[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 24 Sie 2013, 00:26

Słuchajcie - taki już cel tego moda, że ma być denerwujący - nikt inny Wam czegoś takiego nie zrobi (a już na pewno nikt kto chce swój produkt szeroko sprzedać), tak więc jak tylko w komentach czytam, że coś tam komuś nadmiernie ułatwiło rozgrywkę - pierwsze co robię to próbuję to ograniczyć. Saiga była przegięta >>> gra dzieliła się na etap przed zbobyciem Saigi i po - coś takiego nie może przejść.

W ramach tego ograniczenie wielkości magazynka, zwiększenie odrzutu i znaczne zmniejszenie niezawodności wydawały mi się dość 'kreatywne' - broń nadal jest śmiertelnie niebezpieczna ale przynajmniej wymaga trochę więcej pomyślunku.

Drapieżca i Spas też dostały nerfa - nie ma już trybu auto również w upgradzie.

Co do broni unikatowych to większa część jest do znalezienia w pewnym mieście które odwiedzamy pod koniec gry ;) Umieszczanie broni w skrytkach wcześniej jest bezsensowne - bo znów pierwsza godzina grania po raz drugi sprowadza się do biegania po skrytkach (w sumie i tak tak jest ale przynajmniej teraz przynoszą one korzyść pośrednią).

Co do ammo do STG-44 / KAR98 / G43 - nie wszystko dało się zmieścić w patchu (w sensie pamiętania o wszystkim), także do zrobienia na potem. Jeśli ekipa polonizacyjna ma chęć do werja PL może mieć już 'poprawne' ammo ;)

-----

Poprawiony patch się właśnie uploaduje - pół godziny i będzie.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 24 Sie 2013, 00:44

trojanuch napisał(a):Jeśli ekipa polonizacyjna ma chęć do werja PL może mieć już 'poprawne' ammo ;)

I'm on it.
Dzięki, że piszecie o takich byczkach. Wyłapujemy takie podczas tłumaczenia i korekt, także wersja PL będzie ostro dopracowana, a co do ENG - całe info idzie zwrotnie "do góry", także się w końcu Mizeria i od tej strony załata na cacy.
Mam pytanie - potrzebna mi odpowiedź do adekwatnego tłumaczenia - do kogokolwiek, kto widział w modzie (albo jeśli współtwórca pamięta) animację przeładowywania KSWK.
:

On jest czterotaktowy czy samopowtarzalny (czyli reload wajhą jak w Mosinie czy sam po strzale ładuje następny nabój do komory)?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 24 Sie 2013, 01:03

@Trojanuch- czy moglibyście zrobić (lub powiedzieć jak coś takiego zrobić) patcha który pozwoliłby na grę na 1GB RAM-u?? Bo mnie z errorlogami wywala, niby powinno być out off memory, jednak pamięć wirtualna zwiększona do 4GB, vandr mówił, że to wina RAM-u (za mała ilość). Chodzi mi o wykasowanie Atmosa3, bo obciąża kompa, a mnie zadowala grafika w takim np. Hotline Miami (który jest GE-NIAL-NY).
Poza tym, trochę dziwi mnie że w 1.2. zwykła apteczka leczyła tylko 15-20% HP. Poziom trudności- wysoki, co prawda grałem w inne trudne gry (Fallouty 1,2, ; od bidy Gothic 1,2NK też ujdzie bez kodów) i apteczki swoje leczyły (choć stimpole w F1 i F2 max 20 hp, ale za to leżały wszędzie)
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 24 Sie 2013, 01:31

Tutaj masz paczkę mniejszych tekstur:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... ads#872702
szukaj: Low-resolution texture pack (v2)

Ponoć niektórym osobom pomogła - oczywiście kosztem jakości.

Niestety po naszej stronie nie mamy już za bardzo co optymalizować - wszystko co mogło zostać pomniejszone w 'defaultowej' wersji zostało.

-------

Patch ponownie dostępny:
http://www.miserymod.com/?slider=patch-2-0-2

Mam nadzieję że tym razem nie będzie faila jak ostatnio ;)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Ubson w 24 Sie 2013, 02:19

nie zacznę z tym modem bez wersji PL więc cierpliwie czekam na ciężką pracę naszych :) grę już mam plus najnowszy pacz.... i dziękuję ze ktoś ma czas na tłumaczenie :) .... ale mam pytanie to nie koliduje z nową wersją 2.02 żeby nie było że chłopaki coś nowego będą musieli tłumaczyć... bo szlag ich trafi ^^ :P
pozdrawiam
Ubson
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 05 Wrz 2012, 14:52
Ostatnio był: 30 Paź 2013, 19:02
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 24 Sie 2013, 02:45

Jakby miał nas trafić, to już dawno by trafił i to z grzybem atomowym. Bazujemy na najnowszych tekstach z kolejnych patchów, szczęśliwie poprawki nie są jakoś bardzo obfite, dzięki za pomyślunek o nas. Kolejny patch owszem oznacza kolejne zmiany, ale co to dla nas. Jedziemy z tym koksem. Na*wiamy, milordzie, nadciągamy nieuchronnie jak śmierć, jak rozszerzająca się Zona, jak maszyna oblężnicza... (tak, to właśnie tłumaczenie robi z mózgiem).

Pomóżcie z tym KSWK, plz! (vide kilka postów wyżej)
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 24 Sie 2013, 07:43

Plaargath, ani to ani to. KSWK ma zamek suwliwy. Więcej info tutaj http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamek_ryglowany

Za ten post n1ck otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 24 Sie 2013, 08:42

Skoro patch 2.0.2 zawiera w sobie 2.0.1 to czemu jest 2x mniejszy ?
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 24 Sie 2013, 09:29

Albo dobra kompresja, albo zrezygnowali z jakichś większych plików na rzecz innych.
Jakie pliki zeedytować by zmniejszyć krwawienie itd? ktoś tutaj pisał ze edytował to sobie.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 24 Sie 2013, 09:41

Nie no ja rozumiem, tylko że wczoraj wyszła wersja pacza 2.0.2 mająca ok 300mb. Mieli podobno zmienić tylko 1 plik i zrobić reupload a teraz pacz ma 150 mb, więc chciałbym wiedzieć co jeszcze zmieniono.
@djcycu w sumie to ten mój mod jest jakoś dziwnie jasny, ale reinstall Twoim sposobem nie powoduje, że misery odzyskuje normalne kolory :/
Image
jeśli zacznę nową grę to wygląda tak jak powinna , jakieś sugestie co jest nie tak?
Ostatnio edytowany przez kfiat_man 24 Sie 2013, 09:51, edytowano w sumie 3 razy
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 24 Sie 2013, 09:42

Shael napisał(a):Jakie pliki zeedytować by zmniejszyć krwawienie itd? ktoś tutaj pisał ze edytował to sobie.


gamedata/configs/creatures/actor

poszukaj tam czegoś takiego:

[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity = 1.0 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 0.75
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 0.85
fire_wound_immunity = 0.95

Tutaj masz wszystkie obrażenia jakie może otrzymać Diegtiarow. Można modyfikować do woli.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!

Za ten post WowanBardzoZły otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Shael.
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 24 Sie 2013, 09:51

Dzięki!
wound_immunity = 0.75 rozumiem że to dokładniej? jak to się tyczy krwawienia, tzn większa wartość mniej krwawienia, czy mniejsza wartość więcej krwawienia?
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 0 gości