@Gray FoxHmm, merging moda dodającego broń bądź itemki nie byłby zbyt trudny, o ile mod by bazował na oryginalnych plikach z vanilli, to jest folder weapons i misc/items.ltx. Jeżeli bardzo ci na tym zależy, to zawsze można przekopiować import plików z moda do plików tfw (items.ltx, itd.), tak jak to zrobił smoq:
Najważniejszy jest import wszystkich plików wpn_(...).ltx z folderu weapons oraz wszystkich z folderu weapons/upgrades. Warto jeszcze przejrzeć plik weapons.ltx ze względu na to, że w modzie może być dodana nowa amunicja. No i nie zapominając pliku ui_icons_equipment z folderu textures/ui, tu się sprawdza program UI_Merge (tak swoją drogą, to czy ktoś nie ma jakiegoś alternatywnego uploadu do niego? Bo strona smart mod managera padła), oczywiście użyj go po wyedytowaniu plików *.ltx.
@smoq2Wracam do dyskusji w temacie tego... hmm, brak mi słów żeby określić to cudo
Dobra, koniec mydlenia oczu i owijania w bawełnę. Mod jest super, pełno dodatków, ale mam sporo zastrzeżeń co do niego.
1. Stare i nowe błędy AI:Wielu z graczy stalkera zauważyło "telepatię" między członkami atakowanego oddziału.
Zabiło się z broni z tłumikiem dźwięku jednego, najbardziej wysuniętego wartownika, który zresztą był niewidoczny dla kumpli - bam, wszyscy wylatują z budynków i (co najgorsze) od razu atakują moją kryjówkę.
Ten błąd zauważyłem również w TFW, w kilku różnych sytuacjach - ataku w terenie zabudowanym (np. Stacja pojazdów/Parking), ataku dobrze ufortyfikowany posterunek (np. Posterunek pod mostem) i w krzakach. Niby drobne gówno, ale jest to niczym kamyczek w bucie lub, jak kto woli, ziarnko piasku w prezerwatywie
Nowy błąd to zwiechy AI. Zauważałem go i w tej wersji, jak i w poprzednich. Atakowałem pijawkę, postrzelałem chwilę, a ta już zaczęła biegać w kółko. To samo z ludźmi, zaatakowałem stalkera i się zwiesił, lecz też pojedynczy napotkany samotnik też tak robił.
2. "Znikanie" kompanaMały, typowo estetyczny błąd. Gdy kompan z jakiegoś powodu zatrzyma się, gdy ja będę biec, to gdy się oddalę na pewną odległość, to na pasku drużyny imię kompana znika, a jego zdrowie/kondycja schodzi na 0%, zaś obciążenie na 0kg. Gdy próbuję wezwać go przez radio, to otrzymuję całkiem pusty komunikat od kompana, ale ten się pojawia i błąd znika.
3. Mini błąd graficzny przy opuszczaniu lokacjiTo jest raczej błędzik, a nie błąd, ale wpływa to na ogólną estetykę moda. Przy opuszczaniu lokacji przez kilka sekund widać część lokacji z lotu ptaka - niby nieszkodliwe, ale miałem przy tym kilka zwiech, grając na dwóch różnych komputerach.
4. Typowe błędy ortograficzno-interpunkcyjneNie będę się czepiał, autorzy moda odwalili wielki kawał dobrej roboty, ale cóż, język polski to nie jest ich dobra strona
Nie żebym dokuczał, ale większość osób, która nie jest typowymi n00bami, woli grać coś, w czym nie ma podstawowych błędów językowych. Mogę wam przejrzeć pliki językowe i poprawić te sporo błędów (np. Zauważyliśmy [coś tam] nie dalekood naszej pozycji[...]), co wy na to?
Koniec tej litanii, nie chce już mi się rozpisywać, jednak mam jeszcze kilka propozycji. Na przykład możesz dodać rubrykę "Mody do TFW" w pierwszym poście, bo z pewnością gracze dorobili sobie jakieś fixy, usprawnienia bądź merging z innymi modami. Ja mogę rzucić modzik pozwalający od razy dołączyć do frakcji. Powstał wtedy, gdy wnerwiłem się na Opór, który wybił mi całe Czyste Niebo, podczas gdy ja mozolnie robiłem dla niego zadania, marnując przy tym dobrych parę godzin. Zapodam zaraz, już wrzucę tego posta, bo nie będę teraz grzebał w gamedacie.
Aha, jeszcze jedno. Jak robisz update, to czy musisz wrzucać te ~500mb, zamiast zapakować same wyedytowane i dodane pliki? Wiele osób ma internet mobilny i nie ma możliwości ściągania tak dużych plików.