[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 04 Lut 2013, 21:23

Może i w tym gameplayu nie ma nic złego, ale oni(Dezo)robią tego MODA, z naciskiem na to słowo, już około 5 lat jak wspomniał Kowek. A pewnie od innych różnić się będzie garścią map i paczką questów :f

Wiem, jestem sceptycznie nastawiony, ale to niemoralne. Kiedyś byłem pewien, że mod wyjdzie, dziś nie jestem pewien ;)

Znając życie nawet jak będzie zabugowanym gównem, wszyscy ściągną moda, który obrósł już w tyle legend ;)

Mam nadzieję że nie zawiedzie on moich oczekiwań, dość nikłych, ale skoro mają już(niby)80% moda...
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Plaargath w 04 Lut 2013, 21:49

Heh, oczekiwania mi też maleją, choć ciekawość rośnie. Czy to filmik, czy to mod, na pewno na fachową ocenę się silić nie będę, bo się tym fachowo nie zajmuję. W moim odczuciu hype wokół tego moda jest tak duży, że trudno mi nie stawiać mu najwyższych wymagań. Może płonnie, ale póki co dla mnie podstawa to nienormalny, jak się okazuje, balans i dobra, wymagająca AI. Należę do graczy, którzy takie mody próbują robić i w takie grają - kwestia gustu. Dlatego właśnie zachowanie strzelającego BTRa i reszta mnie interesują najbardziej. (StalkerCiastek: Tak strzelający, obejrzyj filmik jeszcze raz, tracery nawet masz włączone, uderzenia pocisków w ziemię i dźwięk. Poza tym, jak myślisz, po co tych dziewięciu żołnierzy tak tam sterczy i czemu NPC mówi to, co mówi? Bo dezy wymyśliły questa pod tytułem rozwal nikomu nie zawadzającą kupę złomu, na oczach conajmniej pięciu wojskowych?).
Szczególnie w świetle cytatu:
dezowave.com napisał(a):The combat AI was also tweaked a bit, as you will see in the video, we still kept it soft-core, because playability and fun is still more important.

chciałbym wiedzieć właśnie jak tę AI zmienili, bo chwalą się, że mają pomysł na balans. (Oni jeszcze nie wiedzą, że to nieistotne... :) )
Dodam jeszcze, że mi osobiście robi różnicę, kogo napotkam w zonie. Dopóki gra nie jest próbą rekonstrukcji czegoś, albo spójnie i z pomysłem zrobioną SF, nie chcę spotykać w grze komputerowej ani Dudajewa, ani Maschadowa, ani Kadyrowa, ani żadnych innych realnych postaci. Może to też po prostu kwestia świadomości tego, co kolega pokrótce przypomniał, czyli kim był Dudajew. Dla mnie to po prostu równie rażące, jakby po zonie biegali Kwaśniewski, Strugacki, Einstein czy Beethoven. StalkerCiastek, nie narzucam ani Tobie, ani nikomu innemu własnych preferencji, w mojej ocenie przedstawiłem swoje nie atakując nikogo, poproszę więc o podobne traktowanie.
Vandr - dalej będzie to samo, co wielu z nas zawsze robi po wyjściu większego moda - kilka godzin ślęczenia, żeby go dopasować "pod siebie". Ale masz rację - zamykam się już. Sam się już wkurzyłem teraz, że takie dupsy roztrząsamy z braku treści. Szkoda energii.

PS Zderzack - bardzo dziękuję.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 04 Lut 2013, 22:55

Plaargath napisał(a):Sam się już wkurzyłem teraz, że takie dupsy roztrząsamy z braku treści.


Nic więcej nam na razie nie dane roztrząsać...

Rozdupnik napisał(a):NPC gadają do siebie po angielsku. Czułem się trochę jak by połączyć stalkera z call of duty


Uff, dobrze, że to nie RPG stanowi o ewentualnej "callofdiutowatości". Język angielski :facepalm:

zderzack napisał(a):Film miał pokazywać gameplay a nie rozgrywkę.


Pędzę szukać wątku "Nasz bash". Tekst roku! :E

Co do filmu... jak dla mnie, za mało widać tego, co miałoby uczynić z LA to, czym ponoć ma być. Wiemy, że lokacje. Ok, to cieszy. Ale co jeszcze? Bo, szczerze mówiąc, z tego krótkiego filmiku nic więcej nie wynika. To może po prostu wypuścić owe lokacje, skoro zrobienie reszty nastręcza tyle trudności?

Jeszcze na koniec słówko o omawianej scence z BTRem - akurat tu wszystko jest w porządku. BTR nie jest skomputeryzowany, za działkiem siedzi jakiś człowiek, który ma określony czas reakcji. Nasz protagonista z RPGiem na ramieniu celował przez jakieś dwie sekundy. Myślę, że jest to w ferworze walki spokojnie do przyjęcia.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez zderzack w 04 Lut 2013, 23:13

utak3r napisał(a):
zderzack napisał(a):Film miał pokazywać gameplay a nie rozgrywkę.


Pędzę szukać wątku "Nasz bash". Tekst roku! :E


O, palło mi się. Chciałem napisać "Film miał pokazywać montaż z gameplaya a nie rozgrywkę.", ale skoro choć tak przyczynię się do powstawania historii portalu, to jestem za. :E . Wiesz, sam mózg nie boli.
LA będzie. LA była, jest i będzie.
Awatar użytkownika
zderzack
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 09 Lut 2008, 18:44
Ostatnio był: 03 Mar 2015, 09:01
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 19

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Plaargath w 05 Lut 2013, 00:27

utak3r napisał(a):Jeszcze na koniec słówko o omawianej scence z BTRem - akurat tu wszystko jest w porządku. BTR nie jest skomputeryzowany, za działkiem siedzi jakiś człowiek, który ma określony czas reakcji. Nasz protagonista z RPGiem na ramieniu celował przez jakieś dwie sekundy. Myślę, że jest to w ferworze walki spokojnie do przyjęcia.

Racja, konkretne argumenty Waść przedstawiasz. Mnie jednak nie przekonałeś w stu procentach. Mam trzy wątpliwości. 1) Popatrzcie na kontekst - z dialogu z NPCem wiadomo, że to jeden z wielu BTRów - cokolwiek się dzieje, chłopaki wiedzą, że jest opór. Ergo człowiek za działkiem wie i oczekuje, że będzie walka, nie może być zaskoczony. 2) Po drugie ów jegomość walczy z wojskowymi, można go zatem podejrzewać, że będzie ze strachu trigger happy, jak tylko zobaczy jakikolwiek ruch - ktokolwiek nieprzeszkolony w boju raczej będzie strzelał do cienia i zinterpretuje nawet ruszającą się trawę jako cel. 3) BTR stoi przy wyrwie w cementowym murku, za wyrwą stoi grupa żołnierzy - tu ewidentnie walka jest w toku, można zakładać, że ma działko wycelowane właśnie w tę wyrwę i czeka. Ergo znowu kwestia braku zaskoczenia i gotowości do strzału. A w takim stanie ducha dwie sekundy to jest bardzo dużo czasu.
Hehe, mistrzostwo roztrząsania (Pamiętacie - "A Pan je czy roztrząsa?"). :D Idę już spać. Dobrej nocy, stalkerzy.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez GangStarr w 05 Lut 2013, 00:39

To jest gra! tak trudno to zrozumieć?;D o realizm kłótnię robicie, ja tylko mogę się przyczepić do tego, że ten filmik jak dla mnie nic nie pokazuje, lokacje, jakąś strzelaninę, jak na tyle lat pracy... ale czego też można oczekiwać, oni nie robią nowej gry tylko mod;P
Awatar użytkownika
GangStarr
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Sty 2012, 11:10
Ostatnio był: 11 Paź 2017, 16:15
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 05 Lut 2013, 10:07

Z tym "tylko modem" bym się kłócił... przypominam po raz n-ty, że mają dostęp do źródeł silnika gry. I tylko... nie widzę tego efektów - przynajmniej na tym filmiku, który aż krzyczy "macie, nażryjcie się i odp.... się! Zarobieni jesteśmy". Po co takie filmiki? Albo coś konkretnego pokazać, albo powiedzieć "nie mamy czasu" i tyle - szkoda zachodu i nerwów - ich i naszych. Ani tu grafika powalająca (podobnie wygląda nawet mój mod) ani AI jakieś super inteligentne (tu bym śmiał powiedzieć, że mam lepsze :P ). Więc - jak już mówiłem - taki filmik jest bez sensu, bo znów tylko drażni i wcale nie tłumaczy czasu spędzonego - bo efekty widoczne dla nas są mizerne (jak na ten czas).
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Voldi, nismoztune.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 05 Lut 2013, 15:21

"Staremu" silnikowi z SOC-a dużo nie trzeba było, by wyglądało wszystko tak jak w wersji z 2004-2005. Wystarczyło przywrócić kiwanie broni na boki podczas chodzenia. :E Na szczęście dezowave się to udało, więc jakaś tam modyfikacja silnika była. Inna sprawa to dostosowanie gry do wielordzeniowych procesorów, ale tego nie możemy jeszcze doświadczyć na własnych komputerach.

Btw. trailery i gameplaye w Dx9 ssają i nie oddają tego klimatu.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez mdss w 05 Lut 2013, 16:42

xKoweKx napisał(a):Btw. trailery i gameplaye w Dx9 ssają i nie oddają tego klimatu.


:P
SSĄ

(tak - chyba chcę warna...) x)

Filmik jest ok, ale ma pewien główny problem - nic nadzwyczajnego nie pokazali... Może i takie było założenie, ale trąci to trochę pracą "na odwal". Ja też nie lubię się chwalić "półproduktem" - zdradzać tajemnic czegoś, co jest w przygotowaniu, niekompletne itd. ale Dezy osiągnęły poziom utajnienia projektu (nie-pokazywania-niczego-co-ktoś-mógłby-podpatrzyć) jakiego nie powstydziliby się agenci Pentagonu...

Niemniej miło że w końcu coś innego niż skriny... :)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ZiomB w 05 Lut 2013, 17:02

Jak były fochy że same Screeny i kalendarze to po wypuszczeniu gameplaya również zgrzyty...
Ludzie ogarnijcie się :facepalm:
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez marcel w 05 Lut 2013, 17:42

@ZiomB,

No wiesz, gdyby gameplay trzymał jakiś rozsądny poziom, to i zgrzytów by nie było. A że jest, jaki jest - IMO kiepski strasznie - to i ludzie narzekają. Ten poprzedni (sprzed roku bodaj) sprawił, że przez bity tydzień się śliniłem do LA, a później szczerze dezoworom kibicowałem. Potem mój optymizm przygasł, ale moda ani nie hejtuję, ani nie wynoszę pod niebiosa. Będzie - to super. Nie będzie - cóż, szkoda, wypijmy kolejkę za jego grzeszną duszę.
Tymczasem, ostatni filmik jakoś mnie nie oczarował, a wręcz przeciwnie. Najbardziej razi ta nieszczęsna walka, na jasny ch*j pokazywać ją zza pleców bohatera? Również ten jakże kurna taktyczny manewr z wejściem w środek grupy wrogów wygląda przeinteresująco. No i AI, czemu gościu który stał za załomem muru, za plecami Naznaczonego, nie walił do niego bez przerwy, a chował się, czekając na swoją kolej by umrzeć?
I wreszcie, nie czuję już tego klimatu. W screenach zarośniętych domków i śrubek rozsypanych po asfalcie było go więcej, niż tutaj. Rozczarował mnie ten gameplay, wolę już Edytę śpiewającą Nothing else matters.
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 05 Lut 2013, 19:33

My sami nie wiemy czego oczekujemy po Lost Alpha :D
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości