[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 05 Sie 2013, 17:25

Wiem, ale np. gdy chciałem by przewodnik oporu mnie tam zaprowadził to wyskakiwał error na pulpicie
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez xyz_pl w 05 Sie 2013, 17:39

Słuchajcie czy oprócz Bułata (SEVY i Exo) w modzie są jeszcze jakieś lepsze kombinezony? Skat-9 np?
Obecnie na forum pod innym nick'iem: Agis

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 05 Sie 2013, 17:40

dla samotnika kupić innych się (chyba) nie da.
Ale za to najebnik ma od groma asortymentu: bułat bandytów, świetne pancerze powinnności, i CN (chyba nawet ma eksperymentalny) itd.

Za ten post Omnibus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive xyz_pl.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wasia w 05 Sie 2013, 18:00

Mam pytanie o spawn mutantów w TFW. U mnie pokazują się prawie same silne mutanty np. chimera, kontroler i nibyolbrzym. Najwięcej komunikatów od samotników jest właśnie na ich temat. Czy to normalne i czy da się to jakoś skonfigurować?
Ze względu na ciemnotę i zacofanie niektórych użytkowników tegoż forum, których to żałosne wypociny mam w głębokim poważaniu, planuję zakończyć swoją działalność na nim, bo z wami zwyczajnie nie da się dyskutować na temat poglądów, gdyż wyśmiewacie grupowo każdego, kto odważy się myśleć samodzielnie. Dziękuję za uwagę.
Polecam forum normalnych fanów stalkera, na którym dobrze poczują się osoby, którym nie starczy cierpliwości na czytanie głupot niektórych tutejszych użytkowników:
http://www.stalkerteam.pl Odszedłem z forum stalker.pl dobrowolnie.

Wasia
Wygnany z Zony

Posty: 16
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:56
Ostatnio był: 08 Wrz 2013, 16:59
Miejscowość: Baza stalkerów "Победа" w północnej zonie.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez xyz_pl w 05 Sie 2013, 18:27

Omnibus napisał(a):Ale za to najebnik ma od groma asortymentu: bułat bandytów, świetne pancerze powinnności, i CN (chyba nawet ma eksperymentalny) itd.


No i o Najebnik'a mi najbardziej chodziło, dzięki wielkie. Póki co na razie nie odblokowałem widocznie, SEVA i Bułat dostępne.

BTW mod świetny, odświeżyłem po ponad roku CS i gra się naprawdę wyśmienicie. Mam nadzieję że autor moda będzie go jeszcze rozwijał i dodawał nowe rzeczy - świetna robota, dzięki!
Obecnie na forum pod innym nick'iem: Agis

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 05 Sie 2013, 19:07

Dobra nikt mi nie odpowiedział, to musiałem w końcu sam sprawdzić, bo nie dawało mi to spokoju :D. W Cieniu Czarnobyla drzwi od budynku z przejściem do X16 są otwarte. Tutaj były zamknięte, ale za to dokładnie w miejscu drzwi, tylko po drugiej stronie budynku, jest dziura w ścianie, przez którą możemy przejść i dostajemy się do klatki schodowej prowadzącej do X16. W ShoC, po zejściu na dół nastąpiłoby wczytywanie poziomu i po wczytaniu bylibyśmy dalej na schodach i po zejściu na sam dół, na wprost nas byłoby wejście do X16. Tutaj po zejściu na sam dół jest tylko puste pomieszczenie i na wprost nas jest tylko pusta, gładka ściana, tak jakby przejście zostało zabetonowane :D.

Tutaj screen z Cienie Czarnobyla, przepraszam za jakość ale screen robiony z youtuba, bo nie chciało mi się włączać ShoC'a i szukać sejwa z wejściem do X16 :P
:

Image


W Czystym Niebie, a dokładniej w modzie TFW nie ma nawet zamkniętych drzwi, albo nawet tej lampy po prawej stronie. Nie ma w ogóle żadnych detali tylko jest pusta, gładka ściana.

Ciekawi mnie tylko, czy jedynie w modzie TFW zostało to w ten sposób zablokowane? Sprawdzał może ktoś na podstawce, czy również jest ta dziura w ścianie i czy da się zejść na sam dół i jest tam tylko puste pomieszczenie? Teoretycznie historia z Czystego Nieba poprzedza tą z Cienia Czarnobyla, ale kto by pomyślał, że za tą ścianą znajduję się ogromne laboratorium :P?

smoq2 napisał(a):-jeżeli zrobię nowy system przechodzenia NPC z mapy na mapę, to może spotkamy tam czasem jakąś grupkę Samotników z powierzchni, jeżeli go nie zrobię, to nikt z powierzchni tam nie będzie wchodził oprócz kompanów i gracza.


Bardzo fajnie, jakby udało Ci się to zrobić. Już teraz lubię sobie pochodzić nocą po Czerwonym Lesie z grupką samotników, żeby poczuć dreszcz na plecach, a co dopiero zwiedzanie podziemi z grupami samotników.


Wasia napisał(a):Mam pytanie o spawn mutantów w TFW. U mnie pokazują się prawie same silne mutanty np. chimera, kontroler i nibyolbrzym. Najwięcej komunikatów od samotników jest właśnie na ich temat. Czy to normalne i czy da się to jakoś skonfigurować?


Jeśli chodzi o komunikaty to raczej normalne, że nie będą krzyczeć o pomoc, gdy zostaną zaatakowani przez koty albo szczury, a jedynie proszą o pomoc, gdy są atakowani przez te silniejsze mutanty.
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Sie 2013, 19:42

System ulepszeń broni ma wylecieć? Czemu? Mi on nie przeszkadzał a skoro nic nowego na jego miejsce nie wchodzi to niech zostanie. Inaczej odpadnie fajny aspekt gry, zbieranie kasy na ulepszenia karabinów kompanów. A co myślisz Smoq o wprowadzeniu paru broni weteranów np: SWU maksa, czy Groza Czachy, myślę że byłby to jakiś pomysł na urozmaicenie gry.

A co do pancerzy CS-4 jest do kupienia tylko u handlarza CN zamiennie z Egzą.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 05 Sie 2013, 20:01

Albowiem gdyż, zajmuje on ogromna ilośc zasobów gry, które można wykorzystac inaczej: nowe skrypty dla npc-ów, mapy, rzeczy...
Smoq mówił, że rozważy pomysł wstawienia broni specjalnych jak szturmowy obokan, czy snajperski TRs ze zmienionymi parametrami. O ulepszeniach pancerzy, lub ich specjalnych wersjach nic nie mówił, ale podejrzewam, że również to wyrzuci.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 06 Sie 2013, 10:10

A ok, teraz rozumiem. Tylko mam nadzieje, że zastąpi go coś z sensem. Bo nie wiem czy jest sens zamieniania tego systemu na nową mapkę. Smoq a jak daleko były posunięte prace nad nowym systemem ulepszeń?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 06 Sie 2013, 11:24

Nowa mapa akurat nie za bardzo obciąża zasoby, a system uleprzeń był PRAWIE skończony pod względem technicznym ale w większości ulepszenia nie działały - a była to rzecz bardzo pamięciożerna ponieważ, każdy stalker mógł zakłądać te moduły więc każdy przedmiot na dobrą sprawę musiał mieć tryliony if'ów i else'ów sprawdzający który moduł jest zamontowany a który nie. Pamiętacie jak do hełmów Smoq dał kulo-odporność? Jak wzrósł czas ładowania etapów? U Smoq'a było to około 10 sekund - a u np. mnie ładowanie trwało (z zegarkiem w ręku) 2 minuty 30 sekund +/- 2-3 sekundy. Więc ogólnie każdy element który wpływa na statystyki przedmiotów bardzo obciążają zasoby...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 06 Sie 2013, 11:51

Bosh, to jeżeli nas kocha to zrobi wersie Lite tylko, że Lite dla kompów które nie mielą hełmów.
Chcę mieć ulepszenia, przynajmniej mam na co hajs zbierać.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 06 Sie 2013, 12:50

Czy mnie się wydaje czy były dostępne kiedyś 2 sloty na broń długą ? Bo po dłuższej przerwie zaczynam grać od nowa i lewy slot na krótką prawy na długą. Czy u mnie jest coś nie tak ?
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości