[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 03 Sie 2013, 19:15

A ja za to nie wpadłem na pomysł, że to wina patcha... bo mam takie skrzywienie, że MUSZĘ grać na najnowszej oficjalnie wydanej wersji lub na potwierdzonych aktualizacjach nieoficjalnych (patrz Gothic 3 - ale to nie ratuje tej gry przed moją mierną oceną). A skoro dla mnie to normalne, że gra się na najnowszej wersji to nawet o tym nie myślę :P
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 04 Sie 2013, 20:47

Opór podbił zonę, czyli już nie ma sensu grania jako samotnik.. Ech, trzeba zaczynać od nowa. Jedyne czego mi szkoda to mojego schowka, wygląda jak magazyn wojskowy :D

Gra już robi się za łatwa, chętnie bym skosztował tej rozgrywki z jednym życiem. Już widzę jak spieprzam przed pijawkami :)

PS: Może ktoś powiedzieć który plik mam edytować żebym miał możliwość kupna Bandyckiej kurtki u handlarza samotników?
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 04 Sie 2013, 21:48

@Beziele
W pliku trade>trade_trader_gar jest takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
bandit_outfit            ;
bandit2_outfit            ;
bandit3_outfit            ;
bandit_exo_outfit         ;


Zamiast ";" powinny być liczby, domyślne dla każdego kombinezonu to 2, 2. Chyba powinno to być tak:
Kod: Zaznacz wszystko
bandit_outfit            2, 2
bandit2_outfit            2, 2
bandit3_outfit            2, 2
bandit_exo_outfit         2, 2


Na 100% nie jestem pewien, ale spróbuj.


Pograłem kilka dni jako samotnik i muszę powiedzieć, że tylko Bandyci nie ruszyli dupy z Doliny Mroku (no, mieli jeden posterunek na Wysypisku, który chcąc - nie chcąc wybiłem :D ). Muszę się sprężać z tą wojną frakcji. Jeszcze jedno spostrzeżenie - kupiłem kody do transpondera i od tego czasu helikoptera ani widu, ani słychu. Czy powinno tak być?

Wracając do schowków to znalazłem SVD i kilka paczek naboi. To był chyba 10 jaki znalazłem, a gram ze dwa tygodnie - fakt, częściej poluje na mutanty i zbieram artefakty, o noszeniu skrzynek nie wspomnę :caleb:. Jednak bym wolał wykupywanie schowków/dostawanie info o nich za zadania.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell, 04 Sie 2013, 21:57, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Beziele.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 04 Sie 2013, 21:54

Czemu się nie opłaca? To to samo jak zwykła gra od nowa tylko że jedna frakcja została. Co do jednego życia możesz po pierwszej śmierci możesz usunąć save :P A za handlarzy chyba odpowiadają pliki:

Kod: Zaznacz wszystko
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\Gamedata\configs\misc\trade
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 04 Sie 2013, 23:56

I zawsze można grać na jednym save, lub tylko na quicksave - chociaż może to być ryzykowne czasami.

Fajny jest tryb realistyczny w Mount & Blade - nie robisz save czy coś takiego - gra w określonych momentach sama się zapisuje a my tego nie odczuwamy. Taki nieodczuwany autosave i quicksave pamiętam był w Mass Effect 2 (ciekawe jak to zrobili, że klikasz zapisz, gra się zapisuje a Ty nie masz ściny ani nic...) - jakby się tak dało w stalkerze, to by się zrobiło autosave co 1 minutę :D po śmierci wczytujesz takiego save a tu się okazuje, że save zrobił się w momencie jak chimera była w locie w Twoim kierunku około 2-3 metrów od Ciebie :D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 05 Sie 2013, 00:24

Nom w Mount&Blade Warband plułem sobie kiedyś w brodę bo ustawiłem realistyczny i jak mnie złapali to chciałem wczytać wcześniejszy save a tu zdziwko, nie ma takowego, zapisuje w momęcie wyjścia z gry. Ale w ME2 chyba nie było czegoś takiego? Ale głowy nie dam bo ostatnio grałem na feriach.
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Sie 2013, 07:56

@Juraszka nie tylko Wy weszliście do Limańska ;) Mam takie pytanie, zacząłem wojnę z wszystkimi jako samotnik, zarąbisty ubaw mam tylko czy będzie się dało choć do jednej frakcji dołączyć?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 05 Sie 2013, 13:03

Jak masz wszystkich na czerwono to przykro mi ale nie.
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Sie 2013, 14:24

Jak już pisałem w którymś wcześniejszym poście, nie jestem w stanie ulepszyć systemu detekcji wrogów, ani ich stopnia osłony podczas walki. Bez ingerencji w dllki (na czym się nie znam) ograniczenia silnikowe na to najzwyczajniej nie pozwalają.

Z tego też powodu opuszczam dalsze prace nad AI walki, przypiszę tylko te same algorytmy dla kompanów (aby byli bardziej przydatni), i zwracam się do innych aspektów alife:

- podrasowanie żywej ekonomii poprzez dodanie przedmiotów stricte na handel,
- oddziały najemników polujących na gracza,
- odzyskiwanie kart SD od Pawlowicza z kontaktami,
- zdobywanie XP przez NPC Samotników,
- leaderboard taki jak w SoC,
- usunięcie modyfikacji broni i pancerzy,

Myślałem jeszcze o dodaniu podziemi w Agropromie, Jantarze i Dolinie Mroku, ale to stawia niektóre frakcje w niekorzystnym położeniu. Gracz Czystego Nieba będzie mógł zbadać podziemia dużo później niż gracz Powinności, czy Bandytów. Z drugiej strony, jest to singleplayer, więc można uznać, że jedną frakcją będzie po prostu trudniej. Co wy myślicie?

Żeby uprzedzić pytania:

-podziemia będą po prostu farmą lepszych artefaktów
-spotkamy tam od snorków po pseudoolbrzymy, lepiej uzbrojonych renegatów albo jakieś lepsze oddziały wojskowe
-wszędzie będzie promieniowanie, w jednych miejscach mniejsze, w innych większe, ale nigdzie nie będzie "czystych" miejsc
-bez kupionego pena z mapą przejścia nie wejdziemy
-radio nie będzie działać na daleki zasięg, czyli wszystkie opcje dotyczące zarządzania frakcją zostaną wyłączone
-jeżeli zrobię nowy system przechodzenia NPC z mapy na mapę, to może spotkamy tam czasem jakąś grupkę Samotników z powierzchni, jeżeli go nie zrobię, to nikt z powierzchni tam nie będzie wchodził oprócz kompanów i gracza.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 05 Sie 2013, 16:45

@smoq2 - Pomysł dobry, ale nasunęła mi się myśl... Skoro nie będzie czystych miejsc, to wejście z kompanami skończy się bankructwem i śmiercią kompanów (ogromnie szybkie zużycie anty-radów) oraz rzeźnią wszelkich samotników... gdyby była możliwość zrobienia czystego miejsca, powiedzmy wejście +5 metrów, wtedy możnaby spokojnie zostawić tam kompanów, samemu zapuszczając się wgłąb...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 05 Sie 2013, 17:12

Kichać prowincjonalnych ekologów z bagien :caleb: mają najładniejsze lokacje jak stary kościół, baze do której nikt nie wejdzie, i stacje pomp.
Apropos CN: Smoq, dałoby się zrobić jakiegoś "ukrytego" zapasowego przewodnika CS? Żeby po zdobyciu wioski rybackiej, dało się tam przejść i zakupy porobić? Jakiś malutki odzialik ocalałych, może w wieży na zachodzie (tej z początku vaniliowego CS)?
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Sie 2013, 17:23

MrFler napisał(a):@smoq2 - Pomysł dobry, ale nasunęła mi się myśl... Skoro nie będzie czystych miejsc, to wejście z kompanami skończy się bankructwem i śmiercią kompanów (ogromnie szybkie zużycie anty-radów) oraz rzeźnią wszelkich samotników... gdyby była możliwość zrobienia czystego miejsca, powiedzmy wejście +5 metrów, wtedy możnaby spokojnie zostawić tam kompanów, samemu zapuszczając się wgłąb...


Nie wiem czy zauważyłeś, ale w odpowiednim kombinezonie niskie promieniowanie nie ma najmniejszego efektu na graczu ani kompanach. Dorzucić do tego jeszcze 2 artefakty "kryształ" i możemy sobie łazić gdzie nam się podoba.

Więc nie widzę problemu, wystarczy się dobrze ubrać. :D

Kichać prowincjonalnych ekologów z bagien :caleb: mają najładniejsze lokacje jak stary kościół, baze do której nikt nie wejdzie, i stacje pomp.
Apropos CN: Smoq, dałoby się zrobić jakiegoś "ukrytego" zapasowego przewodnika CS? Żeby po zdobyciu wioski rybackiej, dało się tam przejść i zakupy porobić? Jakiś malutki odzialik ocalałych, może w wieży na zachodzie (tej z początku vaniliowego CS)?


Po zdobyciu wioski rybackiej jeden z obecnych członków twojej frakcji zostaje tymczasowym handlarzem, a jeden mechanikiem, tak jak w każdej innej podbitej bazie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości