Chcesz moda? Wal!

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Junx w 16 Mar 2013, 19:30

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Kudkudak w 16 Mar 2013, 19:53

Szukam linijki odpowiedzialnej za wysokość skoku(quest w Soli wymaga, ruskie moddery). Wie ktoś jaka linijka za to odpowiada?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez vandr w 16 Mar 2013, 21:01

Gamedata/Config/Actor.ltx

Linijka:

Kod: Zaznacz wszystko
jump_speed              = 7.


W razie potrzeby podciągnij nieco również tę wartość:

Kod: Zaznacz wszystko
jump_power            =   0.01
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Rozdupnik w 19 Mar 2013, 22:36

Siema,
Jest taka możliwość żeby podczas naprawy\ulepszania naszego sprzętu trzeba było troche odczekać np. podczas naprawy około 2h w grze a gdy ulepszamy to każda modyfikacja około pół godziny w grze. Tak sie zastanawiałem że oryginalnie to troche za szybko. I jeszcze jeden drobny aspekt, czy by dało rade zmienić wygląd twarzy w grze z diegtiarova na strieloka (nie to zdjęcie w ekwipunku).
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez vandr w 19 Mar 2013, 22:41

Motyw z oczekiwaniem na naprawę będzie w Mizerii 2.0

Co do drugiego pytania- jest to możliwe, wystarczy podmienić model bohatera(meshes/actors/hero/novice.ogf) na "Striełokowy".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Rozdupnik w 19 Mar 2013, 23:32

Czyli jak ten system ma być wprowadzony w misery to jest z tym dużo pieprzenia.

Który to jest model striełoka?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Junx w 20 Mar 2013, 01:26

Poszukuje tekstury do Lr 300, która pokazana jest poniżej:

Image

PS. Zależy mi na samej teksturze, ale jeżeli nie da rady samej tekstury to cały model niech będzie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez r_populik w 20 Mar 2013, 02:36

@Junx - poczekaj na Misery, bo jedna z wariacji LR300 będzie miała tę teksturę, albo napisz do autora NO, może ci ją udostępni.

@Rozdupnik
Co do podmiany modelu głównego bohatera, to nie jest to takie proste, gdyż Striełok występuje tylko bodajże w jednym modelu (z jednym kombinezonem), a głównemu bohaterowi model się zmienia w zależności od kombinezonu (a jeżeli używasz moda dynamic helmets, to nawet w zależności od hełmu).
Modele actora są w meshes\actors\stalker_hero. Tekstura twarzy Diegtiarowa to textures\act\act_faces_1_03.dds, a tekstura twarzy Strieloka to textures\act\act_faces_1_02.dds.
Masz dwa wyjścia - albo edytować modele actora podmieniając głowy, albo jedynie podmienić tekstury, przy czym możliwe, że efekt nie będzie zadowalający, bo nie wiem, czy głowy majora i Striełoka korzystają z identycznego modelu. Ale możesz spróbować, wystarczy że otworzysz w notepad++ (lub jakimś hex edytorze) każdy z ogf-ów w katalogu meshes\actors\stalker_hero, znajdziesz w każdym z otwartych plików frazę act\act_faces_1_03 i zamiast 3 na końcu wpiszesz 2 (ma być act\act_faces_1_02).

A model Striełoka to meshes\actors\stalker_neutral\stalker_neutral_nauchniy_face_2.ogf

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rozdupnik, Junx.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Rozdupnik w 20 Mar 2013, 15:37

Tak jak piszesz. Striełok ma jeden model a diegtiarov 13 więc zmiana modelu raczej nie da tego efektu jednakże, gdy podmieniłem act diegtiarova na striełoka to jest dobrze, tylko wtedy ukształtowanie twarzy zostaje z majora a skóra striełoka, ale lepsze to niż nic i tak mi sie podoba bo sie nie namęczyłem. :P
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Pangia w 20 Mar 2013, 18:36

Możesz też zrobić inaczej, a mianowicie ukryć całkowicie twarz "majora Strieloka" - poszukaj moda o uroczej nazwie "Wear Your Goddamn Helmet Mod" :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Rozdupnik w 21 Mar 2013, 15:23

Wtedy będzie hełm nosił a podmiana tekstury mnie zadowala.

Wyjaśnijcie mi jeszcze jedną no może dwie pierdoły
Żeby zwiększyć ilość życia mutantowi to trzeba zwiększyć wartość Health w pliku mutanta?
A jak chce zmienić poziomy trudności to w pliku actor trzeba zmieniać te parametry? Bo chce aby na poziomie nowicjusz i stalker był taki sam poziom trudności jak na weteranie i wtedy będą tylko dwa rodzaje poziomów trudności.

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity           = 0.3 ;0.45                                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 0.3 ;0.45
shock_immunity          = 0.3 ;0.45
wound_immunity          = 0.05 ;0.45
radiation_immunity      = 0.3 ;0.45
telepatic_immunity      = 0.3 ;0.45
chemical_burn_immunity  = 0.3 ;0.45
explosion_immunity      = 0.05 ;0.45
fire_wound_immunity    = 0.15

[actor_immunities_gd_stalker]
burn_immunity           = 0.7                               ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 0.5
shock_immunity          = 0.7
wound_immunity          = 0.15
radiation_immunity      = 0.7
telepatic_immunity      = 0.7
chemical_burn_immunity  = 0.7
explosion_immunity      = 0.15
fire_wound_immunity    = 0.5 ;0.65

[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity           = 0.85                                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 0.75
shock_immunity          = 0.85
wound_immunity          = 0.5
radiation_immunity      = 0.85
telepatic_immunity      = 0.85   
chemical_burn_immunity  = 0.85
explosion_immunity      = 0.5
fire_wound_immunity     = 0.75      

[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity           = 1.0                                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 1.0
shock_immunity          = 1.0
wound_immunity          = 0.75
radiation_immunity      = 1.0
telepatic_immunity       = 1.0
chemical_burn_immunity    = 1.0
explosion_immunity       = 1.0
fire_wound_immunity    = 1.0
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: Chcesz moda? Wal!

Postprzez Kudkudak w 21 Mar 2013, 16:24

Robisz tak. Zaznaczasz parametry z veteran:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity           = 0.85                                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 0.75
shock_immunity          = 0.85
wound_immunity          = 0.5
radiation_immunity      = 0.85
telepatic_immunity      = 0.85   
chemical_burn_immunity  = 0.85
explosion_immunity      = 0.5
fire_wound_immunity     = 0.75   


Po zaznaczeniu parametrów, kopiujesz je. Usuwasz parametry z np. novice i wklejasz je na to miejsce. Powinno wyglądać to tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity           = 0.85                                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity         = 0.75
shock_immunity          = 0.85
wound_immunity          = 0.5
radiation_immunity      = 0.85
telepatic_immunity      = 0.85   
chemical_burn_immunity  = 0.85
explosion_immunity      = 0.5
fire_wound_immunity     = 0.75     


To samo robisz dla stalker. Na wszelki wypadek zrób kopię actor.ltx.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rozdupnik.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości