[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 14 Sie 2013, 10:13

3 dni i mod skończony wraz ze wszystkimi zadaniami pobocznymi. Przystawia jedynie szukanie tych narzędzi jak się nie wie gdzie leżą. Mod łatwizna tylko trzeba znać mechanikę gry. W tym wypadku n1ck błysnął niebywale bo sam na to nie wpadłem choć limonkowy deszczyk też był fajnym rozwiązaniem :)

Gdyby ktoś miał problem z ubiciem poltergeista to by się nieco do niego zbliżyć trzeba podchodzić. Kiedy nas wykryje trzeba się zatrzymać bo ubije nas przedmiotami. Kiedy wszystko spadnie idziemy kilka kroków dalej i znów stoimy. Widząc gada można strzelać. Byle nie stawiać kroków... W Jupiterze i w X8 sprawa będzie trudniejsza ale też do przejścia.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 10:56

U mnie poltergeist nie sprawił żadnych problemów, tylko mi świdrował w bani, ale niczym nie rzucał... Ale burerzyska to było okropieństwo :D Na tych wszystkich mutantach z Żelaznego Lasu zarobiłem z 60tys. rubli, a i tak poszły na ulepszenia :| Do zbadania został mi jeszcze tylko ten helikopter z płaskowyżu, ale będzie ciężko w ogóle przebiec do anomalii przestrzennej, bo nawet nie ma niczego, co dawałoby jako taką ochronę przed anomaliami termicznymi :facepalm:
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 14 Sie 2013, 11:01

W tym wypadku niezbędna jest tylko SEVA albo kondom naukowców... Niestety to drugie chyba cię ratuje bo bez zbadania śmigłowców na Zatonie nie da rady ruszyć questów z szukaniem drogi do Prypeci :/ A wtedy dopiero się zacny kombinezon pojawia (tylko ta jego zacność tyczy się samego tunelu bo daje ochronę i kuloodporność jednocześnie). Co prawda jest tu na forum jakiś harkor co przeleciał te spalacze sprintem i przeżył :D Moim zdaniem lepiej było zainwestować w ten kondom niż w ulepszenia. Podszedł byś kawałek dalej no i więcej stuffu na Janowie jest by się potem porządnie odbić. Uciułaj na kondom. Jak go nie zniszczysz to sprzedasz Sowie i kasa się w większym stopniu zwróci by kupić SEVA'ę i zasuwać po tunelu.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 11:15

Zrobiłem inaczej: od razu jak musiałem biec za Noe'em, to zapodałem sobie wojskowego stimpaka i w gruncie rzeczy dobiegłem z połową życia... :facepalm: Mogłem go nie używać :D Właśnie na kondom mi szkoda wydawać, jak już mam wszystko ogarnięte bez elitarnego ekwipunku, ani kondomu, ani hełmu od Sevy, hah :P Teraz wybić snorkunie, zbadać helihukter i do Janowa goł goł goł :)
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 14 Sie 2013, 11:31

Hełm się przyda bo ma 50% ergonomii co daje szybsze przywracanie staminy :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 11:35

Że niby w tym od Sevy? Bo ja mam taki bajer w Sferze, dlatego go wziąłem. ;) Właśnie usiłuję zamawiać Rysia i lecę na Janów. :D

Stwierdzam, że gdy jesteśmy już w posiadaniu standardowego SVD, to absolutnie nie opłaca się zamawiać Rysia. Ma może z jedną kreskę więcej obrażeń, więc lipa po całości, marna inwestycja. Ok, objuczony lecę na ten zapchlony Janów :D

EDIT: No nie zdzierżę... Wszystko ładnie pięknie, a tu nagle podczas przechodzenia do Janowa...
Kod: Zaznacz wszystko
* Loading objects...
* 13720 objects are successfully loaded
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor0054 [jup_to_zat_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create level_changer0227 [jup_to_zat_lc]
! Cannot find saved game ~#i#:after create space_restrictor0250 [jup_to_pas_sr]
! Cannot find saved game ~#i#:after create level_changer0251 [jup_to_pas_lc]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka70228 [jup_hiding_place_52]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit0388 [jup_hiding_place_53]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_011125 [jup_hiding_place_55]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_011152 [jup_hiding_place_56]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box1206 [jup_hiding_place_57]
! Cannot find saved game ~#i#:object [5856] is already in story_objects_registry with story_id[jup_hiding_place_58]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka45856 [jup_hiding_place_58]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6112 [jup_hiding_place_59]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76067 [jup_hiding_place_61]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36071 [jup_hiding_place_62]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016185 [jup_hiding_place_63]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6188 [jup_hiding_place_64]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6192 [jup_hiding_place_65]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76199 [jup_hiding_place_66]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016212 [jup_hiding_place_67]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56218 [jup_hiding_place_68]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6222 [jup_hiding_place_69]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6237 [jup_hiding_place_70]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016241 [jup_hiding_place_71]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6248 [jup_hiding_place_73]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6252 [jup_hiding_place_74]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6257 [jup_hiding_place_75]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46262 [jup_hiding_place_76]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6276 [jup_hiding_place_77]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46278 [jup_hiding_place_78]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26281 [jup_hiding_place_79]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_case6285 [jup_hiding_place_80]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26294 [jup_hiding_place_81]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76302 [jup_hiding_place_82]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36306 [jup_hiding_place_83]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6310 [jup_hiding_place_84]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6323 [jup_hiding_place_85]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46328 [jup_hiding_place_86]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6341 [jup_hiding_place_87]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56344 [jup_hiding_place_88]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76349 [jup_hiding_place_89]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6354 [jup_hiding_place_90]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6358 [jup_hiding_place_91]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36364 [jup_hiding_place_92]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46368 [jup_hiding_place_93]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6373 [jup_hiding_place_94]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016154 [jup_hiding_place_95]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16165 [jup_hiding_place_96]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56174 [jup_hiding_place_97]
* Game piotr - autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalkercop\savedgames\piotr - autosave.scop' (2.523s)
* phase time: 2522 ms
* phase cmem: 275904 K
* phase time: 54 ms
* phase cmem: 275928 K
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 275928 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 275963 K
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 275963 K
* [win32]: free[501648 K], reserved[198288 K], committed[1397152 K]
* [ D3D ]: textures[387632 K]
* [x-ray]: crt heap[518659 K], process heap[466682 K], game lua[38588 K], render[746 K]
* [x-ray]: economy: strings[33959 K], smem[7678 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 65121 K
 

stack trace:



Gejnialnie... Mam prośbę, chociaż przy takim logu nie wiem, czy to pomoże... Zapodam mój zapis i poprosiłbym kogoś, żeby przeszedł mi do Janowa, zapisał i odesłał Janowski zapis, bo przecież nie ujadę, ciągle coś... ;d

http://www.mediafire.com/download/b3s33 ... _v2.01.rar
Ostatnio edytowany przez Authentic96 14 Sie 2013, 12:16, edytowano w sumie 2 razy
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 14 Sie 2013, 12:07

Wg mnie nie opłaca się brać kondoma. Klej Tur + kawałek wzmocnionego materiału kosztuje 1700 i naprawia 9%, wchodząc w nieulepszanej Sevie w ogniste anomalie w Zatonie udawało mi się utrzymać uszkodzenia poniżej tego na tyle, że taniej wychodziło naprawić u Kardana. Ulepszać Sevę i tak trzeba żeby w tunelu się nie rozleciała a odporności, których ulepszenia są alternatywne do ognia są już wystarczająco wysokie.
Ulepszenia+naprawa Sevy wychodzą i tak taniej niż Ekolog,a kupując go na początku żeby wejść w ogniste anomalie po sprzedaży artefaktów jest się co najmniej 50000 rubli w plecy.

Co do sprintu to trzeba podejść do startu z Noem od północnego wschodu. Miałem wtedy wciągniętą heroinę bo wcześniej próbowałem z innych stron ale raczej nie miała wpływu na wynik.
Ostatnio edytowany przez sledz, 14 Sie 2013, 14:25, edytowano w sumie 1 raz
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Noker w 14 Sie 2013, 14:25

Gdy zainstaluje Misery 2.0 to jak chce uruchomić gre to pokazuje że brakuje plików i nie może odnależc np. xrNetserwer.dll ... itp. a pobierałem z strony mod db i z tych linków co tam są już chyba 7 razy i nie moge zagrać .Z góry dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
Noker
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Lut 2010, 18:43
Ostatnio był: 24 Sie 2013, 10:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 14 Sie 2013, 14:30

Noker napisał(a):juz nawet nie mam pojęcia co to jest z tym modem prosze pomóżcie
My też nie mamy pojęcia co to jest z tym modem, bo nie podałeś loga. My nie wróżki.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Noker w 14 Sie 2013, 14:46

wstawie zdjecie z tym problemem ale najpierw musze moda zainstalowac
Awatar użytkownika
Noker
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Lut 2010, 18:43
Ostatnio był: 24 Sie 2013, 10:54
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 14 Sie 2013, 15:06

@Noker: Przeczytaj to:
:

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


I wstaw jego zawartość, a nie zdjęcia. Screeny nic nie mówią. ;)

U mnie znajduje się to w C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty udostępnione\stalkercop\logs ;)
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 14 Sie 2013, 17:59

Czy są jakieś znaczące różnice w oświetleniu między rozszerzonym dynamicznym oświetleniem a DX10 i DX11 ?
Pytam bo okazało się że jedynym (i na razie 100% skutecznym) sposobem na stabilną grę i wyeliminowanie błędów graficznych jest odpalenie oświetlenia DX9.
Druga sprawa, jest sens trzymać Gaussa czy opchnąć go i kasę wykorzystać w inny sposób ?
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość