przez Plaargath w 01 Lis 2012, 22:08
Dzięki, Panowie. Tak, chodziło mi o to, co, Nelson, piszesz. Dodawanie każdej rzeczy przez Wilka już mi się sprzykrzyło. Finalnie chcę na samym początku zespawnowanć Naznaczonego w samym swetrze, głodnego, z połową HPków. Po pierwszej rozmowie Sid daje namiar na skrzynię, która tam leży obok - tam jest kilka pierdół typu lornetka, kompas, kurtka gorsza niż ta z vanilli, spleśniała kiełbasa (odbierająca po kilku minutach healtha, hahaha!) etc. Ponadto w finalnym zamyśle moda, którego sobie powoli ciupę, jest patent, że na samiutkim początku jest konkurencyjny quest, którego wybranie uniemożliwia spotkanie Wilka, a już na pewno sensowność faktu, że miałby cokolwiek Naznaczonemu sprezentować. W skrócie mówiąc - chcę na samym początku zmusić gracza, żeby musiał faktycznie zawalczyć o możliwość wyjścia w zonę, a każda ścieżka coś łatwi, a coś innego utrudni. Cóż, rozgadałem się. Anyway - wielkie dzięki za hinty.
Merkantylizm, srerkantylizm.