[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Sie 2013, 19:39

@ StalkerCell - Dodanie Rostoku jest jeszcze możliwe. Baru już raczej nie. Mapa wywalona insygniami Powinności nie przejdzie jako neutralna baza.

Tylko nie róbmy dyskusji teraz na temat map. Jesteśmy tematem przy ekonomii.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 12 Sie 2013, 19:54

Jedna sprawa, dałbyś radę zmienić coś w połaciach anomalii.
Mianowicie gram na weteranie i mam sev'ę. Więc żadne mi promieniowanie bardzo nie straszne, ale w tym miejscu co jest na tym ss'ie jest pole amonali ognistych (to oczywiście bagna). Gdzie jak się wejdzie w ten wypalony grunt (ciut poniżej linii ziemi) to masz od razu na max'a napromieniowane ciało. I na weteranie umieram w mniej niż sekudne. A ponieważ chciałem tamten artefakt włączyłem na początkujący, i dałem radę wejść tam na dół.

Image
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Sie 2013, 20:26

Ale co konkretnie mam zrobić? Ułatwić Ci tam wejście?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 12 Sie 2013, 20:32

Aa, pamiętam to miejsce! Miałem albo Kombinezon Stalkera, albo Najemnika i gdy tam wszedłem, to od razu Durad padł na ziemie, nawet nie minęła sekunda. Wkurzyłem się wtedy, bo grałem na poziomie początkującym/stalker :facepalm: .
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 12 Sie 2013, 22:40

Ja też tak miałem.

Uwagi moderatora:

Fajnie. Warn - Soviet
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 13 Sie 2013, 08:54

A próbowałeś odstrzelić ten art? Nie wiem czy jest sens zmiany promieniowania w tamtym miejscu. Jest wysokie i tyle. Przecież to Zona, nie wszystko da się zdobyć łatwo i przyjemnie.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Sie 2013, 12:19

Ok, wygląda na to, że mechanizmy ekonomii można już zostawić do testów. Jednak żebym wypuścił nieoficjalną wersję muszę wykonać jeszcze kilka drobnostek:

1. Dodać opisy i nazwy do nowych przedmiotów.
2. Przywrócić wyświetlanie stanu pieniędzy handlarzom.
3. Uniemożliwić mechanikom ulepszanie sprzętu.
4. Umożliwić kompanom korzystanie z nowego AI walki.

Pytaliście na co będziecie musieli wydawać kasę. No to tak:

5. Pancerz będzie się niszczył 4x szybciej (tak jak powinien). Po serii z kałacha kurtka z kamizelką kuloodporną nadawała by się do śmieci. Tylko zaawansowane pancerze będą wytrzymalsze.
6. Mechanik będzie naprawiał tylko 95% zniszczeń. Czyli jak broń/pancerz jest uszkodzona w 40%, to mechanik naprawi tylko 38% tych uszkodzeń (pełny stan = 98%), a 2% zostanie oznaczone jako trwałe, nienaprawialne uszkodzenie. Po kilkunastu poważnych naprawach G36 stanie się bardziej zrupieciałe od zwykłego MP5, a po kilkudziesięciu zupełnie bezużyteczne.

To chyba wszystko. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 13 Sie 2013, 12:44

Ech, czyli ja się udupię bo zwykle gram do końca pierwszym Ak-47 którego znajdę, cóż..przynajmniej będzie powód żeby pancerze wymieniać :D
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 13 Sie 2013, 14:46

Niepowiem: zmiany prą w kierunku realizmu z impetem czołgu, ale mamkilka pytań:
1. Czyli pancerze nigdy nie będą w pełni naprawialne, a mój CS4 zdobyty niewiarygodnym łutem szczęścia, za kilka dni będzie do wyrzucenia? :(
2. Czy da się bardzo ograniczyć ilośc odziałów frakcji w grze? Powiedzmy, żeby na sam początek było kilka odziałów, a potem liczba ta nie zwiększała się ogromnie, wraz z podbojami? To by była taka dobitka do idei survivalu, i też skok w większy realizm. Tak, by każdy odział był na wagę złota, by gracz nie przezedł obojętnie, przy ostrzeżeniu, o zblizającym się ataku.
Wiem, że jest taka opcja "zmniejsz czas między spawnem odziałów" ale nie wiem, czy to spełni te oczekiwania.
3. Nasze stosunki z samotnikami mogą byc w najgorszym wypadku do połowy paska, ale już wtedy samotnicy strzelają do mnie jak, mnie zobaczą. Da się to nieznacznie obniżyć? W ten sposób, by nadal możnaby ich rabować
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Sie 2013, 17:45

1. Czyli pancerze nigdy nie będą w pełni naprawialne, a mój CS4 zdobyty niewiarygodnym łutem szczęścia, za kilka dni będzie do wyrzucenia? :(


Tak

2. Czy da się bardzo ograniczyć ilośc odziałów frakcji w grze? Powiedzmy, żeby na sam początek było kilka odziałów, a potem liczba ta nie zwiększała się ogromnie, wraz z podbojami? To by była taka dobitka do idei survivalu, i też skok w większy realizm. Tak, by każdy odział był na wagę złota, by gracz nie przezedł obojętnie, przy ostrzeżeniu, o zblizającym się ataku.


Da się, ale (bardzo) duża ilość graczy narzekała, że w pewnym momencie nie mogą przejąć jakiegoś punktu, bo skończyły się "szybkie" oddziały i trzeba czekać strasznie długo, a przywołanie jakiegoś istniejącego z innego punktu trwa za długo - stalkerzy w trybie offline człapią strasznie mozolnie i nie za wiele da się tu zrobić. Uznałem, że dodam kilka oddziałów, żeby gra nie stała się dla większości uciążliwa.

Jak już zrobię system symulacji alife to się nad tym zastanowię.

symulacja alife - Koncepcja systemu nad którym główkuje paląc fajki lub siedząc na kiblu. W tej chwili gdy gracz śpi lub podróżuje z przewodnikiem to czas biegnie szybciej tylko dla niego:

-Śpimy np. 8 godzin, a po obudzeniu wszyscy stoją prawie w tym samym miejscu.

-Bierzemy przewodnika z Magazynów Wojskowych do Bagien, wiedząc że oddział samotników stojących obok też tam idzie. Po chwili jesteśmy na Bagnach, a oddział samotników jest dalej w Magazynach Wojskowych.

W praktyce, zmienia się tylko godzina na zegarku i pogoda (dzień/noc). Dla wszystkiego innego czas biegnie w tym samym tempie przez te kilkanaście sekund np. snu.

Owy system ma przeprowadzać błyskawiczną symulację tego, co działoby się przez te wszystkie godziny na świecie, i na końcu wprowadzał zmiany wynikające z symulacji. Oczywiście mówimy tylko o interaktywnych NPC (stalkerzy i mutanty).

3. Nasze stosunki z samotnikami mogą byc w najgorszym wypadku do połowy paska, ale już wtedy samotnicy strzelają do mnie jak, mnie zobaczą. Da się to nieznacznie obniżyć? W ten sposób, by nadal możnaby ich rabować


Jeżeli dobrze Cię rozumiem, to zaczynają być agresywni w przypadku -50% relacji (wchodzimy na czerwoną część paska). Uzasadnij dlaczego miałbym zwiększyć ich próg tolerancji na rabunki?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 13 Sie 2013, 18:08

Jeżeli dobrze Cię rozumiem, to zaczynają być agresywni w przypadku -50% relacji (wchodzimy na czerwoną część paska). Uzasadnij dlaczego miałbym zwiększyć ich próg tolerancji na rabunki?

Może i zbyt łatwa kasa, ale system warto by dopracować, np. jak jeden czy dwóch samotników (zwykłych) widzą oddział uzbrojonych po zęby bandytów, to chyba nie powinni do nich pruć, tylko grzecznie oddać pieniądze i być może przeżyć (tak, jak ten system działa na początku). Oczywiście, szansa mogłaby być dużo mniejsza, ale nie żadna. Ew. zwiększyć samotnikom odporność, gdyż oni i tak nie prowadzą bezpośredniej walki z pozostałymi frakcjami, więc nie utrudnia to tak gry. I wtedy w takim starciu mieliby jakieś szanse... Trochę bez sensu, ale to ślepe rzucanie się z bronią na bandytę też jest dziwne :E
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 13 Sie 2013, 18:17

Uzasadnienie pod wzgledem czysto fabularno-psychologicznym, czy "użytkowym"?
fabularno psychologiczne:
1. Powiedzmy, że np. zdobywamy skład (ten własnie pomysł napadł mnie po jego zdobyciu jako bandyta) to pszepraszam, Jaki stalker/grupa samotników podniosłaby choć mały palec na tych (bandytów), którzy rozwalili w drobny mak ich (samotników) bazę? Strach władzą nad społeczeństwem.
2. Przecież w zonie nie ma systemu kartotek: skad wszyscy samotnicy mają wiedzieć, że akurat ja dwa dni wcześniej ostrzelałem innych? Bo w grze dziwnym trafem, strzelają do mnie, nie do innych bandytów.
Growe:
1. Po pewnnym czasie, samych tylko rabunków ten pasek i tak dojdzie do tego momentu. I w tym wypadku, jednoczesna wrogosć każdego samotnika wydaje się lekko dziwna. Już lepiej by było, by w tym wypadku użyć eventu, o którym mówiłeś wcześniej: grupy "łowców nagród" nasłanej na ciebie.
2. W ten sposób wyeliminowany zostanie pewien bardzo irytujący mnie (choć podejrzewam, że nie tylko mnie) trap: powiedzmy, że atakuję bazę np. oporu. Razem z kompanem, i kilkoma odziałami (rzecz ta dzieje się szczególnie często gdy mam śrutówkę). I w tej bazie jednocześnie jest też odział samotników. To przy używaniu granatów w zasadzie nie było szans, by ci samotnicy się nie zwrócili przeciw mnie. Albo postrzelił ich kompan, albo samemu ot tak sobie zaczynali we mnie strzelać. Ja z przymusu musiałem ich wytłuc. Po zabiciu takowych, mam kilkadziesiąt k RU w plecki, i doczesną wrogość wszystkich samotników.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości