[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 05 Kwi 2013, 16:29

No ja myślę że jest Jelito. Gdyby nie to, dostałbyś taki spam atik ode mnie, jakiego sobie nawet Jan nie wyobraził pisząc Apokalipsę :caleb: Po za tym, jak powiedziano wyżej...po jakiego czorta i grzyba wyrośniętego z próchnicy Matki Zony w Darkscape jakieś Generatory?
:

Czekamy na LA :ati:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wunderwaffe w 05 Kwi 2013, 18:14

po jakiego czorta i grzyba wyrośniętego z próchnicy Matki Zony w Darkscape jakieś Generatory?

Bo będą ładnie wyglądać. Poza tym w każdym buildzie, w jakim Darkscape się pojawiło, były tam generatory. W design docach też. Nie widziałeś? Pewnie po prostu źle się przyglądałeś.

A, no tak, przecież to dezo definiuje, co było planowane przez GSC, a nie samo GSC, no tak.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 05 Kwi 2013, 18:22

Image
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 05 Kwi 2013, 18:25

Cromm, tylko czemu trawa w LA wygląda gorzej niż na tym obrazku w 326p? :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 05 Kwi 2013, 18:33

To jest trawa vanilliowa. Do zestawu będzie dołączony Absolute Nature, który wprowadza chociażby właśnie nowe tekstury traw w znacznie większej rozdzielczości.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 05 Kwi 2013, 18:36

@Wafelku, nie grałem niestety w moda lokacją Darkscape a ni coś podobnego, może się skuszę na jakiś jeśli znajdę, dlatego wybacz mój nietakt ;)

Topic: gdyby mieli zrobić taką trawę, prawdziwy las i jeszcze Atmosfear to mi zasilacz wywoła pożar! :suchar: Mam nadzieję że będzie jakiś pogarszacz grafiki, bo nie chce klatek jak w SGM :D
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ZiomB w 05 Kwi 2013, 18:39

Mi właśnie brakuje takiej wysokiej trawy, co jak się skulisz maksymalnie to cię nie widać.
Mogliby też wprowadzić skrypt, jeżeli siedzisz właśnie tak skulony i się nie ruszasz to pobliscy wrogowie nie widzieli by cię. Ach te akcje z nożem. :)
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 05 Kwi 2013, 18:52

Kudkudak napisał(a):Topic: gdyby mieli zrobić taką trawę, prawdziwy las i jeszcze Atmosfear


Oni nie musieliby tego robić. To co wymieniłeś już JEST zrobione, tylko nie na wszystkich screenach widoczne. Z tego co wiem, ten kto robi screeny(chyba Dez) nie używa Absolute Nature, stąd to wszystko.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 05 Kwi 2013, 18:58

To przy okazji niech wydadzą Decomplite Nature dla słabszych sprzętów, nie wiem, jakieś gorsze shadery albo coś - za ładnie to wygląda i nie wiem czy sobie z tym poradzi mój PRLowy sprzęt. AF ładne, ale obniża wydajność, a na takim sprzęcie każdy fps się liczy ;) Vandr, a na płynność gry wpływa np. liczba dodanych broni itd.?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez meJKu w 05 Kwi 2013, 19:21

vandr napisał(a):Z tego co wiem, ten kto robi screeny(chyba Dez) nie używa Absolute Nature, stąd to wszystko.

To niech lepiej zacznie używać, bo to co jest pokazywane wygląda po prostu biednie.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wunderwaffe w 05 Kwi 2013, 19:34

@Wafelku, nie grałem niestety w moda lokacją Darkscape a ni coś podobnego, może się skuszę na jakiś jeśli znajdę, dlatego wybacz mój nietakt

Kudłatku, ja też nie, ale wierzę dezo, że takie jest prawdziwe Darkscape. To oni kreują rzeczywistość, zatem muszą mieć rację.

A, i jeszcze jedno:
OMG AWESOME MOD!!!11!!!1
Image

Za ten post Wunderwaffe otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 05 Kwi 2013, 19:46

Kudkudak napisał(a):AF ładne, ale obniża wydajność


Nie obniży zbytnio wydajności- AF w LA to przede wszystkim oświetlenie, nowe cykle pogodowe i nowe skyboxy, które nie zarżną komputera, ponieważ nie mają zyliona pixeli. Najbardziej obawiać to się możecie ale zwiększonego dystansu wyświetlania trawy, bo to jest rzeźnikiem za cenę fajnego wyglądu terenu.

Vandr, a na płynność gry wpływa np. liczba dodanych broni itd.?


Nie jestem pewien, ale być może sytuacja jest podobna jak z nieużywanymi teksturami, które zostały wrzucone przez GSC do finalnej wersji gry- jest ich za przeproszeniem od zaje*ania i gdyby wydajność gry była zależna od tego typu śmieci, to całość by chodziła biednie. Jak wiemy, tak nie jest, więc być może ilość broni nie ma znaczenia. Poza tym LA nie będzie jakimś gównianym (wg mnie) Arsenal Modem. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości