[SDK] Mapa się nie kompiluje

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez utak3r w 28 Lip 2012, 17:03

Nie bardzo widzę, co tu nowego... ale czytając pierwsze kilka zdań przypomniałem sobie coś, o czym chyba nie wspominałem wcześniej: oczywiście, dodawany level_changer musi koniecznie być w ramach siatki AI, żeby NPC byli w stanie do niego dojść - inaczej graf nie zostanie poprawnie zbudowany! Jeżeli dodałeś go poza siatką, musisz oczywiście wygenerować nową siatkę.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez ValkoVer w 28 Lip 2012, 22:05

Już mówiłem wcześniej, że zarówno level changera jaki graph pointa ustawiłem na siatce ai. I pytałem się, czy "wysokość" na jakiej jest umiesczony (np. gdy kawaałek shape'a jest pod ziemią) ma jakieś znaczenie. A ten program w ogóle ściągałeś?
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez utak3r w 29 Lip 2012, 17:49

Shape może być jak chcesz, ważne, aby sam spawn_element level_changera był na powierzchni - o to już zadba sam LE, gdy klikniesz na ziemi, wskazując miejsce spawnu.
Programu nie ściągałem, musisz sam spróbować. Opis, który przytoczyłeś, wygląda identycznie, jak normalna kompilacja.

Spróbuj jeszcze dodać punkty respawnu dla mp. Trudno tak zgadywać, nie mając mapy...

...i jeszcze jedno. Właśnie doczytałem, że coś kopiowałeś, zmieniałeś nazwy katalogów... słowem, coś kombinujesz. A nazwa mapy na pewno się zgadza?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez ValkoVer w 29 Lip 2012, 17:57

Jak chcesz to mape moge gdzieś wrzucić, jedyne co na niej jest zrobione przezemnie to mesh terenu. A z katalogami to pewnie chodzi o kopiowanie plików map do gamedaty po kompilacji? No przecież tak chyba powinno być :) Bo jak mówiłem próbowałem uruchomić mapę przez zmiane nazwy katalogu na l01_escape, i się udało, ale co mi po tym...
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez utak3r w 30 Lip 2012, 00:14

ValkoVer napisał(a): próbowałem uruchomić mapę przez zmiane nazwy katalogu na l01_escape


A jaka była wcześniej?
Zapytam jeszcze raz: kliknij Scene -> Options i obadaj, czy na pewno wszystko się zgadza (name prefix, level path itd.).
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez ValkoVer w 30 Lip 2012, 02:46

Ooo dopiero teraz zobaczyłem, że w Level path trzeba wpisać nazwę mapy...:E Ale po zrobieniu tego i ponownym skompilowaniu mapy dalej wywala błąd przy łączeniu spawnów, tylko zamiast tego erroru w kompilatorze od razu wywala błąd windowsa, a w konsoli dalej jest błąd dotyczący łączenia spawnów który miałem poprzednio. A już myślałem że to przez to... A katalog z plikami mojej mapy nazywa się test1, i tej nazwy używam wszędzie przy kompilacji itd.
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [SDK] Mapa się nie kompiluje

Postprzez utak3r w 30 Lip 2012, 21:11

No to już nie wiem, co Ci podpowiedzieć. Jestem jednak prawie pewien, że coś przeoczyłeś i nie postępujesz zgodnie z tutorialem - no siły nie ma...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości