Junx napisał(a):Można by ewentualnie przenieść model z CoP [z jakiegoś moda] do CS [podstawka] to jest max roboty dla fachowca max 10 minut. Ja niestety nie mam żadnego Stalkera od GSC, ale tylko Stalker Online. Jeżeli chcesz to mogę zainstalować CS'a i Ci to zrobić.
PS. Modele z SoC nie działają w CS jak i CoP.
r_populik napisał(a):Nie jestem pewien, bo prawie nie używam Czystego Nieba, ale w Shoker Modzie dla CS powinny być ruskie bronie z prawidłowym ryglowaniem. W wersji moda dla COPa tak jest, więc podejrzewam, że dla CSa również. Kwestia ściągnięcia moda i wyciągnięcia z niego poszczególnych broni. Jak będzie ci się chciało ściągnąć tego moda, to daj znać, powiem ci co i jak trzeba zrobić.
PS Dla COPa mam gotowe AKS-y z prawostronnym ryglowaniem, dodatkowo oparte na lepszych modelach. Jak komuś by się chciało je przenieść do CS-a, to mogę podesłać.
r_populik napisał(a):W wolnym czasie spróbuję poprzenosić to, co mam zrobione w COPie do CSa. Jak się uda z animacjami to kwestia podmiany samego modelu nie jest żadnym problemem. Możliwe, że spodobają ci się modele, które ja zaimplementowałem. Tu masz temat ze screenami, przy czym te bronie z temat są zmirrorowane, coby działały na standardowych animacjach. Mam te same wersje z prawostronnym ryglowaniem na animacjach z Shokera.
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 2394.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27343 files cached 30 archives, 4864Kb memory used.
Init FileSystem 1.487161 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4023992 K], reserved[54312 K], committed[115936 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8842 K], process heap[1192 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4071 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A29]: NVIDIA GeForce GT 330M
* GPU driver: 8.17.13.142
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 2686 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file: d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\ati.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [520 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 106489 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 268 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
* phase time: 1256 ms
* phase cmem: 97239 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1338 ms
* phase cmem: 97820 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 284 ms
* phase cmem: 97820 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_firstab_ak74'
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'up_gr_firstab_ak74'
Powróć do Pytania i odpowiedzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości