[Shoker Weapons Mod] by Shoker

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 16 Lis 2012, 17:22

Sprawdziłem linki i czas odlicza u mnie normalnie, można pobierać bez problemów.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez gitmajones w 18 Lis 2012, 13:07

Mam pytanko czy mod zmienia coś że jest więcej npc i mutantów w grze bo jak go zainstalowałem i dodatkowo atmosfear to jest ich więcej nie wliczając zombie bo to przez mod od cromma czy przez to że gram na poziomie weteran ?
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 18 Lis 2012, 13:21

Mod ingeruje tylko w bronie. Może to zależeć od poziomu trudności.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gitmajones.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Lebrenekka w 10 Gru 2012, 20:46

Mam małe pytanie odnośnie amunicji .50 AE do DE, bo można ją "wydobyć" tylko z trupów... Może ktoś wie czy można ją gdzieś dostać? Albo chociaż jak przekombinować w plikach żeby mieć jej więcej (w pytę dużo). za pomoc leci :wódka:

Odświeżam, proszę bardzo o pomoc kogoś kto wie gdzie amunicja .50 AE występuje, lub jak ew można ją dodać do któregoś z handlowców.
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez NAJUMNIK w 14 Gru 2012, 16:33

Zadam tutaj pytanie, bo na SB ni hu hu nikt mi nie chciał odpowiedzieć :)
"Panowie stalkierzy, mam pytanie: Jak zmienić odległość od NPC (tak żeby było się bliżej nich po podejściu do nich) w Shoker Weapons Mod?"
Jak by było można to poprosił bym pliczek ze zmienioną wartością, bo ni cholery nie mogę dojść gdzie to jest i z czym to się "je" :)
"gra jest słaba, najgorsza gra w jaką grałem, bo w ogóle... no przez ten dubling, w ogóle grafika też słaba, gra słaba" Klocuch12 o S.T.A.L.K.E.Rze
NAJUMNIK = Rammcio z 1st Polish Armoured Division (World of Tanks)
NAJUMNIK
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Mar 2010, 22:03
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 13:34
Miejscowość: Wielichowo
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Junx w 14 Gru 2012, 17:16

Ale o co kaman? Że niby broń była "bliżej" nas?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Gizbarus w 14 Gru 2012, 17:25

Może mu chodzi o tą "niewidzialną strefę" wokoło npc, która uniemożliwia zbyt bliskie podejście do kogoś?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez NAJUMNIK w 14 Gru 2012, 18:42

Gizbarus napisał(a):"niewidzialną strefę"

Tak, właśnie o to mi chodzi. Już nerwicy pańskiej dostaje od tego pola siłowego! Ani przejść, ani pocałować w d**ę :( Pomoże mi ktoś z tym? :wódka:
"gra jest słaba, najgorsza gra w jaką grałem, bo w ogóle... no przez ten dubling, w ogóle grafika też słaba, gra słaba" Klocuch12 o S.T.A.L.K.E.Rze
NAJUMNIK = Rammcio z 1st Polish Armoured Division (World of Tanks)
NAJUMNIK
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 02 Mar 2010, 22:03
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 13:34
Miejscowość: Wielichowo
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Gizbarus w 14 Gru 2012, 19:32

Hm, z tego co pamiętam, nie dało się tego zmienić - ale mogę się mylić, może któryś z moderców coś wynalazł przez czas mojej absencji.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez massio68 w 30 Gru 2012, 12:24

Ja nie mam celowników optycznych znacz nie mam tych czerwonych znaczników w środku celownika.
massio68
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Sie 2012, 22:17
Ostatnio był: 28 Gru 2013, 11:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez n1ck w 03 Sty 2013, 12:32

Musi być... może po prostu używasz magnifiera - to urządzenie jedynie daje większe powiększenie, musi być używane z innym celownikiem optycznym np. EOTech tak jak tutaj
http://images1.opticsplanet.com/750-500 ... nifier.jpg
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [Shoker Weapons Mod] by Shoker

Postprzez Naznaczony221 w 18 Sty 2013, 14:25

Witam.
Pytanie odnośnie moda.A mianowicie: co to są BumpMapy??
Sorki ale jestem zielony w tym temacie.
Pozdrawiam
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość