[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 26 Cze 2013, 18:29

Tak. Skorzystaj z tego tematu - ale pamiętaj, w cop handlarze inaczej się nazywają i pliki są ułożone oddzielnie zamiast wszystko w 1 ale się połapiesz...

viewtopic.php?f=66&t=4523&hilit=pliki+handlarzy --> kurtka najemnika to była bodajże killer_outfit

Albo skorzystaj z spawnera - na tej samej stronie, mój post jest nad Twoin dotyczącym loga.

Albo szukaj w grze jak Merhius :caleb:

Albo jak masz opcje SGM to w trakcie gry dajesz esc, opcje SGM i włączasz "zdejmowanie kombinezonów" - zabij jakichś najemników i zabierz.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Oziorski.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 26 Cze 2013, 20:02

@Kukudlak - Wielkie dzięki, pomogło :wódka:
Dołączyłem do najemników, ale na tym się skończyło. Nie dali mi żadnych dalszych misji. Co mam zrobić?
Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 30 Cze 2013, 11:05

Witam. Jest może spolszczenie do wersji 1.6.1 do tego modu :?: A może spolszczenie 1.6 będzie pasowało :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 30 Cze 2013, 12:19

@Duch - Sprawdź, może będzie pasowało. A jak nie, to poszukaj na stalkerteam.pl.
EDIT: Dalej nie wiem o co chodzi z najemnikami.
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 30 Cze 2013, 13:56

Nie pamiętam dokładnie, ale chyba tylko parę zadań było u najemników - nawet, gdy się do nich przyłączymy.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 30 Cze 2013, 14:09

Problem w tym, że zrobiłem tylko zadanie z zabiciem kontro, za które zostaje się członkiem najemników. Teraz są tylko opcje dialogowe typu "Opowiedz mi coś".
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 30 Cze 2013, 14:28

Teraz niestety nie pamiętam, a nie chce mi się wracać do moda specjalnie. Może po zrobieniu którejś tam misji fabularnej odblokują się kolejne dodatkowe?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 30 Cze 2013, 15:01

W takim razie ponawiam pytanie. Może ktoś inny będzie pamiętał?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 30 Cze 2013, 18:02

Taki cieć w piwnicy w pseudoszkielecie (Gizbarus go wygnał za to z klanu "debeściaków") daje kwesty :TM: Być może Gizbarus ma rację, jak z nim zagadałem kazał mi coś zrobić. Miałem już iść wtedy do Prypeci, możliwe że zrobiłem sporo misji, a nawet na pewno. Mogę Ci jeszcze powiedzieć tylko tyle, że handlarz najebników ma encyklopedię - Gizbarus i Voldi by się złapali za głowy, bo błędów że ho ho, ale da się czytać ( no dobra, nie ho ho ale są :caleb: ). Ogółem - ich szef kazał mi iść chyba dalej niż anomalia Bitumin, więc go zabiłem...jego ludzi też (Gizek wybacz!!). Rannemu najebnikowi rzuciłem obok apteczke, ale nie podniósł więc obok rzuciłem mu jeszcze obrzyna gdyby czciał się pobawić w Wertera :darthrexfilologbezpracyiperspektyw:

Więc - szef daje misje, i to miałem już iść po Zulusa więc może odblokują się potem. Obok szefa stoi jeszcze jego przydupas.

If you know what i mean...:caleb:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 30 Cze 2013, 18:26

Ale w jakiej piwnicy? Gdzie ona się znajduje?
ps. Gram na wersji 1.6
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 30 Cze 2013, 18:33

A ja mówię o 2.2 .Stoją sobie obok Jupitera.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Spolszczenie do SGM 2.2

Postprzez Oziorski w 30 Cze 2013, 18:39

Witam,
poszukuje spolszczenia do SGM 2.2. Gdy wchodzę na stronę spolszczenia na stalkerteam.pl, to wyskakuje, że nie mam uprawnień, by przeglądać to forum, a jestem zalogowany. Może ktoś dać bezpośredni link do spolszczenia?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości