[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 03 Sie 2012, 09:49

Kiedy ja nie od gadania tylko od roboty :)

A chwali się już dość 'ładnie' Aaroe - biorąc pod uwagę skalę Misery i niektórych innych projektów na ModDB (duża część to praktycznie nowe gry z levelami, modelami, fabułą itd.) to plasowanie się w pierwszej 10-tce jest wręcz zawstydzające.

Niemniej ciśniemy - miejmy nadzieję, że uda się wypuścić coś co dorośnie do hypu który został wygenerowany kilkoma sprytnymi trikami w Photoshopie ;)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 05 Sie 2012, 18:20

Cromm Cruac napisał(a):A na razie do pobrania Texture Optimization Pack dający ok 10-15% FPSów więcej w starym MISERY.

Czy to możliwe, że po wrzuceniu tego widać miejsca łączenia ścian skyboksa ?
ImageImageImage
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez tomasz4815 w 05 Sie 2012, 20:26

Ej @Populik dawałeś na to AF3?
W sensie, że AF3 + Texture Optimization Pack?
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 404
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 03:16
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 07 Sie 2012, 11:40

Tekstury z paczki optymalizacyjnej nadpisałem nad tymi, które miałem wcześniej, już nie pamiętam, czy było to zwykłe AF3, czy to zmodyfikowane pod Misery. A co za różnica, skoro tak czy owak nadpisałem ?
EDIT
Znalazłem zrąbaną teksturę: sky\af3_partly\17-00.dds. Miała ona takie paski szerokości 1 piksela na prawych skrajach poszczególnych ścian.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tomasz4815.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 08 Sie 2012, 07:44

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Boro89 w 08 Sie 2012, 11:45

Witam, gram w tego moda od kilku dni i wkurzaja mnie te smugi kiedy chodzimy w masce które pliki przerobić, żeby zniknęły? . Pozdrawiam
Boro89
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 08 Sie 2012, 11:40
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 15:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 08 Sie 2012, 12:05

Jakie smugi ? Chodzi ci o to, że widok jest ograniczony przez elementy maski i chcesz mieć widok w masce taki jak bez maski ? Spróbuj w pliku gamedata\configs\misc\dinamic_hud.ltx tam, gdzie jest:
Kod: Zaznacz wszystko
[main]
suithud_enable = 1

zamiast 1 wpisać 0. Jak to nie wypali, to w gamedata\textures\dinamic_hud otwieraj pliki z hud w nazwie i kasuj ich zawartość (ctrl+alt i del). Jak nie wiesz, jak się otwiera i edytuje tekstury, poczytaj o tym na mod.stalker.pl.
:arrowd: EDIT no tak, jeżeli chodzi ci o smugi oddechu, to tak jak poniżej, ale najpierw spróbuj w dinamic_hud.ltx zmienić w blurs_enable 1 na 0. Powinno zadziałać, a zawsze to mniej roboty, niż z edycją tekstur.
Ostatnio edytowany przez r_populik, 08 Sie 2012, 12:09, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 08 Sie 2012, 12:06

Jeżeli się nie mylę chodzi o to breath1.dds do breath5.dds textures\dinamic_hud\

Najlepiej to dać "puste" tekstury, czyli wymazać zawartość danej tekstury.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez Boro89 w 09 Sie 2012, 15:01

r_populik napisał(a):Jakie smugi ? Chodzi ci o to, że widok jest ograniczony przez elementy maski i chcesz mieć widok w masce taki jak bez maski ? Spróbuj w pliku gamedata\configs\misc\dinamic_hud.ltx tam, gdzie jest:
Kod: Zaznacz wszystko
[main]
suithud_enable = 1

zamiast 1 wpisać 0. Jak to nie wypali, to w gamedata\textures\dinamic_hud otwieraj pliki z hud w nazwie i kasuj ich zawartość (ctrl+alt i del). Jak nie wiesz, jak się otwiera i edytuje tekstury, poczytaj o tym na mod.stalker.pl.
:arrowd: EDIT no tak, jeżeli chodzi ci o smugi oddechu, to tak jak poniżej, ale najpierw spróbuj w dinamic_hud.ltx zmienić w blurs_enable 1 na 0. Powinno zadziałać, a zawsze to mniej roboty, niż z edycją tekstur.


tak chodziło mi o ograniczenie widoku przez elementy maski, zrobiłem jak mówiłeś zamiast 1 zmieniłem na 0 i jest jak należy, dzieki za pomoc, pozdrawiam i udanych łowów Stalkerze;)
Boro89
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 08 Sie 2012, 11:40
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 15:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez tomasz4815 w 09 Sie 2012, 16:42

Ma ktoś link do spolszczenia? Bo to spolszczenie z 26 strony nie działa, znaczy link nie działa.
I czy wyszło jakieś inne "pełniejsze" spolszczenie?
===
Dobra to teraz czas na pytania z dupy wzięte:

1) Jak przywrócić oryginalny kursor?
2) Z tego co wiem mod nie ingeruje w fabułę. Czy da się uniknąć zangielszczania dialogów itp.?
3) Czy da się jakoś "przybliżyć oko do broni"? Bo na normalnym misery widać prawie całą kolbę (podczas normalnego trzymania broni- nie celowania). W trybie celowania przez muszkę jest ok ale w normalnym trybie nie.
Dla niekumatych: Chodzi mi żeby było tak, a nie tak.
4) Czy są chociaż angielskie opisy do nowych broni?
5) Jak przywrócić Mircia Uttę?
6) Czy jakbym wywalił (nowe bronie) prawie wszystko zostawiając tylko tekstury, A-life, dźwięki, poziomy trudności i configi (broni, apteczek itp.) to "waniliowe" bronie miały by normalne opisy i wszystko wraz z dialogami byłoby po polsku? Bo sądzę, że gdybym same tekstury zostawił to innych zmian w grze oprócz tekstur bym nie zauważył?
7) Co tak z grubsza dają patche 1.5 i 1.6? Nie chcę listy zmian tylko waszą opinię.
8) Czy trzeba/można zainstalować AF3 na to misery i dodatkowo te najnowsze Optimizatioin Teksures Pack?
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 404
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 03:16
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 09 Sie 2012, 19:49

To niepełne spolszczenie gdzieś mam. Poszukam, jak znajdę, to odświeżę link. A tymczasem:
1. Co masz na myśli pisząc kursor ?
2. Da się, mod nie ingeruję w fabułę, w dialogach są nieznaczne zmiany, nie licząc tego, że zostały przeredagowane.
3. W konfigu broni w sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
position                = -0.026, -0.178, 0.0

spróbuj zwiększyć o ok. 0.01 pierwszą wartość
4. W tym niepełnym spolszczeniu były angielskie opisy do nowych broni.
5. kwestia wrzucenia do gamedaty plików z oryginału z katalogu sounds\characters_voice\scenario
6. niezbyt zrozumiałe pytanie, ale wywalenie z Misery nowych broni to na moje oko sporo roboty. Język opisów zależy tylko od tego, co jest w gamedacie w katalogu configs\text\. Wywalenie broni nie ma tu nic do rzeczy.
7. a co to za patche ? Nic mnie o nich nie było wiadomo. Chyba jakieś nieoficjalne.
8. AF3 już jest zaimplementowany do Misery, więc niewykluczone, że proste nadpisanie coś popieprzy. Możesz próbować łączyć na piechotę, jak ci bardzo zależy. A paczkę optymalizacyjną nadpisujesz, kiedy chcesz.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tomasz4815.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 09 Sie 2012, 20:11

Jeżeli chodzi o dialogi to możesz wrzucić z oryginalnej gamedaty i nie powinieneś mieć poważnych problemów, tylko mogą Ci się nie zgadzać że tak powiem "wartości pieniężne" - czyli będzie jakaś różnica pomiędzy tym co mamy dostać według twórców gry a twórców moda.
A co do polonizacji:
Rumcajs93 napisał(a):Może to przez to że mod jest po angielsku.
Masz tu moją "roboczą" polonizację - ogólnie nie jest ona zła tylko jej mankamentem jest to iż cyfry mogą Ci się trochę nie zgadzać z grą - np.: w dialogu z Wano według tekstu polonizacji jest mowa o 5000Ru, podczas gdy w grę wchodzi 2500Ru.
http://speedy.sh/Sgmab/Polonizacja.rar
Zawartość RARa wrzucasz do \S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\text\


jest ona wciąż na speedyshare tylko tam ustawili tak że tylko premium może pobierać plik, nie wiem czemu... a kopii na dysku nie mam.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości