Radził bym wszystkim jednak sobie poszukać dość skuteczną pukawkę do Prypeci. Szczególnie do misji gdzie trzeba będzie bronić kogoś by zdobyć dobre zakończenie. Pistolet z obrzynem tam nie wystarczy mimo iż Prypeć to spokojne miejsce jak na Misery.
Najlepsze co mi wpadło w ręce w tym modzie to:
- Saiga 12K (medium) - celność, obrażenia, szybka i nie kłopotliwa obsługa, uniwersalność.
- AK 74 (low) - duża dostępność amunicji, mały odrzut, dobra skuteczność.
- KWSK (low) - duży kaliber, potężna siła ognia, celność.
- SWD (low) - celność, duża dostępność amunicji, pojemny magazynek, duża siła ognia.
- UDP Compact - Marsz (high) - potężny magazynek, znikomy odrzut, waga, dostępność amunicji, celność.
- AS Wał (high) - możliwość prowadzenia ognia ciągłego z zachowaniem niebywałej celności.
A to moja rozkminka na koniec:
Reszty nie używam bo się po prostu nie opłaca. Broń albo sieje albo jest ciężka w obsłudze. Najbardziej rozwalają niektóre karabinki z otwartymi przyrządami albo z kolimatorami. Nie dość że mało widać to jeszcze oddalają widok
Czy twórcy gry z niczego nigdy nie strzelali? W realu widok zawsze lekko się przybliży bo się pochylamy nad bronią przy celowaniu. Jak więc tłumaczyć oddalanie się obrazu przy celowaniu precyzyjnym? Największym failem tego moda jest karabinek podobny do LR300 tyle że z kolimatorem... Broń sieje, ma straszny odrzut, gówno widać przez kolimator to w dodatku obraz się oddala... Pokochać już miałem tą broń za ładne wykonanie modelu ale niestety jego przygoda przy moim boku trwała od Skadowska do Żelaznego lasu i nazad... Nie wiem po co twórcy wykombinowali te specjalności kiedy właśnie ta szturmówka mając dla mnie status HIGH nadawała się tylko jako suwenir a AK 74 mając status LOW była dla mnie kosiarą do headów pierwsza klasa. Analogicznie jest z kombinezonami. Tam gdzie MEDIUM biegam jak aniołek po zonie a tam gdzie HIGH to tylko czekam kiedy się tego pozbędę bo się chodzić w tym nie da. Taki stan rzeczy mówi tylko o bezsensowności klas. Są one chyba dobre dla ludzi którzy lubią się bawić w "kompleciki" i będą sobie ustawiać broń wedle klasy co niestety nie jest dobrym pomysłem... Słyszałem że snajperom ciężko ze snajperek strzelać. Kurde, ja jako Recon na LOW koszę co tylko mi na centralną część optyki podleci.
Aha, zapomniałem o najważniejszym. Skusiłem się kupić egzoszkielet bo posiadałem już tak ogromną sumę (złomiarz ze mnie nie przeciętny). Ulepszyłem na maksa i waga skoczyła coś około 50 kilo samego wdzianka. Nie wiem co sobie twórcy wymyślili ale jak dla mnie to ten kombinezon powinien być jedyny w swoim rodzaju. Kupujemy go za ogromną sumę bo ponad 120 000 rubli. Zakładamy i owszem, dla Recona jest LOW ale weźcie postawcie w tym krok. Moment i kolo zmęczony. Przepraszam, to co to jest do cholery serwomotor według twórców gry? Czy nie wiedzieli że egzoszkielet jest to sterowany ruchem postaci wspomagany zewnętrzny szkielet?
Baterie do detektorów, PDA, latarki i nie wiadomo czego a do egzoszkieletu? Moja wizja tego kombinezonu powinna wyglądać tak:
Wyższa cena tak za około 250 000 ale miało by to swoje dobre strony. Brak podziału na klasę. Powinien być to kombinezon uniwersalny z powodu jego konstrukcji (wspomagany). Ciężki owszem ale powinien się sam nosić. Bateryjki tylko do egzoszkieletu i też nie za małe pieniądze (ew. ładowarka jakaś i okres czasu kiedy się akumulator naładuje).Zmęczenie powinno być znikome nawet przy sprincie a po rozładowaniu baterii powinien stać się dopiero ciężki w poruszaniu się. To by było coś...