[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez LordIlidan w 25 Lip 2013, 05:01

Nie działa.
Awatar użytkownika
LordIlidan
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 08 Lis 2012, 12:29
Ostatnio był: 16 Kwi 2014, 19:11
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Nirvashq w 25 Lip 2013, 07:49

A może trochę jaśniej,co ci nie działa ?
Procesor: AMD(tm)-6300 Six-Core Processor, 3825 MHz.
RAM: 8GB DDR3.
Karta Graf : Nvidia Geforce GTX 660.
System Operacyjny : Win7 64-bit.
Awatar użytkownika
Nirvashq
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 23 Lip 2013, 23:35
Ostatnio był: 02 Paź 2013, 14:53
Miejscowość: Prypeć.
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Lip 2013, 08:14

Pewnie któryś z modów z linków które podał kolega na poprzedniej stronie. Mam pytanie czy planujesz Smoq zwiększyć ilość kryjówek przed emisją? Wysypisko nie ma żadnej od strony kordonu i czasami trudno dobiec w egzo do hangaru.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 25 Lip 2013, 11:01

@Smoq - dobrze widzieć  Cię w zdrowiu i z nową dawką uczucia do TFW. Powoli oswajałem się z myślą że, nie eskorty ekologów nie będzie:)
@Igla od tego masz energetyki albo wyrzucanie zbędnych rzeczy... zawsze traktowałem emisję jak element surwiwalowy i mnie się tam podoba, że czasami trudno zdążyć, a pomyśl gdyby gra nie ostrzegała przed emisją i tylko wielkie pieprznięcie z niebios zwiastowało nadchodzący armagiedon...ech pięknie by było.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lip 2013, 11:04

Ok, udało się mi przerzucić Abakana z Shoker Mod do CoP razem z teksturami i dźwiękami. Wszystko działa poprawnie, tylko dźwięki są nieprawidłowo skomentowane, w związku z czym NPC dostają pie*dolca jak się strzeli nawet na drugim końcu mapy. Już poprawiłem komentarze, ale mimo tego, same dźwięki wystrzałów z Shoker Mod mi się nie podobają.

@ Nirvashq - Sprawdzę twoją paczkę. Jeśli dźwięki będą fajne i prawidłowo skomentowane to chętnie wezmę, za pozwoleniem.

@ igla - Ale tam nie ma gdzie się schronić, bo nie ma zabudowań.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Nirvashq w 25 Lip 2013, 11:47

@Smoq nie mam nic przeciwko jeśli ci się spodobają korzystaj z nich do woli ;)
Procesor: AMD(tm)-6300 Six-Core Processor, 3825 MHz.
RAM: 8GB DDR3.
Karta Graf : Nvidia Geforce GTX 660.
System Operacyjny : Win7 64-bit.
Awatar użytkownika
Nirvashq
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 23 Lip 2013, 23:35
Ostatnio był: 02 Paź 2013, 14:53
Miejscowość: Prypeć.
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Lip 2013, 12:19

smoq2 napisał(a):Ok, udało się mi przerzucić Abakana z Shoker Mod do CoP razem z teksturami i dźwiękami. Wszystko działa poprawnie, tylko dźwięki są nieprawidłowo skomentowane, w związku z czym NPC dostają pie*dolca jak się strzeli nawet na drugim końcu mapy. Już poprawiłem komentarze, ale mimo tego, same dźwięki wystrzałów z Shoker Mod mi się nie podobają.

Najwyżej zostaw domyślne dźwięki wystrzałów - jak ktoś będzie chciał, to sobie wstawi własne.
smoq2 napisał(a):Trzeba pobrać jakiś program żeby ściągnąć plik, a ja nie chce instalować jakiegoś spywareowego gówna.

Odznaczasz "Use Download Accelerator", czekasz 10 sekund, klikasz na przycisk. Wchodzi następna strona, po chwili zaczyna pobieranie.
igla2008 napisał(a):Mam pytanie czy planujesz Smoq zwiększyć ilość kryjówek przed emisją? Wysypisko nie ma żadnej od strony kordonu i czasami trudno dobiec w egzo do hangaru.

Pchli Targ jest bliżej, ewentualnie możesz wrócić do Kordonu i przeczekać na posterunku (jeśli mówimy o przejściu wschodnim) lub w bazie Oporu (jeśli mówimy o przejściu zachodnim - chociaż stamtąd powinieneś móc zdążyć nawet jeśli nie do Składu, to do tunelu naprzeciwko niego)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 25 Lip 2013, 14:57

Przede wszystkim witaj ponownie Smoq! Twa wędrówka w głąb Zony bardzo się dłużyła, wiele osób myślało, że jakiś chłeptokrwij Cię dorwał. Z pewnością wielu się ucieszy z Twojego powrotu!Aahhh już czuję ten zapach kiełbasy pieczonej nad ogniskiem i smak kozaka, pitego w doborowym gronie :D

A wracając do dyskusji...

Wyczytałem, że wypruwasz z flaków TFW wiele rzeczy nad którymi długo pracowałeś: system modułowy i chyba NPC chowający się za przeszkodami. Chyba dobrze, że z tego zrezygnujesz - starsze komputery i tak już mają czkawkę w TFW, a co dopiero z takimi bajerami... Ponadto, może bez tego szybciej pojawi się upragniony "final release".

Jedyne co od siebie dopowiem to, że nie zwróciłem nigdy na to po której stronie są zamki itp. Na dobrą sprawę, jeśli czepiać się takiego szczegółu to dlaczego by nie użyć pełnych fachowych nazw broni?

frosth napisał(a):@Igla od tego masz energetyki albo wyrzucanie zbędnych rzeczy... zawsze traktowałem emisję jak element surwiwalowy i mnie się tam podoba, że czasami trudno zdążyć, a pomyśl gdyby gra nie ostrzegała przed emisją i tylko wielkie pieprznięcie z niebios zwiastowało nadchodzący armagiedon...ech pięknie by było.

W SoC w Oblivion Lost, emisja przychodziła niezapowiedzianie, bez informacji i wskazywania miejsc gdzie MUSISZ się ukryć - wystarczyło wejść do jakiegokolwiek budynku (z dachem!) żeby już być osłoniętym. Oczywiście jako wielki fan książki "Ołowiany Świt" przypomnę, że w książce przed emisją, bohater i Dr schowali się w podziemnym kompleksie kilka-kilkanaście metrów pod ziemią a i tak czuli, że im mózgi ściska...ale w grze byłoby to trudne do zrobienia (wymagałoby edycji mapy - żeby rozlokować wejścia do tych kompleksów) oraz nielogiczne bo prawdopodobnie tylko bohater by musiał się chować w ten sposób bo NPC w ogóle by się nie chowali lub pod zwykłym daszkiem...

I jeszcze raz Smoq'u :wódka: za Twój powrót!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lip 2013, 15:49

Juraszka napisał(a):Jedyne co od siebie dopowiem to, że nie zwróciłem nigdy na to po której stronie są zamki itp. Na dobrą sprawę, jeśli czepiać się takiego szczegółu to dlaczego by nie użyć pełnych fachowych nazw broni?


Na próbę przerzuciłem Abakana z Shoker Moda - bardziej po to, żeby sprawdzić jak szybko i pracochłonnie się to robi. Moje odczucia są takie:

A. Dużo pracy jak na władowanie 1 modelu broni (Dlatego, że Shoker Mod zawiera dodatkowe elementy, tj. wymienne magazynki lub różne celowniki). Trzeba wybrać odpowiedni model, dźwięki mają inne nazwy i są źle skomentowane, itp.

B. Model (choć z zamkiem po poprawnej stronie) jest po prostu brzydszy niż oryginalny. Tekstury są jakieś nienaturalne, jest kanciasty. Dźwięk też brzmi mniej naturalnie (choć pewnie też jest bliższy prawdziwemu odpowiednikowi) od poprzedniego.

C. Początkowy zapał do zamiany tych modeli zmarniał wraz z zobaczeniem efektu końcowego.

Podsumowując, nie wiem czy mi się chce to dalej robić. Na chwilę obecną przechylam się, by wrócić znowu do AI.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 25 Lip 2013, 16:11

smoq2 napisał(a):B. Model (choć z zamkiem po poprawnej stronie) jest po prostu brzydszy niż oryginalny. Tekstury są jakieś nienaturalne, jest kanciasty. Dźwięk też brzmi mniej naturalnie (choć pewnie też jest bliższy prawdziwemu odpowiednikowi) od poprzedniego.



Bo W modzie Shokera Abakan jest brzydki :P . Ładniej wygląda AK (obydwa niczego sobie), a jeszcze lepszy AS VAL, czy VSS.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Lip 2013, 16:38

Jeśli mówimy o wersji, którą ktoś ostatnio dał w video (igla2008 chyba), to rzeczywiście, Abakan był brzydki jak... no, w ch♥j brzydki. Ewentualnie można by teksturę zmienić, tylko nie wiem, czy tekstura dedykowana dla domyślnego modelu (bo jest kilka fajnych, np. ta) pasowałaby do modelu z Shokera. No i trzeba by jeszcze zagaić do autora, czy pozwala na użycie swojej pracy w innym modzie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 25 Lip 2013, 17:14

Ten Abakan, co do którego Pangia dał linka jest miodzio ;3 ale już czuje te ściny na kompie jak każda broń będzie miała tekstury wysokiej rozdzielczości... - ja wcale nie narzekam na wszystko, tylko stoję na straży osób co mają wolne złomiaki, a na ich wymianę przyjdzie dłuuuuugo poczekać.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości