[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2013, 16:51

@ Juraszka - Racja, tak zrobię. Wywaliłem wszystkie pierdoły związane z nowymi modelami broni i wracam do naprawiania AI i kompanów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 29 Lip 2013, 20:10

No i prawidłowo, już ilość próśb o różne pierdoły mnie irytowała, nie masz z tego pieniędzy a ludzie Ci jęczą, że chcę jakieś kolejne bajery przez które Ty tracisz nerwy, bo coś nie działa, coś jest nie tak, a Ci sami forumowicze zaraz krzyczą, że chcą kolejnej wersji..
"Ja chce PROstalkera z moim imieniem!"
"A ja chcę nowy karabin szturmowy" (a to ch☺☺, że takich broni już jest od groma...)
"A ja chcę encyklopedię w PDA"
"A ja chcę różowego kucyka z napisem "S.T.A.L.K.E.R." na zadzie i w egzoszkielecie!"

@Smoq Szczerzę Cię przepraszam, że rzuciłem wtedy pomysł z tymi modułami, bo nie myślałem, że urośnie to do takiego rozmiaru. Jedyna rzecz o którą wcześniej walczyłem to byłą celność NPC, ale to jeszcze było na starym AI, co wtedy zastosowałeś schemat który zaproponowałem określający ilość wystrzelonych pocisków w zależności od odległości od celu - wtedy się cieszyłem, że chociaż minimalnie przysłużyłem się TFW, ale z tymi modułami to zjechałem na całej lini.

Więc jak już mówiłem, niczego już nie dodawaj chyba, że z zespołem na coś wpadniecie ale to ma wyjść OD WAS. Zrób to AI, zoptymalizuj kod, zrobimy testy i jak będzie gites to sfinalizujesz wersję bez fabuły. A fabułę dodawać będziecie na gotowym technicznie dziele.
:D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 29 Lip 2013, 20:42

A ja mam dwa pytanka, dlaczego bandyci mają Bułaty (czy jak im tam) i Grozy czy Wintary, ledwo wejdę do Doliny a tu masz, kilka postrzałów i owińcie mnie w flagę, wracam do domu. A drugie to który plik odpowiada za emisje? Bo chciałbym zrobić tak jak to było w CoP, jedna emisja rano i jedna wieczorem.
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wojak w 30 Lip 2013, 01:02

1. Jakiś balans musi być zachowany, mimo, iż na tle innych frakcji i tak bandyci pod względem zbrojeniowym wypadają dość słabo. Z pewnością nie jeden bandyta ma dobre dojście do broni z zewnątrz, a jak nie, to zawsze mógł ją ukraść, coś wymyśl.

2. Nie znam się, ale właśnie wpadło mi do głowy, że to nie jest zła myśl, a jako że aktualnie nie mam dostępu do żadnej części stalkera, dołączam się do pytania. Mimo wszystko radziłbym Ci sprawdzić, czy w CoP da się to zmienić i zobacz jak, bo z tego co słyszałem od smoq'a, obie gry pod względem technicznym różnią się w nieznacznym stopniu, ale niczego nie gwarantuję.
Oceniasz zbyt prędko.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 30 Lip 2013, 01:33

Emisja rano i wieczorem? Mieszane uczucia mam, wyobrażacie sobie atak na bazę i nagle nie wyrabiacie się z akcją i bum... planowana emisja - punktualna co do minuty...

Teraz jak taka emisja się zdarzy w chwili ataki, to jest to nie do przewidzenia sytuacja która tylko zwiększy doznania z gry, będzie trochę nerwów typu "dlaczego akurat teraz?!?!" ale ostatecznie będzie to fajne...

A jeśli emisja będzie regularnie występować rano i wieczorem, to wszelkie akcje i wypady będą planowane tak, aby zmieścić się w tym czasie i będą nerwy bo ktoś nie zdążył przeprowadzić wojsk z wysypiska do kordony... zacznie to irytować. Takie częste emisje mogą się podobać grając samotnikiem ale gdy na głowie mamy bandę nieudaczników w formie naszej frakcji, to takie emisje zaczną w końcu irytować.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 30 Lip 2013, 05:17

Ale ja tu nie mówię że to ma być sztywny element dodany do wersji końcowej :P Ja po prostu chciałem, że tak powiem, przystosować moda na własne potrzeby. I nie koniecznie co do minuty tylko żeby miało, powiedzmy, 2h "błędu". W CoP jakoś często mnie zaskakiwała emisja, mimo że wiedziałem że większość występuje o 4 albo o 23 to nawet o 17 się pojawiały. I ledwo dawałem radę dobiec :P
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Lip 2013, 11:29

Jeżeli znasz LUA to wszystko jest w xr_surge_hide.script. Nie pytaj jednak co i jak masz zmienić, bo to będzie trochę więcej grzebania niż zmiana jednej liczby.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 30 Lip 2013, 12:32

Wojak napisał(a):1. Jakiś balans musi być zachowany, mimo, iż na tle innych frakcji i tak bandyci pod względem zbrojeniowym wypadają dość słabo. Z pewnością nie jeden bandyta ma dobre dojście do broni z zewnątrz, a jak nie, to zawsze mógł ją ukraść, coś wymyśl.

Po ch♥ju balans, jak w tym samym czasie (tj. kiedy każda frakcja zajęła swoje punkty zasobów i przymierza się do szturmu) Wolność ma MP5 i L85, Powinność ma AKS-y, Opór ma Naganty i MP5, a bandyci biegają sobie z Grozami i Wałami z podoczepianymi celownikami, z jednostkami biegającymi "tylko" z Wichrami :facepalm:
Poza tym jakie niby kontakty mogą mieć bandyci? Powinność to jeszcze bym zrozumiał poprzez rzekome kontakty z wojskiem (chociaż i tak granie Powinnością jest najłatwiejsze, więc nie dawajmy im jeszcze najlepszych broni na starcie), ale bandyci? Przecież ich głównym źródłem wszystkiego są kradzieże i ewentualnie szaber
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez LordIlidan w 30 Lip 2013, 12:51

@Smoq2
Po skasowaniu możliwości modyfikacji chcesz też skasować możliwość naprawy?
Awatar użytkownika
LordIlidan
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Lis 2012, 12:29
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 19:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 30 Lip 2013, 13:33

Bez przesady. Poza tym każdy NPC, który ma przypisaną funkcję bycia technikiem może naprawiać cokolwiek, tylko ulepszenia można mu wyłączać, włączać itp., więc trzeba by było całkiem wywalić techników z Zony, a to już byłoby chyba za dużo grzebania w plikach.

I jak już piszę: jeśli ktoś ma zainstalowane TFW, może mi powiedzieć, ile ono zajmuje wraz z Czystym Niebem? Bo pomyślałem, że może spróbuję sprawdzić, na ile trudne byłoby zrobienie specjalnych wersji broni i zaimplementowanie ich do gry, tylko nie wiem, czy wystarczy mi miejsca na dysku (tylko 10 GB).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 30 Lip 2013, 13:46

Samo TFW 3.8 skompresowane waży mniej więcej 700 - 800 MB, więc jakieś 1,3 - 1,7 GB.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 30 Lip 2013, 13:47

6,8GB w wersji lite.

Za ten post frosth otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości