Ustaliłem pewną prawidłowość odnośnie CTD podczas przechodzenia na inne lokacje, to info jest głównie dla
trojanucha i bandy drombo z MDT, ale mam nadzieje, że przyda się też innym mającym problemy tak jak ja
Problem: Po wizycie w Janowie, gra zaczęła wariować i miałem masę więcej wylotów niż w Zatonie. Problemy tak się nasiliły, że w końcu straciłem kilka save'ów. Po tym incydencie z sejwami prawie niemożliwe stało się podróżowanie i o ile z Janowa do Zatonu jako tako się dało(nie zawsze) to powrót już na 100% wylot.
Logi z wylotu: zawsze przewijały się dwa pliki
msvcr80.dll i lua.JIT.1.1.4.dll opisy związane z memcpu czy jakoś tak. Często też logów nie było.
Rozpoznanie i rozwiązanie: Cały czas grałem na dx9 czyli render 2. Ustawienie na minimum wszystkiego nie rozwiązało problemu, ale na dx10 i dx11 o dziwo udało mi się kilkakrotnie przejść z Janowa na Zaton i wrócić. By się upewnić znów zmieniłem na dx9 i wczytałem grę. Jaki wynik? Janów - Zaton ok, Zaton - Janów wylot z lua...
Nie znam się kompletnie na modowaniu, ale dla mnie render dx9 nie radzi sobie z ilością obiektów w Misery, chociaż tutaj też nie ma reguły, bo pierwszy playthrough miałem snajpierm na dx9 i skończyłem grę
Po przeinstalowaniu moda jak bozia kazała celownik zmienia kolor i mogę poznać kto jest przyjacielem a kto nie, oraz na Janowie nie ma plakatu obok hawajczyka. ktoś wie o co kaman?