paintball_0 napisał(a):Wczesna faza produkcji, a szykują się na przyszły rok?
Szpagin napisał(a):@paintball: a skąd wiesz, ile już zostało zrobione? Pierwsze informacje o grze pojawiły się w maju, pewnie właściwe prace rozpoczęto kilka miesięcy wcześniej. Silnik to prawdopodobnie zmodyfikowana wersja engine'u z poprzednich gier studia, więc jego opracowanie nie zabrało zbyt wiele czasu. Twórcy mają jeszcze wiele czasu na dokończenie produkcji.
Szpagin napisał(a):Swoją drogą: czemu Nuclear Union będzie kolejną wschodnią grą post-apo, w której znajdą się anomalie (po serii Stalker i Metro 2033)?
Eleventh napisał(a):(...) czegoś mi brakuje... Czego?
Szarego i ponurego klimatu rodem z naszego S.T.A.L.K.E.R'a
paintball_0 napisał(a):Fabularnie DayZ wygląda tak: jest mapa, jesteś ty, są zombie. Przeżyj. Naprawdę nie śledzę na bieżąco prac nad tym modem, ale z tego co wiem, koleś nie przystawia się robienia w nim fabuły. Nuclear to RPG. Fabuła, współczynniki, rozwój postaci, ekspy, looty, dzikie węże, mnóstwo mniejszych i większych dupereli, które trzeba wykonać, żeby gierka była interesująca. To nie to samo, co czysty sandbox. Dlatego się dziwię, że chcą się uwinąć w rok.
paintball_0 napisał(a):Z tego co rozumiem oni cały czas robili strategie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości