Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [Powrót Szramy cz. 1]

[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 10 Sty 2013, 13:43

Jak masz zapis to się cofnij, ale nie powinno być z tym problemów. Ja normalnie wchodziłem w ten teleport i mnie przenosiło do pomieszczenia
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 10 Sty 2013, 22:55

Ok jakoś się udało. Teraz mam inne pytanie. :arrow: Czy mieliście taką sytuację,że ustawialiście teleporty między lokacjami i nie można było się teleportować z jednej lokacji do drugiej :?: Ja ustawiłem w Kordonie i w Barze. Jak chciałem się teleportować do Kordonu to wywalało mnie na jakiś budynek poza ogrodzenie w Barze. Czy jest to jakiś błąd czy po prostu nie można teleportować się między lokacjami :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2013, 14:03

Teleporty działają parami na danej mapie - czyli np. w kordonie możesz ustawić pierwszy przy wejściu na wysypisko a drugi np. w opuszczonej fabryczce (zadanie na Żwawego z podstawki) - pomiędzy mapami nie działają.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 11 Sty 2013, 20:25

To szkoda że nie ma takiej możliwości,bo to z pewnością ułatwiło grę. A może jest w tym modzie urządzenie do teleportacji do zdobycia :?:
I mam jeszcze jedno pytanie :arrow: gdzie znajduje się schowek Siemieckiego :?: Wiem że w Czerwonym Lesie na Radarze gdzieś,ale konkretnie gdzie go szukać :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2013, 21:32

Tuż obok klondike-a artefaktów - Jak przejdziesz przez dziurę w ogrodzeniu - gdzie niedaleko na pieterku siedzi w podstawce snajper (obok tego snajpera są zakodowane drzwi) i pójdziesz w stronę zniszczonego helikoptera, to na jego wysokości skręcasz w prawo i idziesz pod skałę - tam pod świerkiem jest zakodowana skrzynia. Tylko nie bierz czasem żadnego PDA ze schowka.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 11 Sty 2013, 23:15

ok. dzięki. Jutro sobie to poszukam ;)

Mam mały problem, A mianowicie jestem na bagnach i szukam małej wyspy na której są 2 krzaki a po między nimi schowek z dokumentami i bronią, a mój problem polega na tym że nie mogę doszukać się tej wyspy. Proszę o jakieś foto z namiarem.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez mCq w 25 Sty 2013, 17:20

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl 1.0004\gamedata\scripts\amk.script:843: attempt to index global 'escape_dialog' (a nil value)
 

stack trace:

Bugtrap zaraz po uruchomieniu nowej gry. Edytowałem w pliku escape_dialog.script sekcje (są to linie 173-186):
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)
    dialogs.relocate_money(second_speaker, 300, "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_toz34", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "treasure_item", "in")
end

zmieniając na:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)
    dialogs.relocate_money(second_speaker, 300, "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "militaryspec_outfit", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_aug_a1", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_spas12_m1", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_m4_a1, "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_12x70_kart", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
ammo_5.56x45_ap", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
medkit_scientic", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "
treasure_item", "in")
end

Jakiś czas temu wywaliłem tego moda w cholerę bo skrypty nie działały tak jak powinny (czytaj - czasami po prostu się nie włączały). Teraz na nowo chciałbym to odpalić tyle że nie zamierzam na nowo zdobywać wyposażenia bo poziom trudności jest tutaj co najmniej wku*wiający. Co robię źle? Co mam edytować żeby dostać inne graty od Sida na początku lub po znalezieniu jego głowy?
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez nelson82 w 25 Sty 2013, 18:49

Na moje oko powinno być first_speaker zamiast second_speaker
Mniej więcej coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
dialogs.relocate_item_section(first_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(first_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(first_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")

Ale log wskazuje na plik amk.scripts i linjkę 843, która wygląda tak
Kod: Zaznacz wszystko
escape_dialog.have_a_art()
czyli odnosi się do tej saekcji w pliku escape_dialog.scripts
Kod: Zaznacz wszystko
function have_a_art()
    local actor = db.actor
    if actor ~= nil and actor:object("sidor_head") ~= nil and actor:dont_has_info("test_quest_art_vziat") then
actor:give_info_portion("test_quest_art_vziat")
    end
end
Nie jestem pewien, czy na końcu nie powinno być jedno end.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez mCq w 26 Sty 2013, 00:07

Domyślnie sekcja wygląda następująco:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
function transfer_deneg(first_speaker, second_speaker)
    dialogs.relocate_money(second_speaker, 300, "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_toz34", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
    dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_12x70_buck", "in")
        dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "treasure_item", "in")
end

...i działa także nie sądzę żeby w tym leżał problem. Pokombinuję jeszcze i dam znać o efektach.

edit. 31.10.2013
Cały sęk tkwił w tym:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_m4_a1, "in")

zapomniałem dodać w jednej linijce cudzysłowia
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_m4_a1," "in")

:facepalm:
Ostatnio edytowany przez mCq 31 Paź 2013, 13:08, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez grzegosz w 11 Lut 2013, 23:48

Hej. Mam problem z SWD Tygrys - w grze jest traktowany jak lornetka - w zasobniku jest pokazane tylko "SWD Tygrys", nie ma ilości i rodzaju amunicji, a gdy naciskam klawisz strzału, to następuje przybliżenie, tak samo, jak gdy nacisnę klawisz celownika. Co prawda misję ze snajperem zaliczyłem za pomocą lornetki i granatnika, ale szkoda takiego cudeńka nie wykorzystać:) Aha, gdy zdobyłem od jakiegoś wroga zwykłe SWD, to działa normalnie, bez problemów. Jakieś sugestie?
grzegosz
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 01 Lut 2010, 23:50
Ostatnio był: 01 Wrz 2015, 23:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 12 Lut 2013, 02:05

A scaliłeś katalog bin ze swoim w grze? Tam są przerabiane pliki które za to odpowiadają. Wklej katalog bin z moda do swojego folderu z grą i jak system zapyta czy zamienić pliki daj tak na wszystkie
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez grzegosz w 12 Lut 2013, 10:52

Tak, wszystkie foldery poscalałem przy instalacji moda (według instrukcji), inaczej mi gra nie odpalała. Ale jeszcze raz ściągnę moda i spróbuję od nowa go zainstalować.

O, a teraz się pojawiła ciekawostka - lecąc helikopterem zginąłem, gdy heli zaczął strzelać do czegoś (chyba psów) z rakiet. Gdy wczytuję sejwy automatyczne - wywala do pulpitu. Gdy wczytuję save między likwidacją najemników a pogadaniem z Dimakiem, też wywala - w obu przypadkach gra pięknie się ładuje, i dopiero na koniec, gdy już całość jest załadowana ekran wczytywania znika i pojawia się komunikat o błędzie. W obu przypadkach brak loga.
grzegosz
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 01 Lut 2010, 23:50
Ostatnio był: 01 Wrz 2015, 23:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość