[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 16 Sie 2013, 19:05

Coś podobnego, ma być wprowadzone w następnej części. Smoq pisał o tym, ale to było jakieś 50 stron temu. Chyba będziesz musiał przekopać się przez posty Smoqa, jeśli, chcesz się dowiedzieć czegoś więcej.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 16 Sie 2013, 19:09

smoq - Jeśli kładziesz nacisk na realistyczny A-life i takie rzeczy, to może dałoby się zrobić taki system, że przewodnicy pojawiają się raz na np. dwie growe godziny? Bo chyba nie stoją tam tylko dla gracza???

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger, MrFler.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 16 Sie 2013, 21:20

Co do pomysłu Tajemniczego, to wygląda ciekawie, ja bym to jednak trochę przerobił:

1. Oddział do najęcia siedziałby gdzieś w składzie, zaś należałby do samotników jako frakcji, jednak nająć ich możnaby dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu respektu u samotników.
2. Na początku taki oddział nie byłby jakoś kozacko wyposażony, jakiś podstawowy sprzęt.
3. Durad mógłby mu zlecić wykonanie jakiegoś zadania za powiedzmy 25% nagrody.
4. Oddział ten po udanej misji wróciłby na swoje miejsce i poinformował Durada o wykonaniu zadania, po czym czekałby dzień na zapłatę.
5. Jeżeli Durad by im nie zapłacił, oddział zacząłby polować na gracza, a nasza reputacja u samotników by częściowo spadła. Jednak nie zaatakowaliby od razu tylko najpierw próbowaliby "wymusić" na nas spłatę długu. Jeżeli byśmy odmwili, zaatakowaliby nas celem "pobrania" zapłaty oraz byliby przez jakiś czas niedostępni.
6. Co jakiś czas oddział mógłby reagować np. na wezwania o pomoc co pozwoliłoby uniknąć schematyczności i sztywności oddziału.
7. Z czasem, w miarę wykonywania zadań oddział kupowałby nowy sprzęt u handlarzy za pieniądze z zadań oraz za "loot", któryby zebrali w jej trakcie,co pozwoliłoby im na skuteczne wykonywanie trudniejszych misji.

Co myślicie o takiej idei?...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 16 Sie 2013, 22:53

Ja sobie myślę że idźcie w cholerę, póki co dowalacie Smoq'owi roboty. Zamiast nawalać kolejnymi pomysłami lepiej siedzieć cicho i czekać na komentarze Smoq'a jak tam z postępami.
Image

Za ten post Beziele otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sie 2013, 10:53

@ Tajemniczy & MrFler - Odsyłam tutaj: viewtopic.php?f=48&t=9412&p=257871&hilit=#p257871 (Funkcje dla Pawlowicza, Pkt. 2(c))

@ kubekpop - Można tak zrobić. Można nawet zrobić tak, aby pojawiali się tylko w odpowiednich godzinach. Pomyślimy.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Już od 3 dni nowe TFW jest w fazie testów. Już po postawieniu kilku kroków błędów jest masa, ale sukcesywnie je naprawiam.
Więc już niedługo... :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 17 Sie 2013, 11:12

Ja bym to zrobił troszkę inaczej:
sposób a. bierzemy pod lupę to, że przewodnicy naprawdę przerzucają odział frakcji.
Odział dostaje rozkaz pójścia np. do północnego gospodarstwa (które jest nasze). I jeśli przewodnik jest w bazie to po określonym czasie ten odział tam się pojawi (metodą copy-paste). Jeżeli go nie ma to trudno, wojacy idą na piechotę. I teraz jest problem: Po jakim czasie wraca przewodnik? Tak samo, jak gdy szedł do lokacji, czy krócej np. godzina?
sposób b. Przewodnicy przewożą tylko gracza.
Raz na jakiś czas, powiedzmy co 6 godzin wyłączając noc, przewodnik wybiera jeden z dostępnych punktów docelowych, i znika na okreslony czas. I tu znów pojawia się pytanie, po jakim czasie wraca.
Takie rozwiązanie rodzi zjawisko "czekania na przeprawę". Tylko skąd gracz będzie wiedział, ile będzie czekał?
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 17 Sie 2013, 12:42

MrFler napisał(a):Co do pomysłu Tajemniczego, to wygląda ciekawie, ja bym to jednak trochę przerobił:

1. Oddział do najęcia siedziałby gdzieś w składzie, zaś należałby do samotników jako frakcji, jednak nająć ich możnaby dopiero po osiągnięciu pewnego poziomu respektu u samotników.
2. Na początku taki oddział nie byłby jakoś kozacko wyposażony, jakiś podstawowy sprzęt.
3. Durad mógłby mu zlecić wykonanie jakiegoś zadania za powiedzmy 25% nagrody.
4. Oddział ten po udanej misji wróciłby na swoje miejsce i poinformował Durada o wykonaniu zadania, po czym czekałby dzień na zapłatę.
5. Jeżeli Durad by im nie zapłacił, oddział zacząłby polować na gracza, a nasza reputacja u samotników by częściowo spadła. Jednak nie zaatakowaliby od razu tylko najpierw próbowaliby "wymusić" na nas spłatę długu. Jeżeli byśmy odmwili, zaatakowaliby nas celem "pobrania" zapłaty oraz byliby przez jakiś czas niedostępni.
6. Co jakiś czas oddział mógłby reagować np. na wezwania o pomoc co pozwoliłoby uniknąć schematyczności i sztywności oddziału.
7. Z czasem, w miarę wykonywania zadań oddział kupowałby nowy sprzęt u handlarzy za pieniądze z zadań oraz za "loot", któryby zebrali w jej trakcie,co pozwoliłoby im na skuteczne wykonywanie trudniejszych misji.

Co myślicie o takiej idei?...


Kpisz sobie? Myślisz, że każdy ma tutaj kompy z nasa? Nie ale serio ile można dokładać? Niedługo każdy z nas będzie musiał się zaopatrzyć w ośmio-rdzeniowe procesory AMD.

A swoją drogą, były jakieś pany odnośnie systemu poziomów doświadczenia, bo jeżeli mam być szczery. Trzy to o fc*uj za mało.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 17 Sie 2013, 13:59

Kolejny pomysł który będzie mało widoczny w grze albo w cale a zabiera cenny czas Smoqa..

Co do rang, kiedyś już było pisane, ze w grze są tylko dostępne te trzy.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 17 Sie 2013, 21:30

smoq2 napisał(a):@ Tajemniczy & MrFler - Odsyłam tutaj: viewtopic.php?f=48&t=9412&p=257871&hilit=#p257871 (Funkcje dla Pawlowicza, Pkt. 2(c))

Dobra smoqu dzięki za linka tyle że nurtuje mnie jedna rzecz:
c) Kontakt do grupy elitarnych najemników.

Możemy go dać frakcji. Wtedy w jakimś odstępie czasu 2 oddziały świetnie uzbrojonych najemników zaatakuje jeden z aktualnych celów danej frakcji, ułatwiając jej zadanie.

Możemy go oddać neutralnemu handlarzowi. Wtedy wybieramy sobie czy chcemy kasę, czy chcemy sami wyłożyć siano, i wybrać sobie punkt do ataku. Tylko wtedy najlepiej się tam nie zapuszczać, gdyż Najemnicy będą wrogo nastawieni do wszystkich.

Czyli jeśli mam za zadanie zabicie stalkera a wraz ze stalkerem jest jego grupa to najemnicy zniszczą całą grupę czy tylko tego jednego?
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kruk787 w 18 Sie 2013, 01:32

Mam dość ciekawy bug niestety nie wkleje screenów bo coś sie zepsuło. Bug wygląda następująco Najebnik chodzi po mapie z RPG-7. Ale to nie wszystko raz gdy skradałem się z SWD do bazy powinności zauważyłem Najebnika który strzelał z RPG-7 do pijawek jak z karabinu. Fajny widok maszynowa wyrzutnia rakiet. Czy z tym da się coś zrobić. Niepowiem jest to śmieszne ale bez przesady.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
Kruk787
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Maj 2013, 18:59
Ostatnio był: 13 Lip 2014, 21:37
Miejscowość: Karpacz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 18 Sie 2013, 16:00

Czy ktoś mógłby podrzucić linka do fixa TFW?
Link na pierwszej stronie nie działa z powodu zbyt dużego ruchu sieciowego który jest przez niego wywoływany na serwerach dropboxa.
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smichal74 w 18 Sie 2013, 16:14

Trzymaj
:

file:///C:/Users/michal/Desktop/fix1.zip
Ostatnio edytowany przez smichal74, 18 Sie 2013, 16:16, edytowano w sumie 1 raz
Windows 10 pro,I5 7400,Rx 470 Gigabyte G1,8 Gb ram ddr4,XFX Core ts550w,MSI h110 pro-vd,Toshiba p300 1tb,Adata Su800 128gb.

ImageImage
Awatar użytkownika
smichal74
Tropiciel

Posty: 274
Dołączenie: 16 Mar 2012, 16:32
Ostatnio był: 13 Cze 2021, 19:42
Miejscowość: Zona/bar
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości