[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 15 Sie 2013, 18:29

W drodze po skrzynke dla gościa ze Skadowska:


Co najmniej dwa nibypsy, całe szczescie ze zabrałem gumisia ekologów i mogłem stać na tej anomalii na której jest promieniowanie a pieski wejść nie potrafiły. Ale mam tylko 50pestek do strzelby, a trafić te gówna cięzko, ale doszło paru stalkerów więc damy dare:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Stinkfist w 15 Sie 2013, 18:39

Ciekawe, ja nie wiem, że wy macie tam takie hodowle w zonie :D U mnie raz po raz przebiegnie jakiś nibypies, idąc do żelaznego lasu spotkałem tylko poltergeista, trochę popiszczał i wybuchł od mojego śrutu :P

A jeszcze apropo żelaznego lasu, między nim a magazynami podstacji zobaczyłem grupę zombiaków i anomalie teleportacyjną, wlazłem i przeniosło mnie za płot żelaznego lasu, nic ciekawego tam nie było oprócz paru anomalii
Keep your eyes peeled.

Stinkfist
Wygnany z Zony

Posty: 5
Dołączenie: 15 Sie 2013, 17:58
Ostatnio był: 18 Sie 2013, 18:27
Miejscowość: Wyrzysk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 15 Sie 2013, 18:43

To pewnie jakiś trik na te mutanty w Żelaznym Lesie. Ja też nie wiem skąd wszyscy mają taki zwierzyniec. Może dlatego że nie włażę w dzikie miejsca a tam zawsze pełno mutantów. Trzeba się też nauczyć chodzić innymi ścieżkami a nie asfaltem bo najciemniej zawsze bywa pod latarnią :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 15 Sie 2013, 18:59

Ja dziś około 6-7 nibypsów miałem przy tej anomalii co się Pietruchę (tam gdzie zawsze detektor dostajemy) ratuje. I to akurat jak wychodziłem z tego rowka po zbiorze artefaktów.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 15 Sie 2013, 19:21

Te psy na screenach chyba od początku gry mi latały na obrzezach Zony od str barki i właśnie tej anomalii co ten Pietrucha jest. Niezabijane potrwory chyba zostaja a spawnują się nowe, może dlatego tak duzo ich:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 15 Sie 2013, 19:27

Dużo osób przede wszystkim robi w tym modzie masę błędów. Po pierwsze, pcha się w skupiska potworów a potem ich nie zabija. Trzeba to robić na bieżąco i nie mordować bandziorów jeśli nas nie ruszają. Zawsze jest szansa że się na mutanty nadzieją i się zredukują. Tak samo nie łazić po nocach bo wtedy nie ma nikogo żywego by wyzabijać te potwory. Nikt nie słyszy jak w dzień ciągle słychać jakieś strzelaniny? Warto też podchodzić w takie skupiska ludzi bliżej i czekać aż się wygryzą/wystrzelają. Potem robi się w tym modzie naprawdę bezpiecznie. Nie umartwiać się założeniem że to Misery i nie ma sensu do mutantów strzelać. Jest i to wielki sens bo to dalej ten sam Stalker tyle że ze zmienionymi configami.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 15 Sie 2013, 19:39

A takie pytanko:
Mam te narzędzia z Leśniczówki i tą są te piersze, podstawowe. A te co są w tartaku- dla snajpera- to one odblokowują drugi poziom ulepszeń?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 15 Sie 2013, 19:43

SkullDagger napisał(a):W drodze po skrzynke dla gościa ze Skadowska:


Jak wyszedłem z bituminu po zostawieniu aparatury miałem podobną gromadę, tyle że snorków.
Za to pomiędzy żelaznym lasem, stacją benzynową a magazynami podstacji zawsze pałętają mi się co najmniej 3-4 grupy bandytów, a w reszcie Zatonu praktycznie ich nie ma.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 15 Sie 2013, 19:57

SkullDagger napisał(a):A takie pytanko:
Mam te narzędzia z Leśniczówki i tą są te piersze, podstawowe. A te co są w tartaku- dla snajpera- to one odblokowują drugi poziom ulepszeń?

Nie ponieważ są to narzędzia do kalibracji. Musisz znaleźć narzędzia do pracy precyzyjnej by odblokować poziom 2. Czasem się trafiają ulepszenia które mechanik może zainstalować bez narzędzi ale rzadko i w ciemno bo nie wiadomo jak ważną rzecz wykluczą nie mając podglądu reszty.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 15 Sie 2013, 20:49

Właśnie bandyci zajechali mi Spartakusa i innych przy leśniczówce, wczytuję-to samo. Wczytuję sprzed misji, nie ma tam bandytów, a jak biorę ją znów, to to samo. Nawet w połowie drogi nie jestem a dostaję wiadomość że mission failed. Ehhh...
Ostatnio edytowany przez Shael, 15 Sie 2013, 20:58, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 15 Sie 2013, 20:56

Po rozmowie z Rogowcem w przedszkolu:
Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

0023:6C9F72EF MSVCR80.dll, strnicmp()
0023:6C9F7344 MSVCR80.dll, strnicmp()
0023:091D9716 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()

A myślałem że już dzisiaj skończę.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 15 Sie 2013, 21:36

Czołem,

Mam problem. Wziąłem misję od naukowców. W tym celu muszę pogadać z Topolem. Problem jest tej natury, że Topola nie ma i podejrzewam, że jego trud już skończon :D. Na początku był, wziąłem zadanie, ale poszedłem po oazę. Jak wracałem, Topola ani jego drużyny ni widu ni słychu. Klikając na mapce nie mogę wycentrować na nim obrazu. Poszedłem na własną rękę za wieże chłodnicze, ale niestety artefaktu nie ma. Ma ktoś jakieś pomysły? Spawner nie działał (wywalał błąd) i nie wiem co począć. Pomocy! ;)
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości