[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 09 Maj 2013, 19:44

I brawa Wam za to, płatki róż pod nogi i białe gołębie na nieboskłonie. W tle orkiestra gra żwawego marsza. Tudzież podniosły hymn.
Bo oto STALKER w końcu dzięki Wam przemienia się ze strzelaniny usianej "amoliami" z elementem ekonomicznym (czyli: zabij-> zierz loota->sprzedaj->kup lepszą giwerę), które było spedalone strasznie. A teraz trza będzie ostro kombinować i nagle takie trywialne rzeczy jak światło stają sie problemem.
A komu sie to nie podoba to niech dalej pogina w mody z bieganiem w egzoszkielecie, udżwigiem na 500 000 kg i gaussem na starcie.
Pedały.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, Hexak, swirekster, Fraszka-Wolność, Lucjusz, Ahmed1109, GhostRider44,
Negative Plaargath, JE Józio Biden.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Maj 2013, 15:19

Teaser o eksploracji i zmianach na lokacjach:

http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... -new-items

A więc:
- bazy dla poszczególnych frakcji,
- legowiska mutantów,
- terytoria neutralne
i wiele innych nowinek, jakie pojawią się w Misery 2.0.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 11 Maj 2013, 17:00

Na tle widzę wytłumiony M24 w rękach stalkera. Czy oznacza to, że w końcu będzie się dało do tej broni doczepić tłumik? Czy to tylko "ficzer" na potrzeby artu?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Rechot w 13 Maj 2013, 01:30

Witam. Mam następujący problem i sam nie potrafię sobie z nim poradzić. Mam zainstalowanego Stalker COP razem z patchem i wszystko chodzi elegancko jest wszystko po polsku i jest lektor. Po zainstalowaniu moda nie ma w ogóle lektora, a kiedy zainstaluje patcha 2 moda to większości gra mam po angielsku. Wie ktoś jak można to rozwiązać ?

Pozdrawiam.
Rechot
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Maj 2013, 01:25
Ostatnio był: 17 Wrz 2013, 12:38
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Ranger801 w 13 Maj 2013, 16:54

Wejdź do gamedata\sounds\characters_voice i usuń foldery dialogs i scenario to lektor powinien wrócić

Za ten post Ranger801 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rechot.
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 13 Maj 2013, 17:18

Po raz kolejny jestem pod wrażeniem. Jednocześnie po zamieszczonej grafice widzę, że angielszczyzna mocno kuleje. Trojanuch, jak z tym redagowaniem będzie? Czekać w gotowości czy wypuszczacie taką siermięgę?
Ostatnio edytowany przez Plaargath, 13 Maj 2013, 19:45, edytowano w sumie 1 raz
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 13 Maj 2013, 19:26

Angielszczyzna jest poprawiana by me. Z tego, co na tym teaserze, korygowane były tylko fragmenty dot. anomalii/typów obrażeń (Electricity, Thermal Radiation and Acid, itd.). Jeśli widzisz tam jakieś błędy, daj znać.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 13 Maj 2013, 20:32

Chodzi o tę grafikę z postu Trojanucha na temat szmatki i nie tylko, tam gdzie są opisy itemów.
Daję więc znać: kilka uwag, nie czepiam się stylistyki.
:

Underwear: But not IN this soaked...
Hammer: 1) przecinek po although wywalić 2) saved in a stalkers inventory - bez "a", zamiast saved lepiej choćby kept, a jeszcze lepiej szyk w stronę: stalkers often keep them anyway czy coś
Box: small box WITH / CONTAINING (...); morale pisze się po angielsku "morale", tutaj pasuje morality
Cutlery: w tym kontekście perfect zamiast ideal; corroSion
SSP: dismounted zamiast unmounted; przecinek między complete a closed wywalić; ...visor designed for a complete insulation from...; albo outside conditions albo environmental conditions, nie oba naraz, lepiej environmental
Mask: to BE put on users face; have a habit of WEARING such masks constantly [bez on them]- [bez as] even thouGH Geiger counter...; zamiast literally lepiej practically; AlthouGH; przecinek po moreover; graduaLLy; wywalić przecinek przed protection; it is adviSED to CARRY spare masks...

Darz bór.
EDIT: Aha, nie chcę się Tobie wchrzaniać w kompetencje, także jeśli jakiegoś wsparcia będziesz potrzebował - pisz na pw, chętnie pomogę.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 13 Maj 2013, 21:02

No spoko, żaden z tych itemków nie był do tej pory poprawiony, oprócz maski, której opis brzmi teraz tak:
A simple piece of cloth forming a mask. It is often used by Stalkers to prevent deadly radiation particles from entering the body and is usually worn at all times as a form of precaution. This is for good reason: even though Geiger counter may indicate no radiation at all, the Zone is literally filled with radioactive particles and prolonged inhalation of even small doses can and will negatively impact health in the long run. The mask, however suited for such purposes, is not without defects as it will not protect from large concentrations of radioactive particles and the material will gradually absorb such quantities that it becomes not only incapable of protection but also dangerous to the user. It is thus advisable to take spare masks when venturing into the Zone for longer periods of time.

Myślę, że jest lepiej, ale jestem otwarty na uwagi. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 13 Maj 2013, 22:05

połączcie siły w walce ze złem i złą pisownią :)

Ps: ankieta
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... t-update17
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Rechot w 13 Maj 2013, 22:16

Ranger801 napisał(a):Wejdź do gamedata\sounds\characters_voice i usuń foldery dialogs i scenario to lektor powinien wrócić


Dzięki pomogło. Dodatkowo wcześniej pomogło wrzucenie paczki polskiej z postu w tym temacie :) Dzięki lecę grać:)
Rechot
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Maj 2013, 01:25
Ostatnio był: 17 Wrz 2013, 12:38
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 13 Maj 2013, 23:00

Misery dalej ssie, bo nie działa. Wersja COPa 1.6.02 czy jak to tam, z MUVE.pl. Oficjalnie 3,5GB RAMU, pamięć wirtualna zwiększona, grafika GF 430, procek I3-540 3,06GHz, nawet nie bardzo zamula na wysokich, ale wysypuje się zaraz po zapisie "Dotarcie do Skadowska", albo po wróceniu z pogłębiarki (Szturmowcem przy tym pierwszym, Zwiadowcą przy drugim, zawsze). Nie wiem, czy coś do tego ma ustawiony w instalatorze (da się zmienić po instalacji?) FOV.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypecimuve\gamedata\textures\alpha\wpn\stg44\stg44_sk1_d1.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.


stack trace:


W sumie, to tak z ciekawości bardziej, bo mnie Kudłatek nakręcił na SGM'a, którego sukcesywnie katuję :caleb:
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości