[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 11 Wrz 2013, 15:57

@ Smoq: Zobacz ten mod: http://www.moddb.com/mods/stalker-particle-paradise-3

Może coś się znajdzie ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Oriux w 11 Wrz 2013, 16:53

Może jakaś straszna twarzyczka i dziwny dżwięk jak w Slenderze :).
Oriux
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 22 Maj 2012, 21:01
Ostatnio był: 04 Sty 2016, 22:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 23

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 11 Wrz 2013, 20:08

A propos mutantów. Czy będą mutanty z builidów STALKER'a ShoC? W modzie OGSM pod Czyste Niebo są wszystkie + "zmutowane mutanty" (masło maślane :) ).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Wrz 2013, 09:41

Nie zamierzam dodawać wszystkich wyciętych mutantów, gdyż są zwyczajnie niedorobione. Koty, szczury, chimera i burer jeszcze przeszły (choć do na koty i tak patrzę nieprzychylnym okiem). Został w sumie izlom, zombie i karlik, a te wyglądają jak łajno.

Wczoraj udało mi się wyciągnąć ok. 5 dodatkowych FPS optymalizując skrypt wybierający stalkerom broń. Co prawda w odległości 150m od gracza będą oni poginać z bronią schowaną w plecaku, ale to w niczym nie przeszkadza.

Dzisiaj będziemy optymalizować czas ładowania save'ów, bo dzieje się to trochę za długo. Wiem czemu tak jest, ale ciągle szukam optymalnej metody na rozwiązanie problemu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Syndicate w 12 Wrz 2013, 18:09

Do kiedy można się spodziewać wypuszczenia nowej wersji ?

Za ten post Syndicate otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative igla2008.
Syndicate
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 12 Wrz 2013, 18:07
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 20:04
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 12 Wrz 2013, 18:14

Na poprzedniej, i jeszcze poprzedniej stronie masz to samo pytanie i odpowiedź: wyjdzie, gdy wszystko zostanie zapięte na ostatni guzik, czyli innymi słowy: kiedy zostanie wydana.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tario w 12 Wrz 2013, 19:11

Smoq'u, duża jest różnica między pijawkami prawdziwymi, a tymi stworzonymi przez ciebie na potrzeby modyfikacji? [mówię o izlomach z innymi statystykami i zmienionym modelem]

No i tak z ciekawości. Grając w jakąś tam starszą wersję odniosłem dziwne wrażenie... No i moje pytanie jest następujące. Czy w modyfikacji każda strefa ma swój jakby to ująć ''poziom'' trudności czy po prostu wszędzie jest tak samo niebezpiecznie, niezależnie gdzie się znajdujemy?

Bo grywając natrafiałem na bagnie na giganty czy kontrolery. A pakując się na start w okolice Jantaru było mi niby łatwiej[sprzęt od najemników] z tą różnicą, że tak samo były kontrolery, wrogowie stalkerzy, oraz chimery, w kordonie zresztą też zdarzyło mi się po nocy spotkać Burera, od tak, z tym, że ogólnie rzecz biorąc w kordonie dalej jest niby bezpieczniej, taka dziwna aura tego miejsca.

Coś szczególnego zastosowałeś by zbalansować to wszystko, czy może każda mapa ma zapisane jakieś inne wartości tego wszystkiego?
Image
Awatar użytkownika
Tario
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 17:12
Ostatnio był: 21 Lut 2015, 13:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 12 Wrz 2013, 19:34

Smoq, nie zaimplentował wyższej szansy na wyrespienie się np. pijawki na bagnach, czy kontrolerów w jantarze, bądź monolitu w magazynach (Wyżej pisany poręczy za te słowa ), bo TFW nie korzysta z vaniliowego systemu spawnu . Można to zmienić kilkunastoma linijkami kodu.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DiegtiariowTM w 13 Wrz 2013, 08:13

Nie wiem jak wam ale mi się wydaje że mutanty w TFW Mod'zie są trudniejsze do zabicia i jest ich więcej np. Kontroler jak grałem na czystej wersji CS to raz go spotkałem a jak gram na TFW to co 10 minut mam charakterystyczny dźwięk i wiem że kontroler jest w pobliżu. Też tak macie z mutantami?
I trudniejsze do zabicia np.:
#1 Pijawki gdy atakują w nocy lub we mgle mają wielką przewagę i bardzo szybko rozrywają nas na strzępy, a poza tym jest je trudno trafić o zabiciu nie wspomnę.

#2 Chimera tylko raz ja spotkałem żywą i od razu zapamiętałem bo zechlała mi 75 % kombinezonu Bułat ( Ale jej mózgi są bardzo cenne).

#3 Kontroler jeśli za bardzo się zbliżymy zabije nas falą psioniczną i ten dźwięk.

Piszcie jakie wy macie wrażenia z mutantami w TFW Mod.
Awatar użytkownika
DiegtiariowTM
Tropiciel

Posty: 285
Dołączenie: 18 Cze 2013, 07:06
Ostatnio był: 01 Lut 2023, 17:07
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 13 Wrz 2013, 10:47

Moje wrażenia z mutantami? Dobre są, na początku omijam je jak najdalej a potem.. potem od mutantów są kompanii to jedna z niewielu rzeczy(oprócz biegania w egzo, strzelania w nogi) która im wychodzi. Praktycznie oprócz burera i to przy sporym szczęściu inne mutanty nie istnieją są kasowane przez moich. Ja tylko oglądam ewentualnie zwijam dobra które wypadają z mutków. :) Pijawki są łatwe do skasowania biegniesz strzelasz i zmieniasz pozycję. Nie wiem jak u was u mnie wielokrotnie zdarzało się, że pijawka biegła do poprzedniego pkt z którego strzelałem i dopiero potem skręcała w stronę nowych strzałów. Łatwy i przyjemny sposób. Kontroler to dziecko we mgle, jeśli schowasz się za drzewem i prujesz do niego za niego. Parę razy się wychylisz i go nie ma. Chimera, na nią sposób jest jeden. Cały czas w ruchu. Wtedy masz jakieś szanse.. Jak staniesz to nie żyjesz.. od tyle.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Wrz 2013, 11:13

@ Tario:

Pijawki jako "nakładka" na Izloma nie są nieśmiertelne gdy są niewidzialne. Problem w tym, że nie mogą się przełaczać pomiędzy tymi trybami. Waniliowe pijawki mają zahardkodowaną unikatową zdolność zamiany modelu "w locie". Izlom tego nie ma, więc mógł być tylko cały czas widzialny, albo cały czas niewidzialny, i takie właśnie są pijawki w TFW - podzielilem je na 3 typy - młoda, dorosła i doświadczona. Młode są najsłabsze i nie potrafią się kamuflować, 2 pozostałe są cały czas w kamuflarzu i robią się widoczne dopiero w przypadku śmierci - specjalny skrypt spawnuje kukłe z widocznym modelem pijawki w miejscu gdzie poprzednia poległa, usuwając zakamuflowane ciało oryginalnej. Poza tym nie różnią się niczym. To samo AI. Dopiero w CoP pijawki dostały nowe zachowanie.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DiegtiariowTM.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Syndicate w 15 Wrz 2013, 17:04

Nie wiem czy było już to poruszane, ale ... Co myślicie o minach przeciwpiechotnych ?
Syndicate
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 12 Wrz 2013, 18:07
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 20:04
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości