Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Postprzez Glock w 23 Sty 2013, 01:37

Czy istnieje Arsenal Mod do Czystego Nieba z lepszymi teksturami AK 74 bliżej realizmu?

Macałem w armii AKMS i wiem jak pachnie i jak wygląda. W grze irytuje mnie ryglowanie suwadła po lewej stronie. Jestem mocno praworęczny. I dlatego AK i podobne, dobrze mi się przeładowywało prawą ręką, magazynek też zmieniałem prawą, ale nie chodzi mi o magazynek tylko bardziej o tekstury AK i suwadło w grze.

Niestety cała saga Stalkera cierpi na typ "Leworęcznego" kałacha i bardzo mnie to kłuje w oczy.

Image


Dla przykładu o co mi chodzi, podaje dla porównania moje screeny z moda Winter Edition do Cienia.
Nie wspominając o samych teksturach, ryglowanie występuje zgodnie z realem po prawej stronie kałasza i łuski wylatują w prawą stronę.
ImageImageImageImageImageImage


Szukam podobnego moda dla AKSa dla Czystego Nieba. Nie potrzebuję w CS więcej zabawek w grze i w zupełności wystarczy mi do biegania po bagnach kałach.
Problem w tym, że w CS kałach nie wygląda jak kałach i chciałbym biegać po zonie z realnie wyglądająca zabawką. Potrzebuję konstruktywnej porady jak to zrobić i każda sugestia będzie dla mnie pomocna.


To mój pierwszy post więc proszę o odrobinę wyrozumiałości.
Ostatnio edytowany przez Glock 23 Sty 2013, 17:14, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Glock
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Sty 2013, 01:15
Ostatnio był: 22 Lis 2013, 18:33
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CoP?

Postprzez Junx w 23 Sty 2013, 02:44

Można by ewentualnie przenieść model z CoP [z jakiegoś moda] do CS [podstawka] to jest max roboty dla fachowca max 10 minut. Ja niestety nie mam żadnego Stalkera od GSC, ale tylko Stalker Online. Jeżeli chcesz to mogę zainstalować CS'a i Ci to zrobić.

PS. Modele z SoC nie działają w CS jak i CoP.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CoP?

Postprzez r_populik w 23 Sty 2013, 09:18

Nie jestem pewien, bo prawie nie używam Czystego Nieba, ale w Shoker Modzie dla CS powinny być ruskie bronie z prawidłowym ryglowaniem. W wersji moda dla COPa tak jest, więc podejrzewam, że dla CSa również. Kwestia ściągnięcia moda i wyciągnięcia z niego poszczególnych broni. Jak będzie ci się chciało ściągnąć tego moda, to daj znać, powiem ci co i jak trzeba zrobić.
PS Dla COPa mam gotowe AKS-y z prawostronnym ryglowaniem, dodatkowo oparte na lepszych modelach. Jak komuś by się chciało je przenieść do CS-a, to mogę podesłać.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CoP?

Postprzez Glock w 23 Sty 2013, 16:04

Junx napisał(a):Można by ewentualnie przenieść model z CoP [z jakiegoś moda] do CS [podstawka] to jest max roboty dla fachowca max 10 minut. Ja niestety nie mam żadnego Stalkera od GSC, ale tylko Stalker Online. Jeżeli chcesz to mogę zainstalować CS'a i Ci to zrobić.

PS. Modele z SoC nie działają w CS jak i CoP.


Masz racje. Modele z SoC nie działają, bo desperacko kilka razy próbowałem przenosić pliki do CS-a. Zawsze kończy się bug trapem wyrzucając grę na pulpit. Wniosek dosyć prosty – niekompatybilne skrypty, czego dowodem jest treść xray loga. Oczywiście byłbym wdzięczny jakby Tobie udało się zmontować lepsze tekstury dla AK działające w CS.

r_populik napisał(a):Nie jestem pewien, bo prawie nie używam Czystego Nieba, ale w Shoker Modzie dla CS powinny być ruskie bronie z prawidłowym ryglowaniem. W wersji moda dla COPa tak jest, więc podejrzewam, że dla CSa również. Kwestia ściągnięcia moda i wyciągnięcia z niego poszczególnych broni. Jak będzie ci się chciało ściągnąć tego moda, to daj znać, powiem ci co i jak trzeba zrobić.
PS Dla COPa mam gotowe AKS-y z prawostronnym ryglowaniem, dodatkowo oparte na lepszych modelach. Jak komuś by się chciało je przenieść do CS-a, to mogę podesłać.


Po twojej odpowiedzi, znalazłem źródło do video, gdzie w Shoker Modzie ale dla CoP, AK wygląda niebo lepiej i ryglowanie z przeładowaniem maga, co mnie szokuje, jest prawidłowe prawą ręką.



Naturalnie pomoc się przyda, bo nie byłbym pewny, po ściągnięciu moda, które pliki przenieść i czy bedą działały bez problemu z modem Clear Sky Complete v1.1.3.



Korzystając z okazji odkopałem też video o podobnym wizerunku AK74, z identycznie wyglądającym modelem AK jak na modach dla SoC. Trudno mi powiedzieć co to jest za mod dla CS-a. Autor video niestety nie odpowiada na pytania.






Interesujące są jeszcze te 2 video ale z modami dla CoP. Zastanawiam się, czy jakimś cudem może to wszystko działać na Czystym Niebie. I jakie jest źródło do tego moda dla CoP. Autor wideo ten sam jak wyżej. A chciałbym spróbować takie kombinacje AK odpalić na CS-a i osiągnąć podobny rezultat.




Gdyby udało się zrobić takie modele dla CS-a, jak na przykładzie każdego z powyższego video, to puściłyby mi zwieracze z wrażenia. Potem byłby swojskie klimaty. :E
Awatar użytkownika
Glock
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Sty 2013, 01:15
Ostatnio był: 22 Lis 2013, 18:33
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Postprzez r_populik w 23 Sty 2013, 17:42

W wolnym czasie spróbuję poprzenosić to, co mam zrobione w COPie do CSa. Jak się uda z animacjami to kwestia podmiany samego modelu nie jest żadnym problemem. Możliwe, że spodobają ci się modele, które ja zaimplementowałem. Tu masz temat ze screenami, przy czym te bronie z temat są zmirrorowane, coby działały na standardowych animacjach. Mam te same wersje z prawostronnym ryglowaniem na animacjach z Shokera.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Glock.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Postprzez Glock w 23 Sty 2013, 18:18

r_populik napisał(a):W wolnym czasie spróbuję poprzenosić to, co mam zrobione w COPie do CSa. Jak się uda z animacjami to kwestia podmiany samego modelu nie jest żadnym problemem. Możliwe, że spodobają ci się modele, które ja zaimplementowałem. Tu masz temat ze screenami, przy czym te bronie z temat są zmirrorowane, coby działały na standardowych animacjach. Mam te same wersje z prawostronnym ryglowaniem na animacjach z Shokera.


Świetna sprawa. Prześledzę ten temat i wpakuje modele na testy. Masz ode mnie Kozaka. :E


- - -

Niestety konflikt z CS-em.

Log na podstawce:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 2394.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27343 files cached 30 archives, 4864Kb memory used.
Init FileSystem 1.487161 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4023992 K], reserved[54312 K], committed[115936 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8842 K], process heap[1192 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4071 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A29]: NVIDIA GeForce GT 330M     
* GPU driver: 8.17.13.142
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2686 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [520 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 106489 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    268 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 1256 ms
* phase cmem: 97239 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1338 ms
* phase cmem: 97820 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 284 ms
* phase cmem: 97820 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'up_gr_firstab_ak74'
 

stack trace:


Podobnie na Clear Sky Complete v1.1.3
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'up_gr_firstab_ak74'

Uwagi moderatora:

Nie cytuj ostatniego posta w całości albowiem jest to bez sensu. - Wheeljack
Awatar użytkownika
Glock
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Sty 2013, 01:15
Ostatnio był: 22 Lis 2013, 18:33
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Postprzez r_populik w 23 Sty 2013, 20:00

Spokojnie, nie można tego ot tak sobie przenieść, choćby ze względu na inne sekcje ulepszeń sądząc po twoich logach. Poczekaj chwilę, popatrzę co i jak i dam znać (może od razu wrzucę modele z prawostronnym ryglowaniem)
EDIT
Masz tu link do minimoda z podmienionym AKS74, AKS74U i AKS74U Kobra. Wszystkie bronie dodane na początku gry. AKS74U Kobra nie ma oddzielnego opisu ani ikony - robiłem to na szybko i nie bawiłem się w szczegóły. Przyrządy celownicze ustawione tylko pod rozdzielczości panoramiczne. W razie pytań/problemów pisz.
http://www.mediafire.com/?uscvv9qyhwkhip7
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Jaki dobrać Mod dla AK 74 w CS?

Postprzez Glock w 24 Sty 2013, 16:27

Nie odnotowałem błędów i działa na podstawce bez problemów. Pomijając ikony na inwentarz, można by podłożyć dodatkowo dźwięk do tego moda. Próbki do odsłuchu wsadziłem TU.
Awatar użytkownika
Glock
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Sty 2013, 01:15
Ostatnio był: 22 Lis 2013, 18:33
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 47 gości