[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Kwi 2013, 18:02

A, przypomniałem sobie coś ważnego

Po pierwsze
Czy po uwolnieniu od bandytów, mowa o misji w Janowie, Tolik wreszcie UCIEKA, czy znowu bierze broń w łapska i gubi się między kontenerami, wpatrując się w przestrzeń, lub biega w kółko... W Miserce 1-1.2 robi to nieustannie, i to nie tylko w moim przypadku...

Po drugie
Prypeć, akcja dostania się od pralni do helikopterów

Diegtiarow- Trzymać się razem! Musimy się zebrać i przedrzeć przez tą hordę...
Kirylow-BIEGNIJMY WSZYSCY GDZIEBĄDŹ!
Diegtiarow- Co t...
Kowalski- Pomysł Kiryłowa jest dużo lepszy. Rozdzielić się i biegać po okolicy, dzięki czemu wyłapią nas jednego po drugim i zjedzą żywcem!
Diegtiarow- Nie mówicie powa...
Sokolov- CZEKAŁEM NA TO CAŁE ŻYCIE :ati:

(drużyna rozbiega się, zostaje sam Diegtiarow, zewsząd słychać strzały)

Diegtiarow- no do jasnej...

(strzały w oddali milkną. Bohater dostaje wiadomość przez PDA)
PDA: Lol chonotu bo cię zostawimy, masz 60 sek LOL :D!!!!oneonejeden1

Diegtiarow: :facepalm:

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 22 Kwi 2013, 21:10

Misja z zakładnikiem jest poprawiona 'ręcznie', nie w ramach skryptów ogólnych - tylko tak jak przy kilku innych zadaniach (np. dług Vano czy 'zasadzka' najemników w Jupiterze) konkretnie zmodyfikowane zostały skrypty 'lokalne' tak, żeby zawsze działało + żeby działała tez droga 'dyplomatyczna'.

Prypeć działała dobrze od początku (kwestia nowszego pakietu AI - ten z Misery v1 był mocno niedoskonały).

Niemniej prawda jest taka, że sporą część skryptów 'misyjnych' GSC jakby ledwo co 'dopięło' - bardzo niewielkie zmiany 'warunków' zewnętrznych (np. percepcji NPC-ów) potrafią wywołać ciężką rozwałkę. Także tak naprawdę misje vs zmodyfikowany a-life - to była najbardziej porąbana część całej zabawy.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Kwi 2013, 23:04

...ale udało się? ;)
Edit: ankieta-rakieta. http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... t-update14
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 24 Kwi 2013, 09:04

Pytanko: Czy są jakieś mody kompatybilne do Misery? I nie liczę na jakieś większe zmiany bo mody by się oczywiście gryzły. Może jakieś bronie? Albo kombinezony?
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 24 Kwi 2013, 11:04

W Misery 2.0 będzie wszystkiego pod dostatkiem:) Poza tym chyba za dużo srania by z tym było.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 24 Kwi 2013, 14:56

No w sumie. Mi samo instalowanie zajęło kilka godzin a przy zabawie z modami jeszcze parę razy trzeba by było tą męczarnię powtórzyć.
I jeszcze jedno. Są jakieś pogłoski o dacie wydania 2.0? Nie jestem na bieżąco.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 24 Kwi 2013, 16:01

Podobno do końca 2 kwartału. Ale nikt i nic nie zmusi ich do wydania moda w terminie.
I ja od Nich tego nie wymagam. Czekanie nic nie kosztuje.







La nie bedzie.






NIE BEDZIE! :ati: .
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 26 Kwi 2013, 14:59

Po kilku godzinach gry mod okazuje się być bardzo klimatyczny i dobrze radzi sobie z "odświeżeniem" CoP. Pojedyncze potyczki są często trudne i zawsze wymagają kilku podejść. Ale po wyjściu z Zatonu tak jak się obawiałem niknie całe misery. Nie muszę się troszczyć o amunicję nie mówiąc o jedzeniu, w schowku mam zapasowe bronie "w razie w". Lekko podrasowany wschód słońca. Co bardzo kontrastuje z bardzo trudnym samym początkiem gdzie ginąłęm bardzo często głównie z braku pieniędzy na jedzenie, leki. Oczywiście dalej gra mi się bardzo dobrze, nie mówię, że nie ale chyba gdzieś po drodze uciekła mi kwintesencja tego moda, ta nędza. Z początku liczyłem, że będę chodził prawie przez całą grę z podstawowym ak z 30-50 sztukami amunicji a tu ZM, początkowy karabinek reconu (zapomniałem zazwy) i kilkadziesiąt tysięcy RU w kieszeni.

I jeszcze jedno. Pewnie to dość znany bug ale co tam. W misji od Wujka Jara gdzie idziemy polować na najemników do Kopaczi w wiosce zombie atakują nas bez powodu i trzeba ich wszystkich wystrzelać. Choć z drugiej strony to może nie jest bug a po prostu konsekwencja modyfikacji a life.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 27 Kwi 2013, 12:13

Uwaga Update!

http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... out-a-life

Rozbijam żarówki od samego rana, a w tym jest najlepsze, że nie skrzyczy mama!
A w dodatku nowe Propsy, na patyku- zwłoki owcy.
Choć z niej już uciekła dusza, jak ja dotkniesz, to się rusza!

tak wiec: interakcja z niektórymi nowymi przedmiotami w świecie gry :)
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 12:24

Te rozbijane żarówki będą miały jakieś przełożenie na AI, czy to jeno sam fakt, że można je rozbić, co możliwe już było w SoC'u z pomocą moda Lampochki v1.3?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 27 Kwi 2013, 12:44

Podobno NPC będą inaczej reagowali, jeśli jesteśmy ukryci w cieniu, ale nie wiem czy dotyczy to też żarówek.

Ale pomysł tylko: lata nieśmiertelności żarówek zakończone, wreszcie dopadnie je ręka sprawiedliwości.
Światło zdjęte dłonią kreatury ciemności.


I'M BATMAN >:(
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 27 Kwi 2013, 12:46

Tzn z moich 2-letnich zabaw z AI wynika, że parametr wizji NPCów pt.: luminocity_factor ma działanie uniwersalne - nie bierze pod uwagę wyłącznie pogody (czyli dnia / nocy), ale raczej przelicza przez lokalną ilość światła w danym miejscu. Zauważyłem, że np. NPCe którzy są w domku i tym samym w cieniu mają przewagę nad tymi którzy są 'na zewnątrz' - na ogół szybciej ich zabijają i ogólnie częściej strzelają (czyli szybciej się 'namierzają').
Również jeśli gracz jest 'w cieniu' to NPCe nieco wolniej zaczynają strzelać.

Przy czym - w Misery przerobiłem wizję NPCów w tym sensie, że wyższe rangi mają wizję ustawioną tak, żeby 'symulować' posiadanie przez nich noktowizorów. Ustawiałem to tak, że w najczarniejszą noc atakowałem oddział NPCów mając wyłączony i włączony noktowizor (1-go i 2-go poziomu osobno - bo mamy 2 totalnie różne ppe i level 2 jest przez to znacznie lepszy niż level 1). Wizję NPCów ustawiałem tak długo, aż uznałem, że szybkość z jaką mnie 'zauważają' i rozpoczynają celny ogień jest mniej więcej taka sama jak moja z określonym nv lub jego brakiem.

Efekt jest taki, że różnica światło / cień (lub dzień / noc) jest najbardziej odczuwalna w przypadku noobków. Wyższe rangi mają ją sukcesywnie coraz mniejszą - a najwyższe są prawie tak samo wydajne w dzień i w nocy (co ma odzwierciedlenie w a-life - bo 'wyspecjalizowane' oddziały złożone z największych 'koksów' przeważnie wychodzą z baz na noc).

Wydaje mi się, że tak samo działało to w SoC - przy czym jeśli wizja NPC-ów pozostaje vanillowa to ogólnie będzie to niezauważalne - bo żeby 'uwypuklić' luminocity_factor trzeba najpierw pozmieniać jeszcze trochę innych rzeczy.
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości