokołow zamiast podejść do miejsca spotkania przy autobusie od razu na pałę polecieli do księgarni. Obaj przeżyli i potem wróci do pralni. Jednak podczas zakończenia Wyskoczyło mi że Wano nie żyje, dlaczego?
2. Normalnym jest ze podczas obrony miejsca ewakuacji podlatują trzy chimery? Czy mam zwyczajnego pecha i przy każdej próbie się pojawiają.
3. Czy na każdej kolejnej mapie mutanty są bardziej wytrzymałe? bo załatwienie kontrolera w żelaznym lesie nie sprawiło mi problemu za to w Prypeci było już mniej wesoło. To samo dotyczy poltigerestów, czy każdy kolejny wydziela większe promieniowanie psi?

Wrażenia:
Po wszystkich dotychczasowych łatkach, fixach i całym wspomagającym ustrojstwie gra działa bardzo fajnie, wyloty sporadycznie. Utrzymano bardzo surowy klimat od początku aż do samego końca, gra jest w cholerę trudna ale tylko dzięki temu zyskuje. Ekipa od spolszczenia też zrobiła kawał dobrej roboty za co im chwała. Jedyny minus to czasem za duży spawn mutantów, o ile w zatonie i Prypeci nie narzekałem to w Jupiterze było tego w cholerę i więcej i nic nie było w stanie nad tym zapanować.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Red Liquishert w 27 Paź 2013, 13:15

UP

2 - Bywa :( . Myślę, że masz po prostu pecha.

No i ja mam problem - podkradam się do żelaznego lasu. Strzelba w pogotowiu. Słyszę pijawę, odwracam się, częstuję ją śrutem, ale po chwili ginę i widzę jeszcze trzy ganiające wokół moich zwłok. Dobra, pijawkom dałbym radę uciec gdyby nie... kontroler, siedzący tuż przy helikopterze i pięć zombasów. Wszedłem do Żelaznego przez dziurę w murze od południa, zapieprzam do wejścia do labu testowego po narzędzia pod schodami - dotarłem, HP na poziomie bliskim zeru, zgarniam narzędzia, ogarniam się... i ginę, widząc przed śmiercią fioletowy ekran i słysząc paskudną muzyczkę - kanar, oczywiście. Za drugim razem zdążyłem wybiec z budynku, ale sytuacja się powtórzyła... - da radę jakoś tego fagasa obejść? Żadnych blokerów psionicznych nie wziąłem, po prostu nie pomyślałem, że tam może taki Sajgon być...
Bydlę z pana, panie Red
Awatar użytkownika
Red Liquishert
Łowca

Posty: 418
Dołączenie: 07 Sty 2010, 16:13
Ostatnio był: 16 Gru 2021, 16:32
Miejscowość: Chuj wie, Polska Ź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 167

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 27 Paź 2013, 14:55

bez PSI blocka nie da rady, ale za to możesz obejść wzgórze całkowicie od lewej strony i "zaprosić" pijawy i kontrolera na przebieżkę po anomaliach elektrycznych. Sposób sprawdzony, jest się za czym ukryć jakby co ale poltigeresta bez blokera/zioła nie ruszysz chyba ze cierpisz na nadmiar granatów.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Red Liquishert w 27 Paź 2013, 15:33

UP

OK, dzięki, sprawdzi się.

I takie pytanie gdzie można w Zatonie kupić/znaleźć porządną snajperkę, oprócz DMR-a? Jako broni zastępczej na wypady snajperki niewymagające używam Mavericka 88 i beretty, ale skuteczniejsza snajperka by się przydała, bo DMR ma spory magazynek, ale za to obrażeń niewiele zadaje :/
Bydlę z pana, panie Red
Awatar użytkownika
Red Liquishert
Łowca

Posty: 418
Dołączenie: 07 Sty 2010, 16:13
Ostatnio był: 16 Gru 2021, 16:32
Miejscowość: Chuj wie, Polska Ź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 167

Re: [MISERY]

Postprzez Verio w 27 Paź 2013, 18:45

Żwawy. Co prawda wydatek ok 60k RU, ale warto.
Verio
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 14 Lip 2013, 09:30
Ostatnio był: 05 Maj 2014, 13:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 27 Paź 2013, 19:19

Przy martwych żołdakach (losowo) i czasem u Sowy można znaleźć SWD. A jak chcesz coś taniej to weź pan kup SKS ale tego alternatywnego i tam masz zmianę kalibru na ten z SWD i kupujesz naboje przeciwpancerne. Zabija na 1 strzał w korpus.
"I didn't come to play. I came to win."

Za ten post Ashenmoor666 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Red Liquishert.
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 28 Paź 2013, 16:45

Albo po prostu kup Rysia u Żwawego - miałem to szczęście, że za każdym razem losowało mi go jako pierwszego. Co by nie mówić, najmocniejszy karabin.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Ropasiak w 28 Paź 2013, 21:34

Głuszec znika przy jakimkolwiek oskryptowanym działaniu przy misji z pijawkami. Np. Jak trzeba otworzyć drzwi do winy - staje przy nich i jeb, nie ma go.
Pany, co jest z tym nie tak? Savy nawet 10 wstecz nie pomagają.
| Ryzen 7 5700X (4.85GH) | Gigabyte B450 Gaming X | Arctic Liquid Freezer II 280mm | 40GB DDR4 RAM 3466MHz CL16| PowerColor RX 6700XT Hellhound 12GB GDDR6 (+Cooler Master ELV8) | Kingstone KC3000 2TB + Crucial BX500 1TB | Corsair CX550M | Fractal North XL White (+Cooler Master Halo 2 120mm) | Windows 10 Pro x64
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 342
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 08:49
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości