Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
To jest parametr inercji kamery (bezwładności) a mi chodziło o zwiększenie efektu kołysania bronią podczas chodzenia - o wyraźniejszą imitację chodu, bo obecnie prawie jej nie ma. Widoczna na ekranie broń prawie się nie porusza, a w oryginale ów efekt ruchu był bardzo wyraźny.
A to już jest raczej kwestia zastosowania w tym modzie submoda pt. S.T.A.L.K.E.R Re-Animation Project, który wprowadza nowe animacje broni. Możesz go przy odrobinie nakładów pracy własnej wywalić, ale ja osobiście uważam, że nowe animacje są ciekawsze.
[shout mode=on] NIE O ŻADNE ANIMACJE MI CHODZI, TYLKO ZWYKŁE MACHANIE SPLUWĄ KIEDY IDĘ! [shout mode=off]
Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć, no... Trzymana broń się prawie nie porusza kiedy idę i wygląda to nienaturalnie. Na prawdę to kwestia jakiś animacji, a nie zwykłego parametru bujania/podskakiwania/kołysania ręką z giwerą podczas ruchu?...
Przecież Ci napisał kolega wyżej, że to zależy od animacji, a mianowicie huda danej broni. Jeśli chcesz bujanie broni- musisz wrzucić chociażby takiego wspomnianego wyżej Re-Animation Project.
Nie znaleziono punktu wejścia procedury ?logfile@@@3v$xr_vector@vshared_str@@V?$xalloc@vshared_str@@@@@@A w bibiotece xrCore.dll
Nic nie zapisuje się do loga. Gra z eXtra Klasyki, po instalacji spatchowana do 1.0006, dlatego downgrade'owałem do 1.0001, a następnie zainstalowałem patcha 1.0003->4->5.
Czy w skład moda Complete 2009 nie wchodził czasem folder bin wraz z jakimś plikiem? Jeżeli wchodził a Ty dodając moda nadpisałeś jakiś plik z folderu bin to właśnie takiego loga bym się spodziewał. P.S. Patchując grę (w górę) nie musisz instalować wszystkich patchy po kolei (chronologicznie), wystarczy instalacja tego który Cię interesuje.
Czy ktoś wie jak zainstalować ten mod na wersji Steam (angielska wersja językowa)? Po odpaleniu instalatora dostaję komunikat pt. "Setup could not find your installation of...". Mod jest w wersji 1.4.4 a gra 1.0.0.5 czyli tak jak być powinno.
PS. Już sobie poradziłem. Nie wiedziałem, że oprócz wersji .exe jest też wersja .7z. Wszystko śmiga tylko wydajność poniżej oczekiwań.
Długo nie grałem, pomyślałem sobie, że jak mam lepszy sprzęt, to rzucę się na complete. Pobrałem przez p2p, bo z downloadu stalkera idzie sobie te 500 MB ... idzie, i nagle pobrano, ja zonk, co tak szybko? A tu pobrane np. 130 MB i niby już pobrało ... i tak z każdym modem który pobieram z naszego downloadu... wtf? Ale nie w tym rzecz, pobrałem 1.4.4, mam wersje stalkera 1.0006 (instaluje się taka od razu). Zainstalowałem moda, wszystko wydaje się być ok, odpalam ... nawet intro nie ma, od razu bugtrap do pulpitu, a w logu xray nie ma nawet FATAL ERROR. Myślałem że chodzi o wersję językową, ale to też nic nie dało, żadne zmiany. Dodałem do skrótu stalkera -nointro ... no i lipa, to dodałem jeszcze -noprefetch ... i lipa. Ktoś wie o co może biegać? Ale jak ktoś chce loga to prosze bardzo
Wklejam cały w spojlerze, bo troche tego jest a nie wiem kogo co konkretnie interesuje jeżeli brak tam fatal erroru. Aha, jak zmieniłem w fsgame gamedata na false, to dalej to samo, a błędy wynikają z podmienionych plików .bin