[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mdss w 13 Wrz 2012, 09:08

Dzięki, ale coś nie do końca o to chodziło...

To jest parametr inercji kamery (bezwładności) a mi chodziło o zwiększenie efektu kołysania bronią podczas chodzenia - o wyraźniejszą imitację chodu, bo obecnie prawie jej nie ma. Widoczna na ekranie broń prawie się nie porusza, a w oryginale ów efekt ruchu był bardzo wyraźny.

Tego szukam :)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez r_populik w 13 Wrz 2012, 09:50

A to już jest raczej kwestia zastosowania w tym modzie submoda pt. S.T.A.L.K.E.R Re-Animation Project, który wprowadza nowe animacje broni. Możesz go przy odrobinie nakładów pracy własnej wywalić, ale ja osobiście uważam, że nowe animacje są ciekawsze.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mdss w 13 Wrz 2012, 10:19

[shout mode=on] NIE O ŻADNE ANIMACJE MI CHODZI, TYLKO ZWYKŁE MACHANIE SPLUWĄ KIEDY IDĘ! :kotek: [shout mode=off]

;)

Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć, no...
Trzymana broń się prawie nie porusza kiedy idę i wygląda to nienaturalnie. Na prawdę to kwestia jakiś animacji, a nie zwykłego parametru bujania/podskakiwania/kołysania ręką z giwerą podczas ruchu?... :(
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez atikabubu w 13 Wrz 2012, 10:24

Będzie w LA :caleb:
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez vandr w 13 Wrz 2012, 10:25

Przecież Ci napisał kolega wyżej, że to zależy od animacji, a mianowicie huda danej broni. Jeśli chcesz bujanie broni- musisz wrzucić chociażby takiego wspomnianego wyżej Re-Animation Project.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mdss w 13 Wrz 2012, 10:40

No ok, nie spodziewałem się, że to kwestia animacji broni...
Byłem pewien że da się to zwykłym parametrem zmienić - zwracam honor.

Dziękuję zatem za odpowiedź i proponuję Kozaczka na zgodę :)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez vandr w 13 Wrz 2012, 12:12

Gdyby się dało takie rzeczy zmieniać parametrem- olaboga, ale byłbym szczęśliwy...:)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Błąd w bibliotece xrCore.dll

Postprzez trove w 22 Wrz 2012, 09:06

Witam!

Chciałem zainstalować dodatek Complete 2009 do ShoC'a, ale przy próbie uruchomienia gry wyskakuje błąd

Kod: Zaznacz wszystko
Nie znaleziono punktu wejścia procedury
?logfile@@@3v$xr_vector@vshared_str@@V?$xalloc@vshared_str@@@@@@A w bibiotece xrCore.dll


Nic nie zapisuje się do loga. Gra z eXtra Klasyki, po instalacji spatchowana do 1.0006, dlatego downgrade'owałem do 1.0001, a następnie zainstalowałem patcha 1.0003->4->5.
trove
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 29 Lip 2010, 21:27
Ostatnio był: 23 Lis 2013, 22:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Błąd w bibliotece xrCore.dll

Postprzez nelson82 w 22 Wrz 2012, 09:22

Czy w skład moda Complete 2009 nie wchodził czasem folder bin wraz z jakimś plikiem? Jeżeli wchodził a Ty dodając moda nadpisałeś jakiś plik z folderu bin to właśnie takiego loga bym się spodziewał.
P.S. Patchując grę (w górę) nie musisz instalować wszystkich patchy po kolei (chronologicznie), wystarczy instalacja tego który Cię interesuje.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Błąd w bibliotece xrCore.dll

Postprzez trove w 22 Wrz 2012, 09:54

Nie wiem, czy coś było do bin rozpakowywane - instalowałem moda z pliku .exe. Pobiorę archiwum i sprawdzę, czy jest tam coś do podmieniania w bin.
trove
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 29 Lip 2010, 21:27
Ostatnio był: 23 Lis 2013, 22:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez kyle27 w 14 Paź 2012, 21:07

Czy ktoś wie jak zainstalować ten mod na wersji Steam (angielska wersja językowa)? Po odpaleniu instalatora dostaję komunikat pt. "Setup could not find your installation of...".
Mod jest w wersji 1.4.4 a gra 1.0.0.5 czyli tak jak być powinno.

PS.
Już sobie poradziłem. Nie wiedziałem, że oprócz wersji .exe jest też wersja .7z.
Wszystko śmiga tylko wydajność poniżej oczekiwań. :/
kyle27
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2010, 20:56
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 21:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Jarexxx w 10 Lis 2012, 14:07

Długo nie grałem, pomyślałem sobie, że jak mam lepszy sprzęt, to rzucę się na complete.
Pobrałem przez p2p, bo z downloadu stalkera idzie sobie te 500 MB ... idzie, i nagle pobrano, ja zonk, co tak szybko?
A tu pobrane np. 130 MB i niby już pobrało ... i tak z każdym modem który pobieram z naszego downloadu... wtf?
Ale nie w tym rzecz, pobrałem 1.4.4, mam wersje stalkera 1.0006 (instaluje się taka od razu).
Zainstalowałem moda, wszystko wydaje się być ok, odpalam ... nawet intro nie ma, od razu bugtrap do pulpitu, a w logu xray nie ma nawet FATAL ERROR.
Myślałem że chodzi o wersję językową, ale to też nic nie dało, żadne zmiany.
Dodałem do skrótu stalkera -nointro ... no i lipa, to dodałem jeszcze -noprefetch ... i lipa.
Ktoś wie o co może biegać?
Ale jak ktoś chce loga to prosze bardzo
:

* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S3, 2992.00 mhz, 105-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30241 files cached, 5489Kb memory used.
Init FileSystem 2.115553 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1981360 K], reserved[27848 K], committed[87880 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7211 K], process heap[1139 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68D8]: ATI Radeon HD 5670
* GPU driver: 6.14.10.7270
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1108 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=84 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_opt.xml] returns [ui_mm_opt.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_keybinding.xml] returns [ui_keybinding.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 84210 K
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
Input: 1
Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Wklejam cały w spojlerze, bo troche tego jest a nie wiem kogo co konkretnie interesuje jeżeli brak tam fatal erroru.
Aha, jak zmieniłem w fsgame gamedata na false, to dalej to samo, a błędy wynikają z podmienionych plików .bin
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości