[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 07 Sie 2013, 09:54

djcycu napisał(a):GORZKIE ŻALE:
Cała ta wypowiedź jest dedykowana do panów nadzorujących :)

- rzeknijcie by poprawiono to psucie się sprzętu... To żenujące jak po wystrzeleniu jednego magazynka muszę "kleić" pistolet w dodatku ulepszony. Przywróćcie po prostu psucie się broni z oryginalnych configów jeśli te naprawy mają być tak drogie. Przy obecnym nasileniu mutantów nie ma szans dojść do Jupitera z dobrą i niezawodną pukawką.

- zmniejszcie zasięg uderzenia tych mutantów... Stoję na kamieniu a dzik mnie zabija będąc 3 metry ode mnie. To samo z pijawkami, czemu są zupełnie niewidoczne? Są na tyle skuteczne w "biciu" że mogły by być w pewien sposób widoczne.

- co jest z tymi bandziorami? 7 strzałów z Saigi w okolice głowy, klatki piersiowej a ta bladź w płaszczu lepiej się trzyma jak w egzoszkielecie.

- detektory Wieles są w ogóle dostępne? Znalazłem jeden i na około 30h gry nigdzie ich nie ma.

- celność zombie. No bez przesady, ledwie idzie, mówić już nie umie a strzela lepiej jak snajper inżynier z popsutej do granic nieużywalności broni. Zmniejszcie im tą celność bo krew może zalać.

- ograniczcie lekko te ceny do mniejszych stawek. Chodzi mi tu wyłącznie o naprawy bo są one za kosmiczne i nierealne. Gdyby mnie ktoś w zonie tak przywitał mówiąc taką cenę dostał by w czapę. A jeśli nie to sprawcie by skrzynka z narzędziami była w stanie naprawić sprzęt kilka razy.

- zdejmijcie pancerze z tych nibypsów bo są komicznie wytrzymałe.


No cóż. Jak by to zależało ode mnie, to nic z tych rzeczy bym nie zmienił, bo nic z wyżej wymienionych nie rzuciło mi się w oczy, jako coś, co przeszkadza w rozgrywce. To jest mod od początku przedstawiany jako bardzo trudny i taki powinien pozostać. Można wynaleźć sto takich niuansów, zmienić je i wrócić do vanillowego gameplaya, ale chyba nie o to chodzi.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 07 Sie 2013, 09:56

A propos tych bandytów, Co ten Walerian ma na sobie że cały magazynek z 40 pociskami AK-74SU musiałem na niego wywalić O_o żeby w końcu grzecznie umarł ?
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 10:49

Ja rozumiem trudny mod ale równie dobrze można usunąć wszystek stuff i puścić bohatera z nożem do zony by przeszedł grę... Broń się psuje gorzej jak tania kiełbasa a mechanik za pukawkę za 20 000 krzyczy mi 110 000 no to jest przecież przegięcie pały bo nikt po 10 strzałach nie naprawia broni w realu. Będę więc tak kombinował że nie będę ulepszał broni bo lepiej kupić nową i gra straci sens. Pijawek nie widać wcale, pojawiają się dopiero przed nami jak już mamy pozamiatane do tego przyjmują ze 3 strzały jak nie więcej ze śrutówki (tylko szczęście pozwoli zabić na raz). Wtedy tylko load, load, load masa kurew i klimat leci w dół. Co do bandziorów to zakładam że płaszczyk jest tylko zmyłką a pod nim koleś ma kamizelkę kuloodporną jak nie doskonały pancerz. Rozumiem ale 7 strzalów w łeb ze Saigi nie jest fajne tym bardziej że franca przy takiej strzelaninie psuje się szybko i zacina a bandziorów nie da rady ominąć idąc do Jupitera. Trudność trudnością ale trzeba zachować umiar. Miewam nieraz wrażenie że broń i narzędzia są z plastiku.

Przemyślałem sprawę. Wystarczyło by tylko:

- poprawić to psucie się.
- cenę za naprawę dociągnąć do nominalnej ceny broni albo skrzynki niech będą na kilka użyć.
- pijawa niech się stanie przezroczysta ale widoczna po zniekształceniach jak podchodzi bo czasem trzeba się cofać w save dużo w tył.

GangStarr napisał(a):jakiś kompromis, ale jaki?

Opisałem go parę stron wcześniej z wielkim nibyolbrzymem ;) Oczywiście jednorazowo kiedy po raz pierwszy tam idziemy. Później powinno być spokojnie już bo to sztuczne kiedy pojawia się ciągle ten sam zestaw. Mod zakłada myślenie a dzięki powrotowi do Jupitera wywalamy nie dość że wszystkie naboje to jeszcze i broń. Czasem to utrudnienie zmusza nas do nerdzenia i zbierania gówna by się non stop od biedy odbijać.
Ostatnio edytowany przez djcycu, 07 Sie 2013, 10:56, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Sezar w 07 Sie 2013, 10:54

Ja rozumiem ekstremalne koszta napraw i upierdliwe uszkodzenia broni... Ale co wy macie z tymi psami jeden strzał z 2rurki w łeb i leży na najtrudniejszym poziomie i to samo ludzie kula w łeb 2granaty i pozamiatane ;p
Ostatnio edytowany przez Sezar, 07 Sie 2013, 10:58, edytowano w sumie 1 raz
Sezar
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2012, 18:08
Ostatnio był: 06 Sty 2014, 22:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 10:58

Napadnie na ciebie 3 nibypsy i nie ma co już nawet mówić. Jak leci po kolei to nie ma problemu a jak ich przyleci od razu 3 to amen. Nie zdążysz się ostrzelać a jedno ugryzienie doprowadza do zgonu.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Sezar w 07 Sie 2013, 11:01

No racja... Ale można użyć lornetki ogarnąć z daleka sytuacje i można tak je podejść że nie otoczą ;)
Sezar
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2012, 18:08
Ostatnio był: 06 Sty 2014, 22:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 07 Sie 2013, 11:02

Mi raz się udało zajść niczego nie podejrzewającą pijawkę od tyłu. Potrzebowałem dwa strzały od tyłu ze srebrnego obrzyna. OD razu oddałem dwa. Wolałem nie ryzykować. Druga sprawa jest taka, że cały ucieszony idę sobie po świt do tego byłego kolegi kardana i to moje zdziwienie gdy zobaczyłęm tam tylko trochę jedzenia i strzelbę bez amunicji. Jak na razie w moda gra się fajnie. Nie uświadczyłęm żadnych większych problemów. A ta naprawa jest taka droga chyba żeby wymusić dobre planowanie wydatków. Podam przykład. Znalazłem sobie aks 74 z cobrą rozwalonego nie do końca ale naprawa wyniosła ok 30 tys. miałem 50 tys w kieszeni. Po drobnych wydatkach na jedzenie zostało około 10-15. Poszedłęm na wyprawę znalazłem przy bandytach lepszą rozwaloną broń (już nie pamiętam czy to był trs czy imi) i kasy jak nie było tak nie ma. Poza tą jedną bronią na wyprawie ''nic'' nie znalazłem. A na skadowsku trzeba się było naprawić. I tak właśnie zostałęm bez kasy. I właśnie dlatego wg mnie ceny są takiee wielkie.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Sezar w 07 Sie 2013, 11:06

Najbardziej podoba mi się w modzie polowania na mutanty kocham biegać z 2rurką i polować na wszelkiej maści potworności a strzelanie do ptaków i sens robienia tego dla kasy bomba :D
Sezar
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2012, 18:08
Ostatnio był: 06 Sty 2014, 22:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Extreme w 07 Sie 2013, 11:24

Witam nie wie ktoś jak się nazywa ten ambient bo w missery 1 ani w 2 go niema a chciałem go użyć w swojej grze bez modów http://www.youtube.com/watch?v=nSvw93-Snp8

Extreme
Wygnany z Zony

Posty: 25
Dołączenie: 08 Lip 2013, 10:00
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 13:22
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 11:25

bartibar napisał(a):A ta naprawa jest taka droga chyba żeby wymusić dobre planowanie wydatków.

Tylko bez przesady. Idę na wypad i broń szlag bierze, naprawa 100 000 w jednej broni, w drugiej z 30 000 i wychodzi że robimy tylko na naprawy. Nic nie idzie odłożyć bo wszystko to naprawa i wku*wianie się że broń się zacięła po 2 magazynkach. Nie wiem więc gdzie tu realia, stalkerzy jadą do zony tylko postrzelać i potem tyrać by broń naprawić? W SGM było też trudno z kasą. Wszystko tanio skupowali, drogo sprzedawali ale jak się zrobiło favour dla mechaników to od razu klepali cię po ramieniu i spuszczali z ceny. Tak powinno być myślę. Skoro płacę 100 000 za naprawę to lepiej nie ulepszać pukawki tylko brać nową z "marketu" i nie bawić się w szukanie narzędzi. Gdyby tu zrobiono spuszczenie ceny za przyniesione narzędzia do i cel i radocha by była. I tak pół gry trzeba przesmarować prawie na drożyźnie.

Z resztą... Czaję że to zona i się sprzęt może brudzić czy jest skaszaniony bo znaleziony i stary. Ale jak się zapłaci takie krocie za naprawy to psucie się po 2 magazynkach w stanie zastraszającym jest iście śmieszne. Przyjdzie ewakuacja i ciekaw jestem z czego strzelać przyjdzie. Oczywiście zdobycie dobrego zakończenia będzie cudem a to tylko gra jest... Czyli pasuje by było możliwe do osiągnięcia.

A ja już pisałem o przesadyzmie w modach i o głupkowatym utrudnianiu na siłę opierając się właśnie na Misery V1 i NS gdzie NS wychodzi jako bardziej przemyślany mod choć także diabolicznie trudny.

Sezar napisał(a):No racja... Ale można użyć lornetki ogarnąć z daleka sytuacje i można tak je podejść że nie otoczą ;)

Jak się puści mgła to nic już nie zrobisz.
Ostatnio edytowany przez djcycu 07 Sie 2013, 11:30, edytowano w sumie 2 razy
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Sezar w 07 Sie 2013, 11:28

To idziemy lulu i czekamy na łagodną pogodę ;) A jak polować w nocy to noktowizor i jedziemy...
Sezar
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 19 Gru 2012, 18:08
Ostatnio był: 06 Sty 2014, 22:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 07 Sie 2013, 11:33

W połowie drogi? Wystarczy że jest słonecznie, zginiesz i się mgła włączy po odczycie. W dziwny też sposób silnik gry znając już zagrożenie serwuje tylko i wyłącznie mgłę a po skończeniu walki się przejaśnia. Nie wiem czego to wina ale tak zauważyłem że się pogoda na siłę pieprzy podczas walki czy obchodzenia ważnego i trudnego punktu. Było by dobrze gdyby oni widzieli nas tak jak my ich.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości