[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 07 Sie 2013, 11:48

Mam pytanie dotyczące wersji 1.2, wie ktoś gdzie można w jakiejś skrytce znaleźć jakiś karabin? ostatnio znalazłem Ar-15 z tłumikiem oraz celownikiem, ale amunicja trochę za droga i mało dostępna jak na razie.

EDIT: czy po zdobyciu osiągnięcia bogaty klient, Sowa będzie miał większy wybór?

W ogóle ten mod to jakiś cud :D, gra chodzi płynniej niż standardowy CoP .
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Ranger801 w 07 Sie 2013, 12:00

djcycu
Jak Cię denerwują pijawki to podaj mi treść pliku bloodsucker.ltx (jestem poza domem i nie mam do niego dostępu), to przerobię go żeby pijawki mogły być tylko na pół niewidzialne i widzialne
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 12:03

Wiem jak to zrobić ale nie chcę w tym grzebać. Wolę pograć w normalnego moda tak jak wychodzi od twórców. Za drugim podejściem dopiero go sobie dopieszczam pod siebie a teraz zwracam uwagę co razi w oczy przy tym modzie. Tak czy inaczej czekam na pacza. Wczorajsze 2 godziny rozgrywki szlag trafił bo się save popsuły.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Ranger801 w 07 Sie 2013, 12:05

A kiedy wyjdzie ten pacz?
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [MISERY]

Postprzez HollowVooDoo w 07 Sie 2013, 12:14

Ale się burza rozpętała ;)
Zobaczymy co nam panowie w tej łatce przygotują, dla mnie dwie ważne rzeczy to zasięg widzenia NPC i hordy pancernych psów zombie. Do pijawek mam farta, jeszcze na żadną chyba nie trafiłem, no może nie licząc tego feralnego początku gry gdzie trzeba dygać do skadovska :)
Poniekąd jestem w stanie zrozumieć psucie się broni, ale ceny są trochę astronomiczne. Jak już koledzy wyżej pisali, to jest tak jakbym chciał sprzedać 10 bułek ale ciasto na te bułki było by takie drogie że nie opłacało by mi się ich produkować. Tu mamy analogiczną sytuację, nie bardzo opłaca się chodzić na jakieś wypady w zaludnione/zamutantowane miejsca, chyba że zrobimy mały hit&run.
Całkiem dużą kwotę zarobiłem na eksterminacji najemników, gdy swoją snajperką z daleka starałem się usunąć jak najwięcej ludzi a potem używałem broni która z nich wypadła. Snajperka aż tak nie ucierpiała po tych kilku strzałach a prawie każda broń znaleziona przy ciele najemników miała 100% żywotności. Niestety do Skadovska biegłem chyba z pół godziny z takim małym plecakiem.

I jeszcze taka mała rzecz, nie jest to jakiś priorytet ale coś co mi się trochę nie podoba. Ten pieroński śpiwór, jak już go położę na ziemie to niech on mi łaskawie nie wlatuje do plecaka po wyspaniu się, po co mam go nosić cały czas przy dupsku?
Druga sprawa to plecaki, czemu nie mogę położyć sobie plecaka w obrębie "cywilizowanych miejsc", a kładzenie na kładkach takich jak dźwig powoduje że plecak spada na ziemię. I trochę śmiesznie to wygląda kiedy nie mogę położyć plecaka na wyższych poziomach Skadovska, bo wyświetla się napis w stylu "It's not safe here" a jak spada z kładki i leży na szczerej ziemi to już jest safe :D
Ale to są takie pierdoły które nie psują strasznie tej zabawy, więc to można sobie darować. Wyraziłem swoje zdanie na temat mniejszych aspektów gry.
Mam pytanie dotyczące zadania z pijawkami w Zatonie
:

Czy budynek w który siedzi Wstrząs przy dźwigach nadal jest emisjo-odporny? Można się w nim bezpiecznie ulokować?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 07 Sie 2013, 12:17

Ponawiam pytanie, czy zostanie poprawione wykorzystanie GPU, przez ok połowę rozgrywki jego obciążenie oscyluje na poziomie 65-75% i dotyczy przede wszystkim godzin porannych i wieczornych (czas poranków/zachodów słońca) oraz emisji jak na ironię to właśnie wtedy potrzebna jest moc obliczeniowa a przez taką sytuację najczęściej mam <35 fps-ów co znacząco obniża komfort rozgrywki.
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 12:19

Nie wiem kolego nie miałem okazji sprawdzić tego domku.

Już było o tym mówione że zachody i wschody będą wymagać najwięcej od sprzętu i nic z tym nie zrobisz. Ktoś coś pisał że można gdzieś mniejsze teksturki pobrać albo coś w tym stylu. Ja bym ci radził zaczekać na łatkę. Mod straszliwie niestabilny się robi w późniejszej fazie. Przykładami jest tablica na Janowie, radio, oraz wiadro na śruby które zrespawnowało mi się chyba 6 razy i to radio gra teraz 6 kawałków na raz :facepalm: Ciekaw więc jestem co się pokaszaniło jeszcze. Tak czy siak od nowa trzeba zagrać po łatce.

Ranger801 napisał(a):A kiedy wyjdzie ten pacz?


Miał wyjść dzisiaj ale mówili też o możliwej obsuwie. Na ilość błędów i niestabilności to dziwi mnie to że ten mod wyszedł.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 07 Sie 2013, 12:55

Djcycu zachowujesz się jak taki sisiboy ;) - no offence. Sporo "totalnych przeróbek" jak np Oblivon Lost do SoC na początku miały 5x więcej baboli a wcale więcej nie wnosiły. Do tej pory największe mody mają w opisach/readme info, żeby sejvować co 5 sekund, najlepiej nie używać quicksave, unikać miejsc w których nie widać tekstur etc etc... Misery przy tym wypada całkiem nieźle. Premiera została przesunięta bo kilku ludzi nie miało chwilowo czasu dalej pracować nad modem i chyba tylko Trojanuch dał radę. Ludzie płakałi w komentach że premiera już ma być więc co zrobić.... W końcu i tak kilku ludzi testujących moda nie będzie w stanie wyłapać chociażby 30% bugów...

Pamiętam, że jak grałem w 1.0 na początku to tam mozna było dostać szewskiej pasji ale.... Nikt nikogo nie zmusza tutaj do gry. To jest MOD, twórcy nie pobierają za to żadnej kasy a nawet jakby można było ich dotować to pewnie zrobiło by to 5% ludzi grających w moda. Premiera miała miejsce tydzień temu!! To jest 7 dni temu słownie siedem.... Dzisiaj wedle słów Trojanucha(dał mi znać przez PM) patch ma wyjść na 99% więc pewnie wyjdzie. Jakby wyszedł jutro to też się nic nie stanie. Ważne aby były poprawione to najgorsze błędy typu CTD przy uzywaniu itemów etc.

Co do częstych CTD - spora część graczy nie kuma tego, że Misery(i część modów, które modyfikują "grafikę") nie działa zbyt dobrze z DX10/11 bo xray ma problemy z używanie sporej ilości ramu. Sam stalker defualtowo jest chyba 32 bitową aplikację więc max co mu da system to jakieś niecałe 2gb. U mnie na dx9(opcja w oświetleniu wyżej niż dx10) gra jest o niebo stabilniejsza. I to się tyczy sporej ilości modów a nie tylko tego.

Mod jest najbardziej wymagający z tych modów jakie znam. Wymaga zupełnie innego podejścia do rozgrywki i dystansu też :).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 13:40

Zachowuję się tak bo wyszła masa fajnych choć trudnych modów które umożliwiały wiele rzeczy. MISERY z początku zrobiło na mnie ogromne wrażenie i myślałem że na moda nie zaklnę ani razu. Błędy pomijam choć wydawanie go w takim stanie nie było dobrym posunięciem.

Czemu tak psioczę? Bo pierwsze co rzuca się w oczy to psucie się broni. Każdy NPC wali do nas z czego się da (głównie ze złomu) i jest skuteczny mimo że doświadczenia z bronią ma tyle co w zonie a my? My jako żołnierz z dużym myślę doświadczeniem jesteśmy cipką... Co to w ogóle jest za granie jak po wizycie w Jupiterze broń nadaje się na śmietnik. To jest przegięcie pały bo zamiast bawić mod wkurza i irytuje. Samo kontrolowanie stanu sprzętu
jest śmieszne i nierealistyczne by po kilku strzałach już trzeba było kleić bo potem się nie da...

Czyli jak? Zabiję jednego wroga, kleję! Zabijam drugiego, znów kleję! Zabijam trzeciego, czwartego, ku*wa piątego... Szlag! Dajcie namiary do Kardana czy Azota i pożyczcie ze 100 000...

Artefakty też zostały spierniczone ale to przeboleję bo pierwotnie w CS grałem bez artów i kombinezonu więc dało się przeżyć i się przy tym dobrze bawić, sam ich stan z resztą rekompensuje masa innego sprzętu i chemii (choć jest to śmieszne że są one lepsze niż cudowne dary zony).

Broń, broń, broń i naprawy... Gdyby poprawić ten właśnie szczegół mod pewnie byłby idealny bo patche go w końcu połatają. Ale nie będzie jeśli autorzy czegoś z tym nie zrobią. To że mod jest trudny i wymaga innego podejścia to darował bym sobie takie założenie. Stalker nie jest skradankową grą. To czysty FPS więc wróg czy mutant w takiej ilości jak obecnie jest nie do uniknięcia szczególnie na początku. Powtarzanie rajdu i spotykanie tej samej porcji wroga jak i świadomość że nasza "puszka" się rozleci po kilku strzałach daje spory niesmak.

Pamiętam z resztą pierwsze Misery. Z początku owacje na stojąco i pełny entuzjazm a potem wszyscy jednogłośnie moda wyśmiali i porzucili do czasu kiedy twórcy nie pójdą po rozum do głowy i nie zbalansują go... Później było właśnie lepiej. Spodziewałem się że ten mod będzie bez wad.

To tyle ode mnie... Reszta po patchu. Mod w niektórych aspektach nie jest o tyle trudny co jest dla masochistów.

Anomalie - cud
Grafika - cud
Udźwiękowienie - cud
AI - dość dobre
Mutanty - średnio ale nawet ok
Kombinezony - cud
Amunicja, skuteczność śrutówek - cud
Broń, naprawy - dno i wodorosty
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 07 Sie 2013, 13:53

Już chyba 2 sierpnia Trojanuch napisał, że naprawa broni zostanie zmodyfikowana. Naprawa broni powyżej bodajże 50% będzie bardziej opłacalna niż kupno nowej. W końcu auta też w pewnym momencie nie opłaca się naprawiać :). Stan techniczny znalezionych broni też ma się poprawić (tak samo liczba znajdowanej amunicji). NPC też mają nie być tacy mega super czujni już, podobnie niektóre mutanty. Pozostaje czekać ;).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 07 Sie 2013, 13:57

Cycu, zgadzam się że wymienione przeze mnie (jak i przez Ciebie) okresy dnia potrzebują więcej mocy obliczeniowej więc dlaczego jej nie wykorzystują skoro grafika leci na 2/3 gwizdka ?? Chodzi mi o tę właśnie specyficzną i dziwną sytuację:
- karta może
- procek może
- memki mogą
- ssd-ek może
.
.
- a gra nie chce i ch*j :facepalm:

co do psucia broni, popieram, jednym słowem tragedia, to właśnie przez te udziwnienie, nie przez babole czy crashe gry najbardziej odechciewa mi się grać :/
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 14:03

@zabolo
No i taki news jest dla mnie jak najbardziej radosny. Tak mogło być na samym początku bo pistolet którym wczoraj wojowałem na full ulepszony pod kątem niezawodności się rozleciał po trzech magazynkach... Jeśli auto naprawisz za dużą kasę to w praktyce będzie się trzymać jako tako. Tak powinno być z bronią tutaj a wychodzi na to że co wypad ona się rozłazi. To jakby autem podjechać do sklepu i wrócić na lawecie i tak w kółko.

@szczupi26:
To chyba ogólny mankament gry... Tak coś mnie się zdaje.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości