[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez nelson82 w 16 Lut 2013, 16:54

Chodzi mi o plik dialog_manager.script z folderu scripts z moda Priboi Story.
P.S. Powinieneś mieć go na kompie.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Major N w 16 Lut 2013, 17:18

Jest tylko death_manager.script
:

Chroń Mnie Mój Panie, Bo z Frontu Dziś Nie Wracam.
Awatar użytkownika
Major N
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Sty 2012, 12:47
Ostatnio był: 24 Kwi 2016, 18:16
Miejscowość: bdg
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez nelson82 w 16 Lut 2013, 17:29

Skoro tak, to na mój rozum, za bugtrapa odpowiada niewłaściwy patch. Przeczytaj uważnie pierwszy post http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=1874
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Major N.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Phantom w 17 Lut 2013, 14:25

Mam SoC w najnowszej wersji. Czysta instalka, na niej zainstalowany mod. Uruchamia się (i działa) menu, natomiast już sama gra się nie odpala. Podczas ładowania silnik gry się wywala do pulpitu. Proszę o pomoc.
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez nelson82 w 17 Lut 2013, 16:26

Log (patrz - pomarańczowy tekst u góry).
Poza tym, o ile mnie pamięć nie myli to podczas pierwszego wczytywania, ten mod wywalał na pulpit, ale za drugim podejściem bylo już ok.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Phantom w 17 Lut 2013, 19:27

Przepraszam za wtopę.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M14/S5, 2666.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 31149 files cached, 4624Kb memory used.
Init FileSystem 1.664335 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4041284 K], reserved[60280 K], committed[92676 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6660 K], process heap[794 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1307 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\games\cień czarnobyla\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6739]: AMD Radeon HD 6800 Series 
* GPU driver: 7.14.10.304
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3782 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=85 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_opt.xml] returns [ui_mm_opt.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_keybinding.xml] returns [ui_keybinding.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
No new patches are available.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 74119 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [458 ms]
"e:\games\cień czarnobyla\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 74346 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    23280 ms
* [prefetch] memory:  80772Kb
* phase time: 23328 ms
* phase cmem: 154768 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 288 ms
* phase cmem: 142005 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 142005 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9121 spawn points are successfully loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1))
[error]Function      : CALifeSimulatorBase::create
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator_base.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     :
 

stack trace:

Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez nelson82 w 17 Lut 2013, 19:39

Odpalałeś moda drugi raz? Log wskazuje na jakiś błąd w spawnie.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Phantom.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez l2hsk w 19 Mar 2013, 05:28

mam ten sam problem
zainstalowałem grę , pach-a. mod priboi i pach do moda wszystko wg przepisu i.. wszystko jest niby ok moge grac tylko jak zrobie sava i chce go wgrać to gre wywala.. :o
jakies sugestie

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:00C97CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)
juz sie poprawiam :D
Kod: Zaznacz wszystko
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 31392 files cached, 5617Kb memory used.
Init FileSystem 1.780380 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1979832 K], reserved[27344 K], committed[89912 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7714 K], process heap[1207 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1310 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 9.18.13.1407
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1896 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=184 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [109 ms]
"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 74258 K
Prefetching objects...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    12049 ms
* [prefetch] memory:  83079Kb
* phase time: 12079 ms
* phase cmem: 157337 K
SERVER: Starting...
* phase time: 74 ms
* phase cmem: 143900 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 143900 K
Loading saved game "e3re.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9226 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17410 objects are successfully loaded
* Game e3re is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\e3re.sav' (3.432s)
* phase time: 3431 ms
* phase cmem: 175069 K
SERVER: Connecting...
MaxPlayers = 32
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 175101 K
CLIENT: Connecting to localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 175126 K
Opening stream...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 175126 K
Loading CFORM...
* phase time: 4864 ms
* phase cmem: 247793 K
Loading shaders...
* phase time: 600 ms
* phase cmem: 248943 K
Loading geometry...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 487 ms
* phase cmem: 249347 K
Loading spatial-DB...
* phase time: 3592 ms
* phase cmem: 253254 K
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 110 ms
* phase cmem: 253265 K
Loading sectors  portals...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 253438 K
Loading AI objects...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 47 ms
* phase cmem: 253517 K
CLIENT: Spawning...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 648 ms
* phase cmem: 263389 K
Loading textures...
* t-report - base: 905, 267615 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1262 ms
* phase cmem: 263389 K
You are entering the Zone...
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 263389 K
* [win32]: free[1127568 K], reserved[55944 K], committed[913576 K]
* [ D3D ]: textures[277856 K]
* [x-ray]: crt heap[263389 K], process heap[7207 K], game lua[21173 K], engine lua[242 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3840 K], smem[27642 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

Ostatnio edytowany przez l2hsk 20 Mar 2013, 02:10, edytowano w sumie 2 razy
l2hsk
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Mar 2013, 05:16
Ostatnio był: 09 Paź 2016, 02:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez vandr w 19 Mar 2013, 07:42

Zastosuj się do pomarańczowo-brązowej ramki u góry strony, wtedy będziemy mogli Ci pomóc.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez kupiszczan123 w 20 Mar 2013, 17:07

Witajcie, mam pytanie odnośnie fabuły gdyż gdy mam misję aby ocalić naukowców (las/radary) dostaje info x=6 nie wiem gdzie udać się dalej.Za pomoc :wódka:
Windows 7 Ultimate 64bit SP1 Nivida Ge Force GTX 960 2GB Intel Core i5 650 3.2GHz
Awatar użytkownika
kupiszczan123
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 16 Cze 2012, 22:13
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 02:41
Miejscowość: Tam gdzie nadzieja już umarła
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 20 Mar 2013, 17:55

To x to część hasła, które ułożysz w dalszej części gry. Po prostu udaj się na miejsce katastrofy i przeszukaj wszystkie zwłoki.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Iłja w 31 Mar 2013, 01:15

Mod-koszmar. Co to samej rozgrywki i fabuły się nie wypowiadam, ale dobiła mnie soczysta kolorkowość okolic miejsca początku moda. Natychmiastowa deinstalacja i pożegnanie z modem :X
Chociaż może jeszcze do tego wrócę. Ale raczej nieprędko.
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości