bandit_outfit ;
bandit2_outfit ;
bandit3_outfit ;
bandit_exo_outfit ;
bandit_outfit 2, 2
bandit2_outfit 2, 2
bandit3_outfit 2, 2
bandit_exo_outfit 2, 2
S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\Gamedata\configs\misc\trade
MrFler napisał(a):@smoq2 - Pomysł dobry, ale nasunęła mi się myśl... Skoro nie będzie czystych miejsc, to wejście z kompanami skończy się bankructwem i śmiercią kompanów (ogromnie szybkie zużycie anty-radów) oraz rzeźnią wszelkich samotników... gdyby była możliwość zrobienia czystego miejsca, powiedzmy wejście +5 metrów, wtedy możnaby spokojnie zostawić tam kompanów, samemu zapuszczając się wgłąb...
Kichać prowincjonalnych ekologów z bagien mają najładniejsze lokacje jak stary kościół, baze do której nikt nie wejdzie, i stacje pomp.
Apropos CN: Smoq, dałoby się zrobić jakiegoś "ukrytego" zapasowego przewodnika CS? Żeby po zdobyciu wioski rybackiej, dało się tam przejść i zakupy porobić? Jakiś malutki odzialik ocalałych, może w wieży na zachodzie (tej z początku vaniliowego CS)?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości