Co do ulepszeń:
1. Nowy system ulepszeń działa, ale go wyrzucę - Ładowanie save'ów wynosi około 30-40 sec na moim sprzęcie. U niektórych będzie to 5 min, i nie chodzi tu o stary sprzęt, tylko silnik ma czasem problemy z jakąś konfiguracją.
2. Stary system ulepszeń nie działa, dlatego go wyrzucę - Parametry się nadpisywały, i w rezultacie jedne ulepszenie kasowało inne, już zainstalowane, ulepszenie.
3. Oryginalny system ulepszeń działa, ale go nie przywrócę - Jest do dupy. Albo idziesz w celność, albo w szybkostrzelność. Nie pasuje to do nowych parametrów podstawowych broni.
Pancerze mają podobne problemy.
Ogólnie system "nakładania" nowych parametrów na przedmioty jest skopany, i zawsze był. Chciałem to obejść, ale jak widać w pkt. 1, obejście kosztuje za dużo.
Spoko, wymyślę na co można wydawać kasę.
-------------------------------------------------------------------------------
Dodałem nowe przedmioty.
1. Kompletna lista przedmiotów do konsumpcji:
- Pączek*
- Pizza mrożona*
- Piwo*
- Woda
- Mleko*
- Fajki*
- Wódka "Kozak"
- Wódka "Premium"*
- Chleb
- Kiełbasa
- Konserwa*
- Antybiotyki*
- Antyrady*
- Ziele* (oczywiście angielskie
)
* Dobra luksusowe - Handlarze neutralni sprzedają je po standardowych cenach, natomiast frakcyjni skupują je po większych. Można kupić tylko u handlarzy neutralnych.
Jest to element żywej ekonomii, który wczoraj udowodnił mi, że wyszedłem z wprawy. Przez cały wieczór tworzyłem kod, który pozwoli NPC Samotnikom sprzedać je handlarzowi. Jutro postaram się stworzyć kolejny, który pozwoli im je kupować. Tak jakbyście nie wiedzieli, NPC nie potrafią kupować nic od siebie nawzajem. Musiałem ich tego nauczyć.
Oczywiście, sama transakcja wymiany towaru za pieniądze nie jest taka trudna. Najtrudniejsze jest napisanie podejmowania decyzji, typu komu ma co sprzedać, kiedy ma sprzedać, itp.
Stworzyłem sobie taki diagram, który prezentuje system pozwalający zarabiać Samotnikom, i uzbrajać się w lepszy sprzęt:
http://img23.imageshack.us/img23/3522/yh3w.png