[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 27 Kwi 2013, 13:29

Pangia napisał(a):To w końcu kto jest grupą docelową LA? Zagorzali fani stalkera czy gimbusy, ...

Wg. nas (twórców LA) ci pierwsi. Wg. GSC i Grigorowicza... to już inna sprawa.

vandr napisał(a):Tu chodzi chyba o porady w PDA, które będzie można odczytać w każdej chwili. Na pewno na początku będą tutoriale na głównym ekranie gry, które faktycznie nieco mnie irytują, ale jak chodzi o te w PDA to nie widzę żadnego problemu.

M. in. o to chodzi.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 27 Kwi 2013, 13:38

Naprawdę robicie całkiem nowe modele drzew? Przecież wtedy gra będzie nie do poznania. :E (czyt. będzie wyglądać 10 razy lepiej).
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 13:46

xKoweKx napisał(a):Naprawdę robicie całkiem nowe modele drzew? Przecież wtedy gra będzie nie do poznania. :E


Od siebie dodam, że obecnie gra wygląda tak, że pierwsze skojarzenia to choćby to miejsce i wcale nie przesadzam. :)

Image

Drzewka bedo te co z AN3 do CoP'a + nowe. Zresztą, gra już jest nie do poznania. :E
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 27 Kwi 2013, 14:29

xKoweKx napisał(a):Naprawdę robicie całkiem nowe modele drzew? Przecież wtedy gra będzie nie do poznania. :E (czyt. będzie wyglądać 10 razy lepiej).

Ano robię. Te z AN3 do CoPa są trochę za ciężkie i silnik może ich nie podźwignąć biorąc pod uwagę wielkość map (niektóre są o wiele większe niż te z CoP). Zabrałem się więc za odchudzanie. Poniżej próbki:
ImageImageImage
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Gertgar w 27 Kwi 2013, 14:35

Kurde szkoda że nie robicie tego na silniku z CoP (wiem było to już wałkowane).
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 14:58

Mylisz się, silnik został mocno podciągnięty i teraz takie rzeczy jak "miękka woda", sun-shafty itp. będą w LA a sama gra będzie wyglądać jak CoP.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 27 Kwi 2013, 15:02

Ma również mieć wsparcie dla DX10 więc mokre powierzchnie podczas deszczu też wchodzą w grę (sic!).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Gertgar w 27 Kwi 2013, 15:27

Hmmm, może to pytanie laika i wyda wam się śmieszne ale w takim razie dlaczego od razu nie zaczęliście pracować na silniku CoP'a? Po co robić coś jeszcze raz i marnować czas skoro mogliście go poświęcić na podciąganie/optymalizację silnika z CoP'a? Nie linczujcie mnie jak na te pytania jest jakaś oczywista odpowiedz ale nie znam się na modowaniu nic z nic :P
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 27 Kwi 2013, 17:00

Jak zaczęło powstawać LA to CoP-a chyba jeszcze nie było. Poza tym miał to być 'old forgotten' Stalker więc siłą rzeczy była to modyfikacja do Cienia. Po drodze (i wielu latach) LA stało się jednak czym innym (czyt. osobną grą). 'Old forgotten' Stalker stał się już po prostu za stary, przynajmniej jeśli chodzi o grafikę.
Poza tym nie trzeba robić niczego jeszcze raz, bo nie przechodzimy na silnik CoP. Skrypty, konfigi itp. działają jak w SoC (no może lepiej bo dodane zostało mnóstwo funkcji programowych). Tylko silnik graficzny (renderer) będzie taki jak w CoP. I to tylko ten w pełnym oświetleniu dynamicznym (R2, R3). R1 (statyczne oświetlenie) pozostaje ten sam. Zresztą jest on taki sam we wszystkich Stalkach.

EDIT: vandr mnie namówił więc zamieszczam screena. Zaznaczam, to jest tylko test Kordonu z drzewami z AN3 skompilowany na drafcie i ze starą trawą.
Image
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ZiomB w 27 Kwi 2013, 17:17

Obym mógł się tylko w pełni cieszyć tymi efektami na moim komputerze. :)
Wymagania systemowe zmieniły się względem Cienia Czarnobyla?
Czy są teraz bardziej podobne do Zewu Prypeci?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 17:19

Wyobrażam sobie tę scenerię o zachodzie słońca tudzież mglistym poranku czy przy innej pochmurnej pogodzie. Miazga.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez evo68 w 27 Kwi 2013, 18:07

(Moja subiektywna ocena przeniesienia LA na silnik CoP) Mi się nie podoba to, że LA powstaje na silniku Zewu. Obawiam się, że w nadmiarze graficznych sztuczek LA zgubi swoją atmosferę starego stalkera. Poza tym jak to ma być stary stalker to po cholerę silnik z cop`a. Coś tu zaczyna być strasznie naciągane.
evo68
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 02 Kwi 2006, 18:30
Ostatnio był: 05 Sie 2013, 13:24
Miejscowość: Legnica
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości