[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 05 Sie 2013, 07:34

HollowVooDoo napisał(a):Trikster, nie chcę być wyjść tutaj na ignoranckiego nachalnego buca, ale myślicie coś nad tym AI? Żeby zmniejszyć trochę zasięg wykrywalności?


Mogę się podpisać pod tym postem, ponieważ miałem podobną sytuację i baaaardzo mnie ona zeźliła...:) Ewentualnie jeśli można to łatwo zmienić samemu, prosiłbym o instrukcję. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 05 Sie 2013, 08:34

To mój pomysł i implementacja :) Dzięki za info co powinno mi się za to zrobić :)

Pomysł był taki żeby strzelić sobie adrenalinę w żyłę i biec przez fabrykę do tej kratownicy nad skrytką Stroloka.

Zwróć też uwagę, że jak już się dostaniesz do Fabryki to jesteś bezpieczny. Chciałem w tym momencie wywołaś efekt bycia 'w pułapce' - otoczony przez muty i zombie. Jak dla mnie jest to kwintesencja klimatu tego miejsca.


Powiem tak - zombie jeszcze idzie przeżyć. Smarki też. Ale nibyolbrzymy, burery i poltergeisty...? To już przegięcie, bo tam trafiam po prostu w strefę wojny i prędzej szlag mnie trafia, niż czuję klimat, niestety :-/ Tym bardziej, że jako recon może i da radę przebiec ten fragment - jako assaulter nie ma szans, przynajmniej na obecnym poziomie gry. Dlatego ogromna prośba o zmianę tego momentu gry, pliiiizzz...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 05 Sie 2013, 09:43

HollowVooDoo i vandr:
Dzięki za uwagi. Dwie sprawy:
1. Nie za bardzo możemy zmienić pola widzenia NPCów. Znaczy, możemy, ale nie chcemy. W vanilli major uzbrojony w snajperkę był niczym bóg, a to nie jest efekt, który chcielibyśmy osiągnąć w modzie. Nasza wizja sprowadza się do tego, żeby gracz był cały czas czujny i miał się na baczności, a nie rozwalał wszystko z odległości pół kilometra.
2. Niemniej jednak, problem pozostaje i trzeba znaleźć jakiś złoty środek między nadludzką celnością NPCów w Misery 2.0 a nadludzkimi możliwościami gracza w vanilli. I wydaje nam się, że najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu zmienienie czasu reakcji NPCów na wolniejszy, żeby gracz miał możliwość zobaczyć zagrożenie i ewentualnie schować się czy oddać strzał jako pierwszy. Mam nadzieję, że to sprawi, iż gra będzie mniej frustrująca.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 05 Sie 2013, 09:58

Ogólnie to niezwykla celnść npców (a szczególnie zombie) jest trochę przesadzona, tak samo ich czujność. I nie chodzi tu już nawet o zasięg widzenia :). Przykład:

Chciałem zakraść się do obozu najemników i ukraść im laptopa dla Brody. W vanilli misja ta wymagała trochę kombinowania jeśli chciało się to zrobić po cichu. Gram snajperem, więc pomyślałem że zrobienie tej misji po cichu będzie dość proste. Ot zwykłe skradania nocą po rurach. Po drodze o ile pamiętam były ze dwa patrole na które trzeba uważać. Problem polega na tym, że jakkolwiek bym nie próbował to Panowie Najemnicy zawsze mnie zauważają chociaż w sumie nie powinni. Wydaje mi się to dość dziwne bo do tej pory jakoś udawało mi się skradać a tutaj taki zonk :0.

BTW to ekonomia jest do poprawki i to sporej. Niestety naprawa rzeczy w pewnym momencie staje się zupełnie nieopłacalna o ile sami nie znajdziemy gratów do naprawy. Jeśli naprawienie 10% maski gazowej kosztuje mnie 5k a nowa maska kosztowała mnie 13k to coś jest nie tak... Nie wiem też czemu was pokusiło o to, żeby ceny były tak wysokie w sensie bazujecie na zbyt dużych liczbach. Jakim cudem mam przy sobie mieć 100k rubli :)? Rozumiem, że mam je w super trwałych banknotach albo nosze dużo monet. Może w zonie działają karty kredytowej?? W Vanili nagrody za misje to często 2-3k i to by było dużo lepsze. Po prostu liczby są o rząd wartości za duże. Pomijam fakt, że niektórych itemów w ogóle nie opłaca się naprawiać

Druga sprawa to artefakty - jak kurde mole zapewnić sobie możliwość noszenia ich na stałe :0?? Serio ale nie jestem w stanie tego zrobić chociaż sporo kombinuje :).


Trzecia sprawa - czemu jak jest widok zza pleców to postać ma nienaturalnie ułożone ręce, jakby powyginanie do tyłu :)??

Czwarta - Medyk w Shadowsku nie potrafi skutecznie zdjąć z nas promieniowania. Niby coś tam aplikuje ale ponieważ nie wiemy dokładnie jak wiele go mamy (nie ma tego jak zmierzyć) to nawet nie wiem ile mi tego promieniowania zdjął. Dwa razy mu zapłaciłem i dwa razy prawie umarłem - musiałem posiłkować się stimpakiem i tabletami. Kiepski z niego lekarz-radiolog ;).\

BTW jak to bedzie z tym paczem :)? Raz było że poniedziałek, potem że środa i stare sejvy nie będą na nim działać. Człowiek nie wiem czy warto się dalej męczyć ;).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 05 Sie 2013, 10:38

Zabolo - ekonomia jest w porządku. Co ci szkodzą większe liczby, skoro o wiele więcej dostajesz za zadania, dla przykładu? To się akurat wyrównuje i zdobycie 100k rubli nie jest wcale tak wielkim wyczynem. Poza tym, z tego co mi wiadomo, to w Zonie obowiązuje waluta elektroniczna, acz mogę się mylić.

Co do artefaktów - u sklepikarzy są takie urządzonka, które obniżają promieniowanie o jedną jednostkę na sekundę - jedno wystarczy, żeby zniwelować działanie artefaktu niskiej klasy, a dwa na arta wysokiej klasy.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 05 Sie 2013, 10:48

Hmm nie gram jakoś mega długo ale nie wiem czy zdobycie takiej kasy jest bardzo proste:P. Sie zobaczy jak pogram dzisiaj. Zrobiłem kilka misji ale jeszcze mam kilka zadań. Jakies porady jak w okolicach shadowska zarobić sporo kasy :)? Skaner w dłoń i szukać artefaktów :)?? Na tą chwilę potrzebuje jakieś 100k na lepszy pancerz i jakąś snajperkę przyzwoitą bo mosin nagat jest hmm kiepski ze swoją szybkostrzelnością (nawet z AP ammo). Niestety handlarze póki co nic nie mieli a nawet jeśli to i tak wolno to strzelało... Jako snajper skupiam się na shootganach i snajperkach jak wiadomo.

Obecnie mam heavy overcaot i mam tylko jedno miejsce na pasku więc nie za bardzo jestem w stanie obnizyc sobie promieniowanie. W sumie to nie wiem jak tutaj mogę sobie dołożyć miejsca. Jakaś modyfikacja pancerza czy po prostu muszę kupić lepszy pancerz??
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 11:00

Albo zwiększyć ilość slotów. Na Zatonie zarobisz zbierając części ciał mutantów. Za te smarkate mutanty typu pies, dzik wiele nie dostaniesz ale za snorka czy kontrolera można już zarobić. U kontrolera wpadły mi 2 rączki + mózg tak że 10 000 twoje.

Jeśli chodzi o ekonomię to naprawy nawet standardowej nieulepszanej broni są przesadzone. Dlaczego? Bo naprawa niejednej broni jest 4 razy droższa niż nowy egzemplarz.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 05 Sie 2013, 11:07

Jeśli chodzi o zasięg spotowania to zdarzyło mi się raz, że stałem sobie u Sowy, zakupy robiłem i słyszę że ktoś strzela w Skadowsk. Z ciekawości wychodzę - JEB - headshot.. Okazało się że grupka jakichś niezbyt przyjaznch stalkerów postanowiła mnie zlikwidować i skubańcy mieli chyba termowizję z satelity jak mnie wyspotowali wewnątrz statku. Oni byli jakieś 200-300m dalej.

Niewidzialne pijawki też są przegięte, idę pod helikopter na bagnach, czujnie się rozglądam, skradam... OKUR.. dead. Ja rozumiem, że kiedy zobaczą cel to robią się niewidzialne, ale tak normalnie? Jak sobie luzem biegają?

Problemy też robi kosmiczna ilość psów - pierwsza misja, gdy bandyci atakują Szewczenkę - Nie udało mi się nawet do nich zagadać, wszyscy radośnie pobiegli upolować jakiegoś nibypsa i już wrócić do mnie nie chcieli...

No i trafić coś ruchomego ze snajperki.. Czy Kar43 do spółki z Mosinem mają pociski poddźwiękowe? Bo podejrzewam że od strzału do trafienia na 200 metrach to mija moment a nie 0.5 sekundy.

@up: Akurat naprawa standardowej broni za 4x wartość ma sens. Zobacz sobie ile mogą kosztować części do rozbitego samochodu + robocizna a ile kosztuje ten sam model, ale w całości :)
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 11:12

Ja wiem ale to są części używane a nie nowe więc troszkę to jest wnerwiające...

Co do Jupitera to szkoda że tak przesadzono tę fabrykę. Kwintesencją klimatu mógł być jeden mutant... Dokładnie chodzi mi o ogromnego pseudo giganta jaki widać na screenach z SMRTR'a :) To by było coś! Idziesz, a zza zarośli widać jakieś stworzenie, wstaje i... O ku*wa! Niejeden by ukręcił obrotnicę na krześle :D Póki co ta fabryka pozostaje powtórką z żelaznego lasu... Szkoda. Wolał bym większe wyzwanie właśnie takie jak opisałem a potem zawiadomić o tym Trapera. Za to że się uporaliśmy z tym dziadostwem daje nam jakąś unikalną wersję śrutówki albo czegoś. Bomba...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, SnapVGuard.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 05 Sie 2013, 11:17

djcycu napisał(a):Bo naprawa niejednej broni jest 4 razy droższa niż nowy egzemplarz.


To również jest nieco przesadzone wg mnie i momentami wręcz kurozialne- rozumiem, że prawdziwe życie w Strefie itp. ale jednak można by to nieco zbalansować. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 11:33

Mogli zrobić tak że kiedy broń kosztuje 50 000 i chcemy naprawić bo jest załóżmy uszkodzona w całości to płacimy 50 000. Za połowę stanu 25 000 czyli od procentu uszkodzenia. Było by to myślę lepsze, wygodne i z sensem. Nie narzekał bym na to.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez SnapVGuard w 05 Sie 2013, 11:35

assire napisał(a):No i trafić coś ruchomego ze snajperki.. Czy Kar43 do spółki z Mosinem mają pociski poddźwiękowe? Bo podejrzewam że od strzału do trafienia na 200 metrach to mija moment a nie 0.5 sekundy.


Od strzału do trafienia na 200 metrach mija mniej niż 0,5 sekundy.

Co do tych mutantów to zgadzam się. Np. wykonuję pierwszą misję z bandytami, tą o której mówiłeś i zjawia się zgraja nibypsów razem ze ślepymi psami i ze wszystkich bandytów zostają kawałki... Chociaż tutaj to wyszło mi "na dobre" bo miałem pomóc stalkerom.
Awatar użytkownika
SnapVGuard
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Mar 2013, 12:51
Ostatnio był: 04 Lut 2014, 13:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości