[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 02 Sie 2013, 14:54

To lipa turbo Panie.... :| Mam fajne pukawunie ale zjechane mocniej....Trzeba będzie naprawić LR300 póki ma jeszcze prawie 50% stanu... Co do moda znalazłem jeden bug... Przy pistolecie Colt 1911na .45 nie widać ilości amunicji jaka jest w ekwipunku....
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 14:57

Czyli do pełni szczęścia brakuje takiej naprawy jak w grach rajdowych czyli co kilka procent. Np naprawiamy za ciężką kasę do pewnego procenta i jeb, skrzyneczka podręczna, kleje, materiały i dawaj! :D To by było fajne i myślę lepsze niż tak obszerna ilość stuffu. Ok idę nakarmić wieprzki z podstacji... Szykuj kolego drugi transporter bo flaszka leci (jak nie zginie na poczcie :P).

Meyer, co nie znaczy że brzydko postąpiłeś. Wystarczyło upomnieć :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 02 Sie 2013, 14:59

Błąd z amunicją występuje na pewno w każdej broni na .45 - sprawdzone między innymi na Marszu. Z tego co tłumaczył Trik albo Trojan, silnik gry nie ogarnia większej ilości typów amunicji, temu się dławi przy pokazywaniu zapasu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 02 Sie 2013, 15:03

Dokładnie tak....fajnie byłoby móc lekko naprawić broń tym całem badziewiem poprawiającym jej stan o np. 2,5,6 %...Każdy ma swoje ulubione pukawiones i aż żal patrzeć jak kurzą się w skrzynce na Skadovsku....
Czy ktoś wie jak utrudniony jest tryb Dark Road w porównaniu do normalnej Mizerii? Chodzi mi teraz o anomalie, mutanty, walkę etc.... Bo jak jest straszna różnica....to załamka.....
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 02 Sie 2013, 15:14

djcycu napisał(a):
n1ck napisał(a):Przecież kiełbasy i konserwy można kupić u Brodacza.

Mi się nie trafiło mimo że już zrobiłem z pierdylion "rilołdów" :/ No nic, skoro tak rzeczesz to ponerdzę jeszcze trochę :P Jeszcze jedno... Gdzie te narzędzia w tartaku znajdę? Obleciałem cały strych plus to obicie w bok w stronę zadaszenia i nic. Gdzie to może leżeć (screena zapodajcie bo umrę)?


Hmm no to nie wiem, może cwaniaki z devteamu zrobiły losowy spawn przedmiotów. Trojanuch, czekamy na wyjaśnienia :P

Za ten post n1ck otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 02 Sie 2013, 15:20

Mi nędza wyleciała przy próbie upgreadu AK-74..
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'up_sect_fiftha_ak74_rusty'.


Jak dla mnie, bez sensu jest to, że u przeciwników zamiast broni to jakiś złom jest. Jeszcze u newbies bym zrozumiał, że mają broń w kiepskim stanie, ale jak rozwalam najemnika i wyciągam z niego karabin na 20% to już przesada...

Co do narzędzi, w którymś miejscu listy zmian widziałem, że umiejscowienie narzędzi zależy od wybranej klasy.. chwila..
"• Relocated tool kits (locations differ between the 3 USS class story lines)."
Więc jak piszecie gdzie są narzędzia, to piszcie też jaką klasą gracie, będzie łatwiej.

I może mi ktoś poradzić jak strzelać z mosina? Z optyką nie mogę trafić w nic co jest 200m dalej.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 15:30

@mayer99
Nie wiem jaka jest różnica. Eksplozja jakiejkolwiek anomalii w zwykłej rozgrywce graniczy ze śmiercią, podejście do spalaczy by dostać się na płaskowyż z urządzeniem freonowym i w kombinezonie stalkera pozwoliło mi dobiec sprintem 3/4 drogi i dead... Nie mogę na razie nic zrobić bo trzymają anomalie. Misje poboczne trzaskam na razie i sprzęt/chemię zbieram by potem jakoś poradzić. Wydaje mi się że różnica tkwić może tylko w cenniku. To wielka różnica moim zdaniem bo ja już dawno zarobiłem 150 000 i rozwalam co chwilę na jakieś naboje czy inne pierdoły.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 02 Sie 2013, 15:35

Powiem wam tak - nie opłaca się ciułać forsy i czekać na kupno nie wiadomo czego, tylko od razu kupić porządny kombinezon, kiedy trafi się taka okazja. Przez długi czas chodziłem w płaszczu bandytów, bo liczyłem, że uda mi się "jeszcze uzbierać troszkę kasy, zanim coś kupię", tak samo z maską p-gaz... Po kupieniu "Świtu" i hełmu ekranującego życie stało się o wiele prostsze i tańsze.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 15:58

Też tak uważam że najlepiej jest non stop pod kreską siedzieć ale mieć dobry sprzęt i ulepszony by się spisywał jako tako dobrze. Żarcia i innych głupot nie brakuje szczególnie kiedy gra się zwiadowcą, ten typek mało wtedy łaknie. Nie znaczy to by się obładować szpejem na maksa i nie jeść. Owszem jeść, zakładać paski do kombinezonów na zwiększenie udźwigu i progu zmęczenia i nosić ważniejsze artefakty by je w nagłym przypadku użyć. Problem z tym jak je wyciągnąć z anomalii... :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 02 Sie 2013, 16:04

Ja właśnie przyznam, że żaden, ale to ŻADEN artefakt mi nie pasuje po tych zmianach... Nie dość, że większość z nich jest strasznie ciężka, to do tego straciły swoją unikalność - teraz każdy artefakt podnosi o parę kilo maksymalny udźwig, co drugi powstrzymuje krwawienie, co trzeci leczy rany i tak dalej... Nie wiem, totalnie mi to nie podchodzi. No i konieczność używania nisko wydajnych urządzeń do usuwania promieniowania, zamiast takowych artefaktów. To akurat mi nie podeszło w tych wszystkich zmianach, niestety.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 16:17

Szczególnie kiedy artefakt który ważył 3 kilo i dodawał 10 kg do udźwigu dziś waży 13,5 kg i dodaje zaledwie 3 chyba... Bądź co bądź jest większym balastem niż pomocą. Arty i tak nie czyniły z nas supermanów. Co innego w SGM gdzie Złota Rybka po obróbce dostawała 30 kg :D Tu akurat Misery 1 było lepsze bo artefakt miał znaczenie. Tu nie ma i stąd ta trudność w początkowych questach z anomaliami. Dziwne że chemia lepiej ma działać od naturalnych względem zony artefaktów.

EDIT: Ale zamiast artefaktów można kupić pomarańczowego kondoma i poradzić sobie z anomaliami. Byle po nich nie deptać i nie strzelać się w tym wdzianku. 100% gwarancji że chroni tak jak pisze w statystykach :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 02 Sie 2013, 16:42

Zainstalowałem wszystko od nowa, gra się włącza, wybiera assaultera. Ok gra załadowana, kawełek przeszedłem, ale przy instalacji wybrałem 90 tego view of field (dobrze napisane?) i jakoś mi to nie pasowało wiec moda odinstalowaełm. Druga instalacja, włączam gre i przy loadingu to:
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ovi
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 70
[error]Description   : Invalid source info:
[error]Arguments     : d:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\jupiter\jup_a12_bandits_bodyguard_warning_actor.ogg
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości