[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Predemon w 25 Wrz 2013, 15:11

A mógłbyś zrobić, że jak się dojdzie do elektrowni to tam jest wielki mutant ok. 5 m wysokości po zabiciu rozwala się ściana elektrowni i wychodzi taki sam ale większy mutant a po zabiciu go można wejść do podziemi elektrowni?

Za ten post Predemon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, ZiomB, Gandzia, Juraszka, Wojak,
Negative Beziele, igla2008, Tajemniczy.
Awatar użytkownika
Predemon
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 11 Sie 2012, 09:40
Ostatnio był: 21 Sie 2014, 07:18
Miejscowość: Sochaczew
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Generał Golonka w 25 Wrz 2013, 15:23

Jak niby ma zrobic takiego mutka? :o Musiałby robic samemu animacje, modele, tekstury itp. Za dużo roboty. I trzeba też umiec..
Generał Golonka
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 02 Maj 2012, 19:24
Ostatnio był: 25 Mar 2024, 14:07
Miejscowość: Dziwna
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 29

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 25 Wrz 2013, 15:25

Zresztą to i tak nie ma sensu. Jak to miałoby się łączyć z fabułą?
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tario w 25 Wrz 2013, 15:33

Swoją drogą to ja nie zrozumiałem co on tam napisał.


Smoqu. Najważniejsze by wszystko działało jak trzeba, by nie było żadnych ''nieprzewidzianych'' błędów, prawda, zawsze warto poczekać chwilę dłużej, a zobaczyć lepsze rezulataty/efekty :D
Te zwiększone pakiety mogą prowadzić do jakiego rodzaju błędów?
Image
Awatar użytkownika
Tario
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 17:12
Ostatnio był: 21 Lut 2015, 13:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Wrz 2013, 15:49

@ Tario - Pakiet musi być odczytany w takiej samej kolejności jak jest zapisany. Czyli jeżeli zapiszesz go danymi np. w taki sposób: Imię (Wojtek), Nazwisko (Wilczyński), Płeć (Mężczyzna), Wiek (27), Ulubione danie = Kebab, to musisz napisać metodę, która odczytuje to w tej samej kolejności. Jeżeli nagle, jakimś dziwnym trafem, pomiędzy Płeć a Wiek trafi np. Kolor Oczu (Niebieskie), to próba wczytania będzie wyglądać następująco:

Imię = Wojtek
Nazwisko = Wilczyński
Płeć = Mężczyzna
Wiek = Niebieskie
Ulubione danie = 27

Ponieważ nie wiem o tym, że w pakiecie jest zapisany mój kolor oczu, nie dopisałem go do metody czytania. Tak samo tutaj, skapnąłem się że są dopisywane jakieś dane tylko dlatego, że tabelka z raportem odczytu się rozjechała w taki sposób jak powyżej, i (przykład) stalker miał nagle Imię = 255.

Dokładnie to problem wygląda tak:

:

Kod: Zaznacz wszystko
mil_shovel13580[13580] <mil_shovel:AI_STL_S> online=true level=military se_class=se_stalker_properties
PRINTING OBJECT DATA ERROR! reason: [mil_shovel13580[13580] <mil_shovel:AI_STL_S> online=true level=military se_class=se_stalker_properties] object is ONLINE [parent=nil] [mil_shovel13580]
packet_size = 311 byte(s) : read = 223 byte(s) : data left = 88 byte(s)    <- Raport wykazuje, że 88 bajtów jest nieprzeczytanych z pakietu
update_packet_size = 78 byte(s) : read = 78 byte(s)
; cse_alife_trader_abstract properties
money = 2813
specific_character = mil_shovel
trader_flags = 0x1
character_profile = mil_shovel
community_index = 0x15
rank = 0x47e
reputation = 0
character_name = Łopata
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1452
distance = 36.399998
direct_control = 1
level_vertex_id = 40607
object_flags = 0xffffffbf
custom_data = ; stalker_custom_data.ltx

[game_info]


story_id = -1 [NO STORY ID]
spawn_story_id = -1 [NO SPAWN STORY ID]
; cse_visual properties
visual_name = actors\stalker_neutral\stalker_neut_3
visual_flags = 0
; cse_alife_creature_abstract properties
g_team = 21
g_squad = 21
g_group = 0
health = 1.000000
dynamic_out_restrictions =
dynamic_in_restrictions =
killer_id = 0xffff
game_death_time = 0,0,0,0,0,0,0,0
upd:health = 1.000000
upd:timestamp = 0x229b7
upd:creature_flags = 0
upd:position = -300.174744,-25.294180,70.809937
upd:o_model = 1.650539
upd:o_torso = 1.650539,-0.000000,0.000000
upd:g_team = 21
upd:g_squad = 21
upd:g_group = 0
; cse_alife_monster_abstract properties
base_out_restrictors =
base_in_restrictors =
smart_terrain_id = 9707
smart_terrain_task_active = 0
upd:next_game_vertex_id = 1452
upd:prev_game_vertex_id = 1452
upd:distance_from_point = 26.712790
upd:distance_to_point = 26.712790
; cse_alife_human_abstract properties
predicate5 = 2,1,0,2,1
predicate4 = 0,0,1,0
; cse_ph_skeleton properties
skeleton_name = $editor
skeleton_flags = 4
source_id = 0xffff
upd:start_dialog = hello_mil_artifact_hunt
; se_stalker properties
job_online = 255                     <- Tu powinna być liczba 1-4
death_droped = true               <- Tu na pewno powinno być false; true jest tylko dla martwych ciał
squad_id = ˙˙˙                     <- Tu powinna być liczba lub ciąg (hasło) a są jakieś krzaki
sim_forced_online = false        <- To akurat się zgadza, ale to pewnie przypadek
has_tfw_money = nil               <- To powinno być true lub false, a nie nil
tfw_money = nil
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DiegtiariowTM.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mohit w 26 Wrz 2013, 11:14

Kenzelek napisał(a):
Jeśli dobrze pamiętam, da się. Tylko, musisz zabić kilku - kilkunastu ludzi ze swojej frakcji. Potem powinni cię z niej wywalić...


Przebadałem ten temat wczoraj i oto wyniki:
po dołączeniu do frakcji i kiedy chcemy od niej odłączyć się wystarczy zabić kilku członku jak tutaj pisano wcześniej, zrobiłem to wczoraj, wystarczy zabić ok 3 członków,(jedna grupka) i wtedy tracimy kontakt z frakcją do której dołączyliśmy, druga sprawa, po wyrzuceniu ans z frakcji stajemy się znowu najemnikiem, a trzecia jest taka że nasze stosunki do innych frakcji wracają do poziomu sprzed dołączenia :), oprócz tej od której się odłączyliśmy.

Mam nadzieję że to komuś pomoże w przyszłości.
Mohit
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 12 Kwi 2012, 22:27
Ostatnio był: 23 Maj 2016, 09:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 28 Wrz 2013, 08:58

Całkiem fajny sposób, ale jest możliwość że frakcja w której walczyliśmy nie będzie chciała z nami handlować. Jeżeli nie byłoby to sporym utrudnieniem dla Was - sposób fajny, jednak lepiej gdyby coś z tym zrobiono, gdyż byłoby trochę trudniej mogąc wybrać tylko jeden raz. Po zastrzeleniu kilku naszych moglibyśmy np. stać się jakimś wygnańcem, bandytą czy coś w tym stylu.

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive LordIlidan.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Wrz 2013, 09:45

Kolega grając miał błąd znamy z poprzednich wersji TFW:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:577: C stack overflow
 

stack trace:


Co ciekawe wcześniej (kilka godzin gry) nie było żadnych crashy a ten był po emisji jak postawiłem schowek z kłódką.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 28 Wrz 2013, 10:09

Predemon napisał(a):A mógłbyś zrobić, że jak się dojdzie do elektrowni to tam jest wielki mutant ok. 5 m wysokości po zabiciu rozwala się ściana elektrowni i wychodzi taki sam ale większy mutant a po zabiciu go można wejść do podziemi elektrowni?


Ale, że o co chodzi? Tutaj nie ma Elektrowni kolego, znaczy jest ale tam nie dojdziesz. Tak wiec twój pomysł no jest taki ten tego nie trafiony. To tak w ramach wyjaśnienia żeby nie było, że wypiłem kozaka a nie powiedziałem czemu.

A co do występowania z frakcji waszym sposobem, to jest pomysł na przyszłe wersje TFW ale może wtedy właśnie stawalibyśmy się renegatami? To miało by sens. Wszyscy byli by przeciwko nam, tylko np jeden handlarz i mechanik byli by neutralni a reszta by do nas strzelała. To by była gra jakby każdy do nas strzelał. Co o tym myślicie?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tario w 28 Wrz 2013, 11:09

Myślę, że to raczej głupi pomysł.

To jest mod Wojna frakcji, a nie Terminator kontra frakcje.

Imo gdy chcemy odejść z jakiejś frakcji powinien być wybór, oraz właśnie ''agresywna'' droga zdrady. + możliwość dołączenia do innej.
Image
Awatar użytkownika
Tario
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 17:12
Ostatnio był: 21 Lut 2015, 13:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 28 Wrz 2013, 12:39

Pomysł jak pomysł, jak dla mnie występowanie z frakcji jest bez lekkim bezsensem. Jak chcesz pograć powinnością to nią grasz.. a jak wolnością to grasz nią. Zacząć grę trudno nie jest ;)

Smoq kiedyś mówił, że pojawią się oddziały które polują na gracza. Można by było to wykorzystać w tym pomyśle z odchodzeniem z frakcji jako taki dodatkowy bonus. Nie dosyć że gonią cię twoi byli kompani to jeszcze na dodatek oddziały zaciężne, oczywiście taki oddział byłby uzależniony od tego ile punktów zasobów ma dana frakcja.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tario.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 29 Wrz 2013, 13:51

Większość ze zmian mi się nie podoba, ale będzie OK, dopóki mod będzie stabilny, bo jak ma się wykrzaczać tak, jak poprzednik (średnio 15 crashy na godzinę z identycznym logiem), to ja dziękuję. Chciałem sprawdzić, jak zadziałałby pomysł ze snajperkimi wersjami broni, ale po prostu się nie dało, bo nie mogłem nawet wyjść z mapy (i to zanim jeszcze w ogóle zaczałem cokolwiek grzebać).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości