[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 19 Wrz 2013, 20:30

Jeśli mod ma być tak dobrze zoptymalizowany to w końcu może pogram normalnie na moim złomie :D
(Jak ktoś chce to sobie wpisze "Acer Extensa 5620")

Miłej zabawy przy robocie ;)
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Wrz 2013, 02:22

Planuje jutro (a w sumie to będzie już dzisiaj) wypuścić nieoficjalną wersję. Trzymajcie kciuki!
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive foltrest, smichal74.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wirus136 w 21 Wrz 2013, 10:23

A myslales kiedys o dodaniiu wiekszej ilosci jedzenia np. z mutantow i mozliwosc upieczenia go na rozpalonym ''wlasnorecznie'' ogniskiem i jakos ulepszenia systemu glodu, albo dodanie jeszcze butelek lub manierek i napelnianie ich w pobllizu wody np. Jezioro albo bagna ? Mysle ze zrobilo by to jeszcze bardziej survivalowy klimat. Co o tym myslisz ?
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 11:31

Co do robienia ognisk i pieczenia nad nim - silnik gry X-Ray na to nie pozwoli. A nabieranie wody z jeziorek w Zonie to samobójstwo...
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tario w 21 Wrz 2013, 11:57

A dlaczego by niby silnik na to nie pozwolił? A nie było by możliwości z ogniska utworzyć pojemnika do którego wkładamy nieupieczone ''jedzenie'' a potem podmienia je na ''upieczone''

Chociaż nie wiem jaki ma sens jedzenie mutantów xd.

Picie napromieniowanej wody to... eee niezbyt dobry pomysł.

Smoq, co masz na myśli mówiąc, ''nieoficjalną'' ?
Image
Awatar użytkownika
Tario
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 17:12
Ostatnio był: 21 Lut 2015, 13:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 12:21

@Tario - napisał nad własnoręcznie rozpalonym ogniskiem. Własnoręcznego rozpalania ognisk chyba X-Ray nie umożliwia. IMO lepszym pomysłem byłoby zamianę kolesia, który stoi przy ognisku, nad którym pieką mutanta na handlarza, który sprzedaje pieczeń.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 21 Wrz 2013, 13:01

Tario - nieoficjalna czyli nie trafi na 1 stronę. To taka wersja alfa żeby załatać grubsze błędy

Te surwiwalowe klimaty wyjdą sztucznie - jakaś magiczną skrzynka do pieczenia mutantów. W sklepie masz ciastka i pizzę a pijesz wodę z bagna... O ile w ogóle jest to możliwe.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dillion0 w 21 Wrz 2013, 21:07

wrzucaj,wrzucaj będziemy testować całą noc ;D
Reklam w c#uj ale kasy na większy serwer nie ma, dlatego jest tu tekst, a nie ku%wa piktogram o wysokości 110 pikseli. Polaczki biedaczki.

Za ten post Dillion0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gandzia.
Dillion0
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 25 Gru 2012, 19:46
Ostatnio był: 29 Sty 2014, 18:20
Miejscowość: Beka z tych, którzy maja tutaj nazwy związane tylko z grą.
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Wrz 2013, 01:20

Niestety, kolejne testy każą mi przesunąć termin. Mam nadzieję, że tylko o 24 godziny.

- Pojawiło się kilka problemów przy podnoszeniu przedmiotów przez stalkerów, kiedy są poza zasięgiem wzroku gracza. (Chodzi tylko o przedmioty innego NPC, którego dany stalker właśnie zabił.) - NAPRAWIONE

- Po wykonanej/niewykonanej misji eskorty (tylko w przypadku oddziału naukowców), oddział który był eskortowany powinien zniknąć po tym jak gracz go opuści. Oczywiście nie znikał. Powodowało to, że po misji w grze zostawał "śmieć" w postaci oddziału naukowców. Gdyby gracz wykonał dużo misji eskorty od naukowców, to po zonie biegałoby więcej naukowców niż samotników (a ci nie handlują). - NAPRAWIONE

- Ciągle istnieje możliwość wyłączenia przeszukiwania ciał/schowków przez stalkerów. - DO NAPRAWY

- Zupełnie pominąłem kompanów. Nie zrobiłem żadnych testów, w których braliby udział. Nie wiem jak wypadło mi to z głowy, skoro nawet igla ostatnio o nich pytał. - DO WYKONANIA
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dillion0 w 22 Wrz 2013, 09:05

- Ciągle istnieje możliwość wyłączenia przeszukiwania ciał/schowków przez stalkerów. - DO NAPRAWY


Moim zdaniem to fajna opcja, koniecznie trzeba ją naprawiać?
Reklam w c#uj ale kasy na większy serwer nie ma, dlatego jest tu tekst, a nie ku%wa piktogram o wysokości 110 pikseli. Polaczki biedaczki.
Dillion0
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 25 Gru 2012, 19:46
Ostatnio był: 29 Sty 2014, 18:20
Miejscowość: Beka z tych, którzy maja tutaj nazwy związane tylko z grą.
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez foltrest w 22 Wrz 2013, 10:49

To się gryzie z ideą żywej ekonomii troche chyba:D
Awatar użytkownika
foltrest
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 14 Sie 2012, 17:23
Ostatnio był: 15 Sty 2024, 01:28
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 22 Wrz 2013, 11:36

:rzecznikprasowyomnibus:
Kilka miesięcy temu smoq mówił: gra pójdzie w jak najbardziej cieżkim i chamskim dla graczy kierunku. Z zapowiedzi, mamy brak możliwości wczytania po śmierci, zmniejszenie frakcji (coby każdy odział był ważny dla gracza) i różne tego typu, lepsza celność, i trudniejsze walki itd.
Oprócz tego, ta opcja, jest rzeczywiście bezsensowna, a jej usuniecie popieram: W rzeczywistości stalkerzy przeszukiwaliby, każde miejsce, bo w normalnym świecie, nawet apeczka byłaby czymś. Wyłączenie tej opcji, to tak jakby stalkerzy przechodzili obok sejfu 300 razy, i go nie zbadali. Bezsens. Zresztą: Ile kosztuje kłódka? 300 RU? Niewielki wydadek, a zabezpiecza przed złodziejami raz na zawsze.
Smoq2: A ja mam pytanko: Czy skoro są naukowcy, i jak mają na sobie pancerze (na screenach widziałem oba modele), to czy marka "ekolog" będzie dostępna dla gracza?
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości