[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 30 Lip 2012, 23:42

Gdy dodałem do samego all spawna te sekcje i skompilowałem go oraz wkleiłem go do folderu spawn zacząłem nową gre i przez ok. tygodnia w zonie nie było żadnych emisji i psi storm, były tylko opady których nie zdążyłem wypróbować bo czas miałem ustawiony na 800 :D

Zmniejszyłem trochę czas na 300 i uważnie obserwowałem. Kilka dni w zonie mijało i nie było nawet opadów chemicznych\radioaktywnych. Chyba na samym all.spawnie się nie obejdzie, oglądałem te dwa pliki żeby zobaczyć wzór jak są dodane na innych mapach ale tam skrypty są jakieś dziwne i niezrozumiałe jak dla mnie, ja nawet nie wiem co ja mam tam dodać już nie mówiąc w której linijce.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 01 Sie 2012, 14:18

Przecież Ci napisałem:
Cromm Cruac napisał(a):Po skompilowaniu all.spawna trzeba te miejsca ukrycia dopisać do surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx. Np.
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
...
pri_surge_hide_a28_2
pri_surge_hide_a17
pri_surge_hide_b36

;Agroprom
agr_vibros
agr_vibros_0000
...
agr_vibros_0009


Na jakim levelu to obserwowałeś? Na vaniliowych czy na jakimś dodanym. Jeśli nie dodałeś kryjówek do surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx (tak jak w przykładzie) to żaden z eventów nie wystąpi. I to nie są skrypty tylko konfigi (rozrzerzenie ltx)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 01 Sie 2012, 17:55

Obserwowałem to w kordonie. Plik surge_manager i fallout_manager mają wyglądać tak?

Kod: Zaznacz wszystko
function get_falloutType()
   local m = get_fallout_manager()
   return m.falloutType
end

function get_task_title()
   local title = ""
   local m = get_fallout_manager()
   if(actor_in_cover()) then
      title = "hide_from_fallout_"..m.falloutType.."_name_2"
   else
      title = "hide_from_fallout_"..m.falloutType.."_name_1"
   end
   return title
end

function get_task_descr()
   local descr = ""
   local m = get_fallout_manager()
   if(actor_in_cover()) then
      descr = game.translate_string("hide_from_fallout_"..m.falloutType.."_descr_2_a")
   else
      descr = game.translate_string("hide_from_fallout_"..m.falloutType.."_descr_1_a")
   end
   return descr
end

function get_task_target()
   local m = get_fallout_manager()
   if(actor_in_cover()) then
      return nil
   end
   return m:get_nearest_cover()
end

pri_surge_hide_a28_2
pri_surge_hide_a17
pri_surge_hide_b36

;Agroprom
agr_vibros
agr_vibros_0000
agr_vibros_0001
agr_vibros_0002
agr_vibros_0003
agr_vibros_0004
agr_vibros_0005
agr_vibros_0006
agr_vibros_0007
agr_vibros_0008
agr_vibros_0009


jest to kawałek tego pliku dodałem to na koniec.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 01 Sie 2012, 18:19

:facepalm: Chłopie czytajże to co piszę! Trzeci raz i ostatni powtarzam:
surge_manager.LTX i fallout_manager.LTX nie surge_manager.script i fallout_manager.script
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 01 Sie 2012, 19:30

Zrobiłem tak jak mówisz. Tak to wygląda

Kod: Zaznacz wszystko
;jupiter
jup_surge_hide_a10
jup_surge_hide_a12
jup_surge_hide_a6
jup_b15_sr_light
jup_surge_hide_b1
jup_surge_hide_b1_2
jup_surge_hide_b16
jup_surge_hide_b200
jup_b200_surge_hide_2
jup_b200_surge_hide_3
jup_b200_surge_hide_4
jup_b200_surge_hide_5
jup_surge_hide_b202
jup_surge_hide_b203
jup_surge_hide_b205
jup_surge_hide_b207
jup_surge_hide_b208
jup_surge_hide_b208_2
jup_surge_hide_b214
jup_surge_hide_b219
jup_surge_hide_b41
jup_surge_hide_b47
jup_a9_surge_hide
jup_surge_hide_b8
jup_surge_hide_a9
;pripyat
pri_surge_hide_a15
pri_surge_hide_a16
pri_surge_hide_b304
pri_surge_hide_b304_2
pri_surge_hide_b35
pri_b35_mercs_surge_hide_1
pri_b35_mercs_surge_hide_2
pri_b35_mercs_surge_hide_3
pri_b35_mercs_surge_hide_4
pri_b35_military_surge_hide_1
pri_surge_hide_a18
pri_surge_hide_a18_2
pri_surge_hide_a21
pri_surge_hide_b306
pri_surge_hide_b301
pri_surge_hide_b303
pri_surge_hide_a28
pri_surge_hide_a28_2
pri_surge_hide_a17
pri_surge_hide_b36
;Escape
esc_vibros
esc_vibros_0000
esc_vibros_0001
esc_vibros_0002
esc_vibros_0003
esc_vibros_0004
esc_vibros_0005
esc_vibros_0006
esc_vibros_0007
esc_vibros_0008
;test
;sr_out_1
;sr_out_2

[zat_surge_hide_a2]
condlist = {=check_smart_alarm_status(zat_stalker_base_smart:normal)} true, false

[zat_surge_hide_b40]
condlist = {=squad_exist(zat_b40_merc_squad)} false, true

[zat_surge_hide_b100]
condlist = true;{-zat_a23_actor_used_access_card} false, true

[zat_surge_hide_b28]
condlist = {=actor_in_zone(zat_sr_plateu)} true, false

[zat_surge_hide_b103]
condlist = {+zat_b103_merc_task_done} true, false

[zat_b103_surge_hide_2]
condlist = false

[zat_surge_hide_a23]
condlist = {+zat_a23_actor_used_access_card} true, false

[zat_b22_stalker_medic_identified]
condlist = {+zat_b22_can_go_in} true, false

;[zat_surge_hide_b38_side]
;condlist = {-zat_b38_lift_opened} true, false

[zat_surge_hide_b38_down]
condlist = {+zat_b38_lift_opened} true, false


http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 9esca.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... 2esca.jpg/
W 3 dni też tak samo było. Same opdy.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 02 Sie 2012, 11:48

Cromm Cruac napisał(a):Trzeba pamiętać, żeby game_vertex_id i level_vertex_id były odpowienie dla danego levelu. Ja po prostu użyłem takich jak jakikolwiek inny oryginalny space_restrictor z tego levelu.

Prawdopodobnie space_restrictory kryjówek przerzuciło przy kompilacji all.spawna do innego levelu. Jeżeli po prostu skopiujesz wpisy alife_escape z CS to game_vertex_id i level_vertex_id będą odpowiadały game grafowi z CSa a nie z CoPa i przy kompilacji wylądują tam gdzie taki level_vertex występuje (np. w game grafie Zatonu).

Po skopiowaniu wpisów kryjówek (esc_vibros_****) do alife_escape znajdź jakikolwiek inny space_restrictor (name = space_restrictor) i skopiuj z niego game_vertex_id i level_vertex_id do wszystkich wpisów esc_vibros_****. Możesz też spróbować game_vertex_id i level_vertex_id jakiegoś level_changera.

Potem skompiluj all.spawna, skopiuj gdzieś i zdekompiluj go. Otwórz alife_escape i sprawdź czy dodane esc_vibros_**** wciąż tam są. Jeśli są użyj tego all.spawna w grze.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 02 Sie 2012, 13:52

Rzeczywiście gdy jeszcze raz rozpakowałem skompilowany all.spawn to tych sekcji esc_vibros nie było.

Ten space_restrictor to ma być z all spawna z cs?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 02 Sie 2012, 14:47

Nie, z tego alife_escape z CoPa co miałeś zanim dokleiłeś esc_vibros-y.
A sekcje 'esc_vibros' w tym co rozpakowałeś pewnie są ale się dokompilowały do innego levelu i dlatego nie działają. Sprawdź inne alife-y. Pewnie je znajdziesz.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 02 Sie 2012, 16:51

Ze space_restrictor jest coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

a level_changer takie
Kod: Zaznacz wszystko
; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = 1992
dest_level_vertex_id = 140398
dest_position = -12.072732925415,-5.21003913879395,-318.504669189453
dest_direction = 0,0,0
dest_level_name = agroprom
dest_graph_point = start_actor_01
silent_mode = 1

; se_level_changer properties

Ze space_restrictor nie ma
game_vertex_id
level_vertex_id
Jest to w level_changer, jest ich kilka i przy każdym esc_vibros_****
game_vertex_id
level_vertex_id
Mają być inne czy mogą być te same. Około 6 ich naliczyłem a vibrosów jest 9
all alife_escape
:

[escape_1]
; cse_abstract properties
section_name = campfire
name = gar_smart_terrain_5_8_kamp_2_campfire
position = 37.4688148498535,0.805401027202606,-295.75146484375
direction = -0.0109949996694922,-0.000246999989030883,-0.022477999329567

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1179
distance = 7
level_vertex_id = 199489
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 0.387239992618561
shape1:type = sphere
shape1:offset = 0,0.558000028133392,0
shape1:radius = 0.674519002437592

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

; cse_alife_custom_zone properties
max_power = 0

; cse_alife_anomalous_zone properties
offline_interactive_radius = 30
artefact_spawn_count = 32
artefact_position_offset = 0x1ae0


[escape_2]
; cse_abstract properties
section_name = campfire
name = mar_smart_terrain_5_10_kamp_1_campfire
position = 36.1042366027832,1.55968594551086,-114.487228393555
direction = 0.029662000015378,0.00150699994992465,-0.0507539995014668

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 934
distance = 6.29999971389771
level_vertex_id = 159488
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 0.387239992618561
shape1:type = sphere
shape1:offset = 0,0.558000028133392,0
shape1:radius = 0.674519002437592

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

; cse_alife_custom_zone properties
max_power = 0

; cse_alife_anomalous_zone properties
offline_interactive_radius = 30
artefact_spawn_count = 32


[escape_3]
; cse_abstract properties
section_name = level_changer
name = escape_level_changer
position = 676.663269042969,8.56758499145508,417.843658447266
direction = 0,0,0
cse_abstract__unk1_h16 = 0x1

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1161
distance = 0
level_vertex_id = 528758
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1.25219917297363,0,0
shape0:axis_y = 0,3.09340000152588,0
shape0:axis_z = 0,0,1.25219917297363
shape0:offset = 0,0,0

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = 1407
dest_level_vertex_id = 2553
dest_position = -273.083770751953,-21.6919231414795,-274.562377929688
dest_direction = 0,0,0
dest_level_name = escape
dest_graph_point = start_actor_01
silent_mode = 1

; se_level_changer properties


[escape_4]
; cse_abstract properties
section_name = level_changer
name = marsh_agroprom_level_changer
position = 172.391235351563,6.85398006439209,603.706359863281
direction = 0,0,0
cse_abstract__unk1_h16 = 0x1

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1165
distance = 0
level_vertex_id = 238090
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1.25219917297363,0,0
shape0:axis_y = 0,3.09340000152588,0
shape0:axis_z = 0,0,1.25219917297363
shape0:offset = 0,0,0

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = 1992
dest_level_vertex_id = 140398
dest_position = -12.072732925415,-5.21003913879395,-318.504669189453
dest_direction = 0,0,0
dest_level_name = agroprom
dest_graph_point = start_actor_01
silent_mode = 1

; se_level_changer properties


EDIT
Zrobiłem tj. mówisz i dodałem takie game_vertex i level_vertex ze spawna cop.
game_vertex_id = 1992
level_vertex_id = 140398
do każdego esc_vibros'a. Skompilowalem spawna i potem sprawdziłem wypakowując go. Vbrosy nadal tam byly czyli wszystko ok być powinno myślę sobie (za 1 razem znikneły). Kopiuje spawna do gry, vibrosy dodaje do tych dwóch plików LTX i nadal to nie działa. Tylko opady mam toksyczne i radioaktywne.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2012, 14:50

No to już nie wiem co jest grane. Ja tak dodałem sobie kryjówki do dodatkowych leveli w SGM2.2. Wszystko śmiga.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 03 Sie 2012, 16:36

Może wrzucę to co zrobiłem i sprawdzisz u siebie. Może u mnie się coś zwaliło.
http://www.gamefront.com/files/22073848/spawn.rar
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2012, 17:47

Skopiowałeś dane level_changera z alife_marsh i tam wylądowały 'vibrosy' po kompilacji. Na chłopski rozum biorąc jeżeli potrzebujesz umieścić 'vibrosy' w alife_escape to STAMTĄD musisz skopiować game_vertex_id i level_vertex_id. I nie level_changera który PROWADZI do escape a level_changera który LEŻY na levelu escape.

Weż te z alife_escape, trzeci wpis (level_changer do levelu marsh:
Kod: Zaznacz wszystko
game_vertex_id = 1406
level_vertex_id = 98


Po ponownej dekompilacji vibrosy mają być w tym samym pliku alife (alife_escape)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rozdupnik.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość