[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 07 Sie 2013, 20:21

Omnibus chodziło mi o tryb offline tak jak zresztą wczesniej smoqu pisał o tym, że ekwipunek miałby przechodzić do npc na innej mapie ale to raczej kiepsko by wyglądało a ja przedstawiłem podobny tylko, że stalkerzy byli by na tej samej mapie.
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Sie 2013, 20:37

to niech eq stalkera idzie do inventory mutanta, a jak ten zostanie zabity to niech idzie on do inventory NPC zabijającego, a jak mutek zostanie zabity w online to niech eq nie będzie widoczne dla gracza (niemożliwe do pobrania). Innego pomysłu nie mam, bo szukanie który oddział samotników jest najbliżej - a na danym etapie żadnego nie ma akurat, to będzie kilo kodu.

Wywalanie przedmiotów po śmierci jest rodem z Diablo (już ktoś zauważył), i zajedzie to starsze komputery jeśli i nie nowe - plecaki byłyby leprze, ale plecaki są statycznymi obiektami, nie da się ich przesunąć strzałem czyli nie działa tutaj fizyka więc, będzie problem...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mdss w 07 Sie 2013, 20:42

smoq2 napisał(a):Co jeżeli Samotnik zginie w Czerwonym Lesie? Na tej mapie może nie być innego NPC. Co wtedy dzieje się z przedmiotami?

Wybrać najbliższy oddział Samotników z sąsiedniej mapy?
Trochę lipa, bo określenie czy mapa sąsiaduje z inną to istny koderski koszmar, a tym bardziej ustalenie później kto jest najbliżej przejścia.
Nawet jeśli zrobić takie rozwiązanie, to na sąsiedniej mapie może być już gracz, a głupio byłoby zobaczyć jak w rękach jakiegoś gościa w kurtce z obrzynem materializuje się nagle G36.


Załóżmy że w takiej sytuacji sprzęt przepada... W tej materii Czerwony Las byłby w zasadzie jedynym wyjątkiem, bo tylko tam rzadko bywają większe ilości stalkerów - na pozostałych życie się toczy.

Nie wiem, ale wg mnie pomysł plecaków jest karkołomny - w wysokiej trawie nie sposób niczego znaleźć jeśli nie jest zaznaczone na mapie jako schowek/ciało. Przy teleportacji sprzętu do stalkera nie ma problemu wałęsających się po mapie obiektów, a patrząc na roślinność takich np. bagien, to po jakimś czasie idąc po mapie szło by się po plecakach...
No i jeszcze jedna sprawa - czy plecaki znikałyby w momencie ich opróżnienia? Jeśli nie to... hmm... :facepalm:
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 07 Sie 2013, 21:15

No spoko, DJ, ale to nadal ułomne rozwiązanie. Ten ekwipunek nadal nie może trafiać tylko do jednej, wyspecjalizowanej grupki. Ani to realistyczne, a niszczy też przyszły"wolny rynek" w stalkerze.
mdss: Pop pierwsze, ja myslałem o wariancie, gdy nadal sa ciała obok plecaków. I owsem, znikałyby.
I jeszcze coś: Takie rozwiązanie jest dobre z jeszcze jednego powodu: skrypty na przeszukiwanie tych plecaków, już w zasadzie są.
A, pszepraszam potrzebujesz oznaczenia fluorestencyjna farbą i neon by zauważyć plecak? Na tym własnie polega realizm, jaki niesie ze sobą to rozwiązanie. Zresztą oczywiście, można na waszą modłę dodać plecaczek w jakimś jaskrawym kolorku. Np. w różowym :P
W niektórych miejscach praktycznie chodzi się po stosach ciał.Tak więc jaki będziesz miał problem z kilkoma plecakami?
A ja własnie przybywam niosąc wieść gminną: odkryłem nowy gatunek chimery!
Byłem w kordonie, na drodze, przy centrum wioski. Walczyłem tam z rodentami, gdy nagle, troche dalej zauważyłem... chimerę na wysokości koron drzew. Przebierała łapkami w powietrzu i jednocześnie podchodziła do lądowania, pod ostrym kątem, lewitując tyłem w strone lądowiska.
Reakcja: nothing to do here.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Sie 2013, 21:26

Ok, nie mogę się zdecydować, więc na razie sprzęt będzie znikał. Przetestujemy jak działa ekonomia, i jeżeli sprzęt będzie za szybko znikał przez mutanty to coś dodamy.

Będzie trzeba zrobić jakiś system, który będzie raportował jak działa ekonomia.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 07 Sie 2013, 21:27

Wam też uciekają mutanty? Wczoraj przede mną uciekała chimera a dziś pijawka...tylko jej nie udało się uciec :E

:

Image
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mdss w 07 Sie 2013, 21:27

Omnibus napisał(a):A, pszepraszam potrzebujesz oznaczenia fluorestencyjna farbą i neon by zauważyć plecak? Na tym własnie polega realizm, jaki niesie ze sobą to rozwiązanie. Zresztą oczywiście, można na waszą modłę dodać plecaczek w jakimś jaskrawym kolorku. Np. w różowym :P

...szkoda słów komentarza :|

Bardziej zależy mi tu na odpowiedzi smoq2, bo to on się zna na kodzie i lepiej wie co można zrobić a co nie.
Plecaki MOGĄ być problematyczne z powodów, które opisał wcześniej, ale nie muszą. Moje rozwiązanie generuje chyba najmniej problemów, z tym tylko wyjątkiem, że istnieje szansa dezintegracji ekwipunku, jeśli ani jeden stalker nie pozostanie przy życiu na danej mapie.

Ja lubię rozwiązania najprostsze i najmniej problematyczne.
Tyle.
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 07 Sie 2013, 21:32

Smoq, ale jak by ten informator giełdowy miał działać? Na zasadzie ile czego jest, jakie sa kursy, na co jest deficyt?
To z różowym plecaczkiem to był żart. Ale serio, gdzieś widział wysoka trawę? Ja tylko na bagnach, przy czym, tylko na północy, poza obozowiskami. Tam w życiu nie widziałem nikogo.
Juraszka: Ale taki kryzys- czyli radykalne podwyższenie cen jest rzecząmniej prawdopodobną (no chyba, że by odcięto wszystie kanały przemytników, to jest realistyczne, ale ciężko to uciąć "nożem"), niż np. spadek wartości broni- wystarczy, że będzie jej za dużo.
Ostatnio edytowany przez Omnibus, 07 Sie 2013, 21:41, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Sie 2013, 21:36

ta i może jeszcze dodaj zdarzenie losowe w formie "kryzysu" - wszystkie kosztuje 300%, kupowane jest za 50% obecnej ceny i ogólnie jest tylko 50% produktów - to NPCty nauczyłyby się biegać z nożem xD
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Agis w 07 Sie 2013, 21:41

smoq2 napisał(a):Będzie trzeba zrobić jakiś system, który będzie raportował jak działa ekonomia.


Może coś w formie informacji kupowanych co gdzie jest najtaniej, co gdzie dobrze sprzedawać w danym momencie - oczywiście dropione w jakiś sposób albo kupowane (lub podobnie rozwiązane jak haker - na zasadzie questa).
Wcześniej na forum jako: xyz_pl

Opowiadania:
- "Najemnik"

Agis
Wygnany z Zony

Posty: 3
Dołączenie: 07 Sie 2013, 01:10
Ostatnio był: 27 Gru 2013, 21:57
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 07 Sie 2013, 22:11

smoq2 napisał(a):Ok, nie mogę się zdecydować, więc na razie sprzęt będzie znikał. Przetestujemy jak działa ekonomia, i jeżeli sprzęt będzie za szybko znikał przez mutanty to coś dodamy.

Będzie trzeba zrobić jakiś system, który będzie raportował jak działa ekonomia.


A nie można by zrobić tak, że sprzęt po poległym stalkerze trafiałaby do najbliższego schowka? Taki schowek bez info.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 08 Sie 2013, 13:24

Dobra, prośba o pomoc.

Jaki powinien być przelicznik na dobra luksusowe i zwykłe, i jakie powinny one mieć ceny?

Przykład:

Chleb (dobro zwykłe) - 20 Ru
Handlarz neutralny - Sprzedaje za 200% ceny, kupuje za 15% ceny (generuje)
Handlarz frakcyjny - Sprzedaje za 150% ceny, 100% członkom frakcji, kupuje za 50% ceny (generuje)

Ciastka (dobro luksusowe) - 40 Ru
Handlarz neutralny - Sprzedaje za 100% ceny, kupuje za 25% ceny (generuje)
Handlarz frakcyjny - Sprzedaje za 200% ceny, kupuje za 150% ceny (nie generuje)


Moje propozycje cenowe to:

Chleb - 20 Ru
Ciastka* - 40 Ru
Kiełbasa - 50 Ru
Konserwa* - 100 Ru
Mrożona pizza* - 120 Ru
Wódka "Kozak" - 200 Ru
Whisky* - 400 Ru
Woda - 40 Ru
Napój energetyczny - 75 Ru
Mleko* - 60 Ru
Piwo* - 100 Ru
Fajki* - 200 Ru
Ziele* - 300 Ru
Antyrady* - 300 Ru
Antybiotyki* - 250 Ru

* Dobra luksusowe

Co prawda rzeczy poniżej nie są dobrami na handel, ale zmieniając ceny tych pierwszych należy pamiętać też o tych drugich:

Apteczka - 300 Ru
Apteczka wojskowa - 500 Ru
Apteczka naukowców - 1000 Ru

Czekam na propozycje
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości