[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 15 Lip 2013, 15:13

Messiah napisał(a):co tu trzeba zrobic?

Uciec i iść do bunkra naukowców pogadać z kolesiem który dał ci misję :facepalm: zrób zapas środków psychotropowych (Psychodelin) wódki kiełbasy oraz amunicji i wróć do lasu.
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Messiah w 15 Lip 2013, 18:11

no nie wiem czy to cos da bo jak doszedlem do anomalii to nic sie nie aktywowalo (no i nic tam nie ma, nawet mutkow, w ogole na tej lokacji tylko pijawka i snork) no ale zobaczymy

*

no tak jak myslalem to nic nie dalo i nie da sie z gosciem pogadac, wiec co niby tam trza zrobic?

Uwagi moderatora:

Nie pisz posta pod postem - Soviet
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pijawol w 22 Lip 2013, 16:08

1. Gdzie w SGMie 1.6 zdobywa się taktykę walki do Gaussa? Jest to już jedna z ostatnich, których nie mam.
2. Ktoś z Was zna lokacje wszystkich GPS przewodników? Pozostały mi 2 do znalezienia, nie ukrywam, słabo mi to idzie :P
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Dzisiaj, 19:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez LSkiper w 23 Lip 2013, 15:05

Ja już przechodziłem SGM'a z 10 razy i za chiny nie mogłem znaleźć tej książeczki z tym dziadostwem, czyli dołączam się do pytania.
MSI B450A Pro MAX/Ryzen 7 5800X3D/MSI Radeon RX 6700XT/32GB DDR4 3600MHz/2TB WD Blue + 2TB SSD/Logitech MX Master/W10/Cooler Master MWE Gold V2 750W
Samsung Galaxy S22 Ultra
Awatar użytkownika
LSkiper
Tropiciel

Posty: 318
Dołączenie: 19 Gru 2011, 23:27
Ostatnio był: Wczoraj, 20:46
Miejscowość: Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 23 Lip 2013, 18:15

Mam kilka pytań bo mod zaje*isty, bardzo ładny jak to moja siora wczoraj powiedziała (tak, cycek zaciągnął ją do grania w SoC) :D BTW:

1. Czy szpej można sprzedać mam na myśli broń bo jak na razie nikt nie chce kupić nawet w dobrym stanie.
2. Jak szukać artefaktów. Wlazłem już do niejednej anomalii lecz detektor milczy. Akumulator i bateryjki mam jeszcze dobre.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 23 Lip 2013, 18:22

@ djcycu

Najlepiej by było gdybyś zagrał w Sigerous Mod wersja 2.2. W tejże wersji, twórcy moda utworzyli tzw. "utylizatory", wrzucasz zebrane graty, których nie chciał handlarz i po krótkiej nieobecności masz kasę.

Na artefakty to warto poczekać do momentu uzyskania Swaroga.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 23 Lip 2013, 18:27

No właśnie gram na wersji 2.2 :D Ale nie różni się chyba tak drastycznie jak starsza więc z tego tematu czerpię rady. Jak ten utylizator zdobyć? Chyba że już go posiadam.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 23 Lip 2013, 18:29

Eeee utylizator spotykasz na Skadowsku obok skrzynki z osobistym schowkiem (na lewo od sypialni), natomiast w Jupiterze w Janowie w piwnicy Trapera. To taka beczka po benzynie czy czymś tam z pokrywą od bodajże garnka. Klikasz w to jak w schowek i wrzucasz szpej.

Obecnie pykam w tą wersję moda, także wiesz ;)
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu, Gulash90.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 23 Lip 2013, 18:34

Ok dzięki za radę. Właśnie idę na Zaton więc zabiorę to co będzie potrzebne do zarobienia na sam początek :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 23 Lip 2013, 21:25

Ludzie, czy ktoś wie jaką linijkę usunąć by nie kradło ekwipunku na końcu. Kiedyś o tym słyszałem i zapomniałem. A teraz, przed chwilką sam doświadczyłem i wnet zapaści ze złości dostałem. Da się to jakoś coś zmienić, coś jakąś linijkę uciąć czy coś?
SGM 1.6 (najpierw skończę ten, chociaż raz. Potem oblukam 2.2).
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 24 Lip 2013, 10:21

Powiem Ci, że:
:

Wersja 1.6 to taki niedokończony 2.2. W 2.2 dodano więcej lokacji, zmieniono twarze i kombinezony NPCom, zmieniono trochę fabułę, ale spora część questów jest taka sama.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 24 Lip 2013, 13:14

A ciągle chu*ostwo kradnie Bronie na koniec?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 3 gości