[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 28 Mar 2013, 12:10

W sumie wydaje mi się, że i o grze, i o życiu, bo kolega podniósł zarzut realizmu, więc ja tylko pociągnąłem jego argument trochę dalej. Ale do końca nie wiem, wszystko jedno. :)

A koledze proponuję zrobić operację przeciwną do tej, nad którą się zastanawiał: nie tyle zmieniać pliki Misery (bo może to nieźle grę skrzaczyć), co przekopiować tekstury i bronie, jeśli zależy Ci tylko na nich. Powinno to być prostsze.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 28 Mar 2013, 12:29

Pangia napisał(a):Wyczytałem tam m.in., że trafienie w palca z broni kalibru 5.56x45mm SS109 ma odbierać 20% życia. Aha, czyli wychodzi z tego, że gdyby ktoś odstrzelił mi za pomocą M16 wszystkie 5 palców jednej dłoni, to poniósłbym natychmiastową śmierć? Realizm po wuju.


"dopie♥dalasz" sią do byle czego. co to za argument ? ^^ niestety, stalker nie jest symulacją wojskową. przy trafieniu w palec, zakładam, że nie byłbyś w stanie oddać żadnego celnego strzału. Tego oczekujesz od gry ? :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Jakie więc inne rozwiązanie proponujesz, w ramach tych "nieszczęsnych" 20% obrażeń w grze. Dawaj, podsuń ciekawy pomysł, może zrewolucjonizujesz przyszłość FPSów :E

Pangia napisał(a): chyba że facet chce trafiać Spasem ze 100 metrów (co dla jakiegoś naprawdę dobrego strzelca mogłoby być możliwe, ale przy użyciu amunicji kulowej - inna sprawa, jaką prędkość pocisk będzie miał po przebyciu takiej odległości).

ciężko mi sobie wyobrazić znaczący wpływ umiejętności strzelca, na 100m celny strzał kulą, z GŁADKIEJ lufy...

generalnie pitolisz glupoty, aż smutno sie robi :|

Za ten post tefinho88 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 28 Mar 2013, 12:33

tefinho88 napisał(a):Jakie więc inne rozwiązanie proponujesz, w ramach tych "nieszczęsnych" 20% obrażeń w grze. Dawaj, podsuń ciekawy pomysł, może zrewolucjonizujesz przyszłość FPSów :E

Stalker to nie Simsy, to nie ma być realistyczne.

tefinho88 napisał(a):ciężko mi sobie wyobrazić znaczący wpływ umiejętności strzelca, na 100m celny strzał kulą, z GŁADKIEJ lufy...

Chciałem napisać "masochistyczny strzelec", ale to słowo już było wcześniej użyte i nie chciałem po kimś powtarzać.

tefinho88 napisał(a):generalnie pitolisz glupoty, aż smutno sie robi :|

Dziękuję za konstruktywną krytykę.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 28 Mar 2013, 12:43

Pangia napisał(a):Stalker to nie Simsy, to nie ma być realistyczne.


Simsy też nie mają z realizmem wiele wspólnego :P Chodzi o to, że N. Aaroe miał taką, a nie inną wizję realizmu rozrywki w Zonie - mimo przegięcia z męczeniem się bohatera, jest bliższa realistycznej wizji niż vanilla.

Jeszcze co do realizmu (wkurza mnie to słowo, zbyt często się przewija w tych paru zdaniach...) w wypadku postrzału. Jeśli kula trafi żywotne organy, to strzelec wyposażony nawet w broń o relatywnie małym kalibrze jest w stanie zabić jednym strzałem. Natomiast w wypadku ominięcia "słodkich punktów" zgon może nastąpić w wypadku wykrwawienia po jakimś czasie, ew. traumy pourazowej (czy jak to się nazywa wypadku postrzału). Teraz powiedzcie mi, geniusze - kto wprowadzi taką mechanikę do gry? Żeby było realistycznie? :caleb: Uproszczenia są takie a nie inne - jak ktoś chce pełnego realizmu, to niech zbiera swoją dupę do Iraku, walczyć za tanią ropę dla USA.

Jeszcze co do wizji N. Aaroe - wszystko to można zgonić na trudne warunki panujące w Zonie. Męczysz się szybciej, jesz więcej, chce ci się częściej spać... To Zona, ona rządzi się swoimi prawami - wprawdzie przesadzonymi, ale jednak trudne warunki to trudne warunki ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tefinho88.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 28 Mar 2013, 12:57

Pangia napisał(a):
tefinho88 napisał(a):Jakie więc inne rozwiązanie proponujesz, w ramach tych "nieszczęsnych" 20% obrażeń w grze. Dawaj, podsuń ciekawy pomysł, może zrewolucjonizujesz przyszłość FPSów :E

Stalker to nie Simsy, to nie ma być realistyczne.


co to znaczy nie ma być realistyczne? Gra z założenia miała być "przystępnie" realistyczna Modyfikacja Misery, wyciąga grę, nieco poza granice "grywalności" konsolowych graczy, właśnie w kierunku realizmu (jak np. bliższe realnym obrażenia od broni i powiązanie ich kalibrem pocisku). Ale dalej nie rozumiem co chciałeś osiągnąć, wytykając modyfikacji ten współcznnik obrażeń zadawanych w palce... Najpierw wytykasz Misery ze jest nierealistyczna (ten dziwny przykład), a później piszesz ze "Stalker to nie Simsy, to nie ma być realistyczne"

Pangia napisał(a):
tefinho88 napisał(a):generalnie pitolisz glupoty, aż smutno sie robi :|

Dziękuję za konstruktywną krytykę.


wyjaśniłem Ci "konstruktywnie" wyżej, co napisałeś niemądrego. To było tylko podsumowanie.
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 13:13

ludzie, mnie gówno interesuje że w życiu da się zginąć strzałem z makarova, ja piszę o GRZE a tak dokładnie o modzie i piszę jak ma być w grze np o tym strzale z strzelby, także nie róbcie zemnie idioty, a ten mod nie musi być realistycznym modem, a BAZĄ do stworzenia/skonfigurowania własnego moda, także wyluzujcie poślady :wódka:


PS: podoba mi się poziom trudności, nic nie mam za wczytywaniem gry sto razy pod rząd ( serio ) ale po JEDNYM wczytaniu gry ląduje na pulpicie, i mam teraz kilkadziesiąt razy pod rząd gre odpalać by pograć w realistycznego moda? nie, wole go przerobić po mojemu by chociaż apteczek było więcej i więcej leczyły reszta może zostać
Ostatnio edytowany przez MetalowyStalker, 28 Mar 2013, 13:22, edytowano w sumie 1 raz
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 28 Mar 2013, 13:13

@do tych co narzekają na hard MISERY
Haha, narzekacie na trudność tego moda - właśnie o to w nim chodzi. To ma być prawdziwy, obdarty ze skóry i ubrania stalker...no dobra, z męczeniem się przesadzili, bo jak dorosły mężczyzna może się męczyć idąc z 20kg...to ja mogę nosić więcej i sprintować, a nie jestem jakimś kulturystą. Przemilczając to, mod i tak jest udany: jesteście przyzwyczajeni do podstawki czyli czołga Diegtiariowa-34. Tutaj trzeba myśleć, a nie pruć przed siebie jak Tupolew. Po drugie co z tego że ten czołg jest komandosem...w realnym świecie można zabić człowieka nawet stalowym prętem, a Wy oczekujecie jakiegoś mistrza przetrwania? Wiem, to tylko gra, ale mająca na celu utrudnić rozgrywkę. I za to kocham tego moda. Dla dodatkowej informacji przeliterujcie sobie M-I-S-E-R-Y. I pomyślcie co znaczy ta nazwa. Kurde, Zona to przecież nie plac zabaw dla snorków tylko piekło na ziemi...żeby je wykreować trzeba chyba dodać coś więcej niż rdzawe tekstury, świetnie opisujące klimat tego miejsca. Nom, koniec, wyżaliłem się, amen.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 28 Mar 2013, 13:30

Co do tego, że nie można zabić pociskiem 9x18...

Dawid zabił Goliata KAMJENJEM!


Serio, zabić kogoś można jednym ruchem reki...
a jeśli będzie to 9mm pocisk w oczodole to tym bardziej....
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 28 Mar 2013, 16:19

MetalowyStalker napisał(a):ludzie, mnie gówno interesuje że w życiu da się zginąć strzałem z makarova, ja piszę o GRZE a tak dokładnie o modzie i piszę jak ma być w grze np o tym strzale z strzelby, także nie róbcie zemnie idioty, a ten mod nie musi być realistycznym modem, a BAZĄ do stworzenia/skonfigurowania własnego moda, także wyluzujcie poślady :wódka:

pany, po pierwsze nikt nie robi z Ciebie idioty. :E Sam tez nie staraj się do niego upodobniać.
po 2, nie Ty decydujesz, jaki ten mod musi czy może być, a jego AUTOR (ku uciesze większości z nas tu obecnych). Ten mod wychodzi poza pewne schematy i wciska do gry zupełnie inny klimat. Osobiście chciałbym, żeby twórcy domyślnie wypuszczali w vanilli tego typu wersje. Niestety, miedzy innymi, dzięki takim graczom jak Ty - jest to niemożliwe. Więc nie - ten mod nie ma być bazą pod Twoje widzimisię (może w delikatnym stopniu) - w nim nie chodzi o żaden kompromis, a o ukazanie Zony NIEPRZYJAZNEJ przybyszom, Zony okrutnej i niebezpiecznej. Albo go bierzesz i kochasz i pieścisz myszką i klawiaturą, albo przeklinasz i wywalasz.
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 16:22

dobra, a więc tak zmieniając podejście do sprawy wie ktoś jak naprawić ten problem z out of memory? mam 4gb dobry komp i system, nie widze powodu dlaczego miałby być taki błąd na mym sprzęcie, chciałem zmniejszyć właśnie z tego powodu poziom trudności bo śmierć = wczytanie gry, wczytanie gry = crash, dlatego chciałem zmodyfikować pliki by grało się łatwiej, ale racja popsułbym sobie gre, no i lubie hardkor w grach ( pomijając śmierć od jednej kuli z makarova w stope )

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\s.t.a.l.k.e.r.  zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.


teraz mi nowy błąd do kolekcji wyskoczył o co chodzi z tym miejscem niewystarczającym? na dysku mam w sru miejsca i jeszcze kapkę no nic, odpalę gre i zobaczę co teraz wyskoczy.

ok, znowu ten sam błąd, w momencie zapisania gry, i wczytania jej wyskakuje, gra się przyjemnie ale jednak po śmierci chciałbym wczytać gre :( a nie mogę

Kod: Zaznacz wszystko
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 9814 objects are successfully saved
* Game (moje imie) - quicksave.scop is successfully saved to file 'f:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\savedgames(moje imie) - quicksave.scop'
* [win32]: free[139820 K], reserved[142100 K], committed[1815168 K]
* [ D3D ]: textures[811066 K]
* [x-ray]: crt heap[367762 K], process heap[9259 K], game lua[41666 K], render[2252 K]
* [x-ray]: economy: strings[26568 K], smem[7732 K]
* phase time: 599 ms
* phase cmem: 373282 K
* phase time: 52 ms
* phase cmem: 373282 K
* Loading spawn registry...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\s.t.a.l.k.e.r.  zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

stack trace:

001B:69737365 nvd3dum.dll


pany, po pierwsze nikt nie robi z Ciebie idioty. :E Sam tez nie staraj się do niego upodobniać.
po 2, nie Ty decydujesz, jaki ten mod musi czy może być, a jego AUTOR (ku uciesze większości z nas tu obecnych). Ten mod wychodzi poza pewne schematy i wciska do gry zupełnie inny klimat. Osobiście chciałbym, żeby twórcy domyślnie wypuszczali w vanilli tego typu wersje. Niestety, miedzy innymi, dzięki takim graczom jak Ty - jest to niemożliwe. Więc nie - ten mod nie ma być bazą pod Twoje widzimisię (może w delikatnym stopniu) - w nim nie chodzi o żaden kompromis, a o ukazanie Zony NIEPRZYJAZNEJ przybyszom, Zony okrutnej i niebezpiecznej. Albo go bierzesz i kochasz i pieścisz myszką i klawiaturą, albo przeklinasz i wywalasz.


nie mam nic do realizmu, nawet do tego cyrku z makarovem, chodzi mi o to, że łatwo zginąć a śmierć = wczytanie gry, wczytanie gry = crash
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 28 Mar 2013, 16:42

Miałem podobne problemy za pierwszym razem jak w niego grałem. A mój sprzęt też bez problemu weźmie na klatę dodatkowe obciążenie graficzne. i tak jak w przypadku Battlefielda 3 - pomógł format :facepalm:
możesz też spróbować ;p
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 28 Mar 2013, 16:45

format odpada xD aż tak zdesperowany nie jestem, może jakiś proces przeszkadza nie wiem, albo się jakimiś programami odciążającymi ram pobawie

macie jakieś własne rozwiązania poza formatem?
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości