Miny - Niestety nie widzę jak miałoby to dobrze działać. Wydaję mi się, że z obecnym systemem tzw. pathfindingu najczęstszymi ofiarami min byliby samotnicy. Na chwilę obecną odpada.
@ komaroo - Niestety twój problem nie jest tak łatwy jak się zdaję. Zaglądnij do task_objects.script i task_manager.script i znajdziesz tam swoją odpowiedź. Przynajmniej z tego co pamiętam z czasów kiedy dodawałem nowe frakcje, to tam gdzieś możesz doszukać się światełka w tunelu. Wybacz, ale dokładnej inwestygacji nie zrobię.
@ igla - Dostaną standardowy moduł AI walki - taki jak reszta stalkerów, plus dużo lepsza celność. Kiedyś ktoś pisał, aby dodać im jakieś zachowania jak stoją w miejscu, żeby nie byli zbyt mechaniczni, ale jeszcze nie miałem czasu zaprojektować im zachowań.
[EDIT]
ABOUT update - Zostałem przyblokowany przez ten problem z długimi czasami wczytywań save'ów.
Mianowicie powoduje go następująca rzecz:
Żeby stalkerzy mogli podnosić przedmioty na innych mapach musiałem dodać specjalny skrypt, który przy wczytaniu save'a/zmiany mapy będzie przypisywał przedmioty leżące luzem jak i w schowkach/skrzyniach/plecakach do najbliższego punktu kontrolnego.
Jedyny sposób jaki mam na obecnie, to sprawdzenie wszystkich 65534 możliwych przedmiotów przy załadowaniu poziomu, czy są luzem/w schowku, i który punkt kontrolny jest najbliżej. U mnie wydłuża to czas ładowania o 15 sekund. U innych może być gorzej.
Chciałem dodać funkcje, która by przypisywała przedmiot w momencie własnej rejestracji (wczytania do gry), ale tylko artefakty i bronie mają taką możliwość. Inne przedmioty nie mają wyeksportowanych klas do LUA.
Jeżeli macie jakiś lepszy pomysł, to się podzielcie.